• File

Надія

Юрист

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Олійник Надія, адвокат
Дата народження: 27 липня 1991 року
Місце проживання: м. Київ
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Цілі
Поглиблюватизнання,вдосконалюватинабуті навики, розвиватись, навчатись новому.
Обожнюю отримувати нові знання та застосовувати їх в роботі.

Вмінняі навички

Володіння мовами

• розроблення та аналіз договорів;
• складання процесуальних документів (позовні заяви, клопотання,доповнення,пояснення, заперечення/відзиви, апеляційні/касаційні скарги);
• реєстрація ТМ;
• надання усних та письмових консультацій з юридичних питань;
• впевнений користувач програм Office, vkursi, Slack, 1C, пошуковими програмами, системою Ligа;
• гарні навики пошуку та аналізу інформації;
• маю успішний досвід участі в судових процесах та з державними структурами.

Українська, російська – вільне володіння. Англійська – Upper Intermediate

Маю свідоцтво про право на зайняття
адвокатською діяльністю.

Освіта
• 2006-2010 рр. Київський фінансово-економічний коледж при Національному університеті Державної податкової служби України, спеціальність - правознавство;
• 2010-2012 рр. Національний університет Державної податкової служби України, спеціальність - правознавство;
• 2012-2013 рр. Національний юридичний університет України імені Ярослава Мудрого – спеціальність - правознавство.

Досвід роботи
• 2010-2011 рр. – оператор комп’ютерного набору прокуратури Деснянського району міста Києва;
• 2011-2012рр.–інспектор прокуратури Деснянського району міста Києва:
• 2012-2013 рр. – юрист Товариства з обмеженою відповідальністю «Еверест-Сервіс»;
• 2013-2015 рр. – юрист Товариства з обмеженою відповідальністю «Гермес-Трейд»:
• подання документів в державні органи та суди;
• ознайомлення з матеріалами судових справ;
• отримання судових документів;
• відправлення кореспонденції;
• формування та ведення графіку судових процесів;
• реєстрація, перереєстрація, зміна інформації про юридичних осіб;
• ведення клієнтської бази;
• складання та подання до суду процесуальних документів (позовних заяв, апеляційних/ касаційних скарг, заперечень, пояснень, доповнень, клопотань та ін.);
• участь у судових засіданнях;
• представництво інтересів товариства на стадії виконавчого провадження;
• розроблення та аналіз договорів;
• 2015-2018 рр. – юрист в Юридичній компанії
«КФН»:
◦ надання усних та письмових консультацій з різних галузь права (цивільне, трудове, земельне, спадкове, сімейне, адміністративне, податкове);
◦ складання та подання процесуальних документів (позовні заяви, клопотання, доповнення, пояснення, заперечення/відзиви, апеляційні/касаційні скарги);
◦ розроблення та аналіз договорів;
◦ участь у судових засіданнях (в судах усіх інстанцій);
◦ повне супроводження угод у нотаріуса;
◦ отримання документів дозвільного характеру (ліцензії на здійснення медичної практики);
• 2018 р. – 2018 р. помічник адвоката Фролова Д.С.:
◦ організація роботи адвоката;
◦ надання усних та письмових консультацій з різних галузь права (цивільне, трудове, земельне, спадкове, сімейне, адміністративне, податкове);
◦ складання та подання процесуальних документів (позовні заяви, клопотання,доповнення,пояснення, заперечення/відзиви, апеляційні/касаційні скарги);
◦ розроблення та аналіз договорів;
◦ повне супроводження угод у нотаріуса;
◦ реєстрація знаків для товарів і послуг/ зміна власника знаків для товарів і послуг;
◦ участь у електронних аукціонах (починаючи з підготовки документів до безпосередньої участі в аукціоні);
◦ супроводження отримання документів дозвільного характеру;
• 2019 р. -2024 р. юрисконсульт ТОВ «ДЦ Україна» (ТМ Watsons);
◦ надання усних та письмових консультацій з різних галузь права (господарське, трудове, адміністративне, податкове, ін.);
◦ складання та подання процесуальних документів (позовні заяви, клопотання,доповнення, пояснення, заперечення/відзиви, апеляційні/касаційні скарги);
◦ представництво інтересів Товариства в судових інстанціях;
◦ розроблення договорів, внесення змін до типових шаблонів договорів, протоколів погодження розбіжностей (поставки, підряду, послуг; оренди/суборенди; імпорту; виробництва товарів та ін.);
◦ повне супроводження угод у нотаріуса;
◦ реєстрація знаків для товарів і послуг;
◦ оформлення довіреностей;
◦ участь у розробленні та погодження маркетингових акцій;
◦ аналіз нового законодавства, яке впливає на роботу бізнесу, зокрема, у зв’язку з карантинними обмеженнями та запровадженням воєнного стану;
◦ розроблення внутрішніх процедур, довіреностей;
◦ підготовка відповідей на запити державних органів, адвокатські запити, звернення споживачів та контрагентів;
◦ перевірка контрагентів;
◦ супроводження перевірки Товариства за зверненням споживачів.
• 2024 р. головний юрисконсульт ТОВ ГК «Нафтогаз Трейдинг»;
◦ надання усних та письмових консультацій з різних галузей права;
◦ складання та подання процесуальних документів (позовні заяви, клопотання,доповнення, пояснення, заперечення/відзиви, апеляційні/касаційні скарги);
◦ представництво інтересів Товариства в судових інстанціях;
◦ вичитка та внесення змін до договорів, протоколів погодження розбіжностей ;
◦ аналіз нового законодавства, яке впливає на роботу Товариства;
◦ погодження внутрішніх документів;
◦ підготовка відповідей на адвокатські запити;
◦ аналіз законодавства, який має вплив на діяльність Товариства;
◦ перевірка контрагентів.
• 2024 р. юрист в ТОВ «СІНК ХАБ»:
◦ Правове забезпечення договірної роботи компанії:
підготовка, аналіз та погодження договорів/проєктів договорів, у т. ч. ЗЕД,
правова оцінка умов, виявлення та аналіз господарських та правових ризиків при укладенні та виконанні договорів, вжиття заходів щодо їх усунення;
внесення змін, доповнень, пролонгація, припинення договорів,
перевірка повноважень контрагентів/уповноважених осіб на укладання договорів,
комунікація з контрагентами та дотичними департаментами компанії;
удосконалення існуючих та розробка нових шаблонів господарських договорів, у т.ч. ЗЕД;
- Юридичний супровід корпоративних питань компанії: супровід корпоративних процедур в ході створення, реорганізації, ліквідації юридичних осіб, а також правовий супровід відповідних заходів податкового контролю,
- Підготовка усних та письмових роз’яснень/консультацій/висновків співробітникам компанії щодо застосування чинного законодавства України, у т.ч., але виключно, законодавства щодо ліцензування видів діяльності, регулювання ЗЕД;
Підготовка та експертиза локальних нормативних документів (положення, накази, інструкції та ін.)
- Підготовка документів для проходження фінансового моніторингу;
-Підготовка відповідей на запити органів державної влади, контролюючих органів, банків;
- Супровід участі в публічних торгах;
- Супровід питань у сфері інтелектуальної власності.

Очікуваний розмір заробітної плати від 120 000 грн.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: