• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14586427/

Керівник проєкту

Considering positions:
Керівник проєкту, Керівник відділу, Head
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Руденко Андрій
КЕРІВНИК ПРОЄКТНОГО ОФІСУ
(PMO LEAD / DELIVERY LEAD)
м.Київ 27 років

Досвід роботи

HEAD OF PMO
ТОВ “Сінево Україна” м.Київ
Січень 2024 – Теперішній час

Обов'язки та досягнення:
Запровадив систему управління проєктами, що [open contact info](look above in the "contact info" section)
забезпечила прозорість процесів і контроль дедлайнів.
Оптимізував комунікацію між ІТ та ключовими t.me/rudenko_2
підрозділами, скоротивши час запуску проєктів на ~30%.
Покращив ефективність 2-ї лінії підтримки, зменшивши [open contact info](look above in the "contact info" section)
середній час обробки запитів на 50%.
Розробив систему BRM-аналітики — регулярна звітність
для стейкхолдерів та виявлення технологічних потреб. Андрій Руденко
Впровадив повний цикл управління бізнес-ініціативами,
що знизило кількість незавершених проєктів.
Запущено редизайн сайту Сінево: оновлено UI/UX, Головне про мене
оптимізовано кошик з урахуванням специфіки медичного
бізнесу. • Керівник з 5+ роками досвіду в розробці та
Запустив нові продукти: онлайн-консультації лікарів, масштабуванні цифрових продуктів у сферах
комунікаційний модуль. допродажі через сайт, контакт- e-commerce, e-government та медичних
центр, на відділенні — це розширило продуктовий
портфель компанії. послуг . Маю досвід запуску CRM-систем з
нуля, управління крос-функціональними
командами до 15 осіб, впровадження Agile-
КЕРІВНИК ІТ-ВІДДІЛУ процесів. Сильні сторони — системне
мислення, стратегічне планування, UX-підхід
ТОВ “Атлантмаркет” м.Рівне до продуктів.
Лютий 2022 – Листопад 2023 • Надаю перевагу активному способу життя:
подорожі, походи в гори, риболовля,
Обов'язки та досягнення:
Розбудував ІТ-інфраструктуру компанії, описав бізнес- майстрування
процеси та регламенти для всієї ІТ-команди.
Автоматизував взаємодію між ІТ та іншими
підрозділами, покращивши швидкість внутрішніх
сервісів. Технології, вміння та навички
Запровадив HelpDesk-систему.
Реалізував політику розмежування доступу,
⏱️ Project Management: Jira, Trello,
підвищивши рівень ІТ-безпеки. Confluence, Worksection, MS Project,
Керував командою з 15 фахівців: рекрутинг, 1-to-1, Bitrix24, Microsoft Visio, Draw.io, Figma
performance review, коучинг, розвиток та мотивація. ⚙️ Agile Frameworks: Scrum, Kanban,
Планував бюджети проєктів та відділу, розподіляв Waterfall
ресурси, контролював строки та пріоритети.
Впровадив моніторинг KPI та звітність за метриками,
📊 Аналітика: Google Analytics, PowerBI,
Elastic
що дозволило вчасно коригувати стратегії розвитку.
🧩 CMS & CRM: WordPress, Webasyst, 1С
🧠 Технічне розуміння(на рівні PM): React,
Node.js, Laravel, PHP, MongoDB, MySQL
🗣 Мови: Українська (рідна), Англійська (B1)
PRODUCT MANAGER
Освіта
ТОВ “Атлантмаркет” м.Харків
Березень 2021 - Лютий 2022 МАГІСТР ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСИ,
БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ»
Обов'язки та досягнення: Полтавський університет економіки і торгівлі
Запустив із нуля кастомну CRM-систему “A-CRM”, що Денна форма навчання (диплом з відзнакою)
повністю охопила процеси продажу та логістики.. 2015 - 2021р
Синхронізація CRM-системи з більше ніж 25
роздрібними сайтами компанії та маркетплейс- МОЛОДШИЙ ЛЕЙТЕНАНТ ЗАПАСУ ЗА
магазинами СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ПСИХОЛОГІЯ»
Інтегрував CRM з понад 25 платформами та сервісами, Харківський національний університет
зокрема 1С, Нова Пошта, Укрпошта, Justin, Liqpay, Повітряних Сил імені Івана Кожедуба
interkassa, ПриватБанк, Монобанк, Вчасно.Каса, Binotel,
2017 - 2019р
TurboSMS, Viber, Telegram, Rozetka, Prom що
автоматизувало роботу з маркетплейсами та службами СПЕЦІАЛІСТ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ
доставки.
«ОБСЛУГОВУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ
Розробляв технічні завдання та самостійно тестував
функціонал, забезпечуючи релізи без критичних багів. СИСТЕМ ТА МЕРЕЖ»
Координував команду аутсорс-програмістів — Пирятинська філія ПВНЗ «Європейський
контроль завдань, бюджетів, дедлайнів, забезпечення університет»
стабільної поставки оновлень. 2012 - 2015р
Запровадив автоматичну обробку роздрібних
замовлень, знизивши навантаження на операторів.

Курси

PRODUCT MANAGER POLTAVA SMART CITY УПРАВЛІННЯ КОМАНДОЮ В БІЗНЕСІ
Аналітичний центр «Інститут аналітики та адвокації» Laba.ua
м.Полтава березень 2024р
Травень 2019 – Березень 2021
УПРАВЛІННЯ КОМАНДОЮ
Обов'язки та досягнення: Laba.ua
Керував повним циклом розробки “E-Poltava” — серпень 2022р
міського мобільного застосунку для мешканців та
вебпорталу для КП та міської влади. КУРС PM+BA «БЕЗ ТЗ РЕЗУЛЬТАТ ХЗ»
Забезпечив релізи на Android та iOS, запуск онлайн- Lemon.school
кабінетів для КП, вебінтерфейс для адміністрування. вересень-листопад 2021р
Формував ТЗ та вів комунікацію з ІТ-командою та
муніципалітетом, координуючи роботу між державою і
підрядниками.
Залучав фінансування (гранти, партнерські проєкти) та
забезпечував звітність перед донорами. Стажування
Проводив публічні заходи та писав колонки для ЗМІ,
формуючи позитивний імідж проєкту у громаді. «MEET UP!: DEUTSCH UKRAINISCHE
JUGENDBEGEGNUNGEN»
Німеччина, м.Бамберг | 2019р
АСИСТЕНТ КЕРІВНИКА ПРОЄКТІВ СФЕРИ
ЦИФРОВІЗАЦІЇ СТАЖУВАННЯ «INTERNOBMEN»
Аналітичний центр «Інститут аналітики та адвокації» Болгарія, м.Варна | 2017р
м.Полтава
Вересень 2018 – травень 2019

Обов'язки та досягнення:
Вів документацію проєктів: заяви, звіти, опис
проміжних результатів, внутрішні комунікації.
Брав участь у створенні проєктних заявок та стратегій
реалізації, що лягли в основу успішних ініціатив.
Допомагав у плануванні та організації заходів, а також
в аналізі ходу виконання цифрових ініціатив.
Забезпечував оперативну комунікацію, включно з
діловою перепискою, логістикою документів і
координацією внутрішніх процесів.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: