• File

Анна

Менеджер по роботі з клієнтами

Considering positions:
Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор
Age:
26 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Антипкіна Анна Георгіївна
Дата народження: 11.01.1999 р.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)


Характеристика
• Стресостійкість
• Здатність до швидкого навчання
• Старанність
• Відповідальність
• Неконфліктність
• Грамотно поставлена мова
• Комунікабельність

Досвід роботи

2024 – червень 2025 р. – Благодійний фонд «UNITED HELP UKRAINE» Міжнародний центр тактичної медицини (посада адміністратор). Обробка запитів на проходження курсів з тактичної медицини та домедичної допомоги. Ведення супровідної документації та ділове листування. Формування та наповнення навчальних груп, комунікація з курсантами, складання графіку інструкторів. Створення, збір та систематизація фото-, відеоконтенту для медіа. Друк методичних матеріалів та робота з CRM системою. Підготовка фінансових звітів.
Січень 2024 – листопад 2024 р. – Державна прикордонна служба України (посада провідний інспектор служби супроводження соціального захисту відділення обслуговування підрозділів Департаменту персоналу). Супровід військовослужбовця після отримання поранення (супровід процесу лікування, контроль питання з документами, проходження реабілітації, допомога в пошуку центрів протезування, юридичні консультації). Супровід військовослужбовців після звільнення з полону ( робота щодо відновлення документів, юридичні консультації бійців після обмінів, опитування бійців, збір інформації про їх побратимів, які досі перебувають на непідконтрольній території). Ведення електронних реєстрів та баз даних.
2023 - 2024 - ПрАТ «Нафтогазвидобування» (посада провідний фахівець відділу з документообігу). Ведення діловодства в електронних системах документообігу: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; реєстрація внутрішніх організаційно-розпорядчих документів (накази, розпорядження). Прийом/відправка кореспонденції, контроль її доставки. Підготовка презентацій та інших матеріалів.
2020 – 2023 - рр. – Акціонерне товариство «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (посада помічник керівника, відділ організаційного забезпечення) – прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей, ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування, організація зборів та протокольних заходів, забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі, організація та координація зустрічей керівника;
2019 – 2020 рр. – Міжнародна доставка EasyXpress (посада старший спеціаліст зі складської логістики) –контроль виконання внутрішніх процедур, ведення документації, робота з клієнтами компанії в телефонному/письмовому режимі, взаємодія з брокерськими компаніями;
2019 р. – Головне управління Державної Фіскальної служби в м. Києві (посада провідний інспектор загального відділу управління документального забезпечення) – реєстрація та обробка вихідної кореспонденції, прийом громадян, формування списків Ф103 для відправки кореспонденції, ведення документообороту, контроль своєчасного виконання документів, ведення архівних документів;

Освіта
2014 – 2018 рр. - Київський професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка, спеціальність правознавство (диплом – молодшого спеціаліста, денна форма навчання);
2018 – 2020 рр. -Академія праці соціальних відносин та туризму, спеціальність – правознавство ( диплом бакалавра, заочна форма навчання);
2020 – 2022 рр. - Міжрегіональна академія управління персоналом, спеціальність право ( диплом магістра, заочна форма навчання);
Участь у тренінгу – Обшук реалії сьогодення;
Сертифікат щодо вільного володіння державною мовою.

Знання мов
Українська – вільно;
Російська – вільно;
Англійська – A2.

Професійні навички
Навички роботи з комп’ютером: впевнений користувач пакету MS Office, сервісом електронного документообігу «АСКОД онлайн», 1С, CRM, робота з сервісом NAEMT.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: