Наталія

Головний бухгалтер, помічник

Considering positions:
Головний бухгалтер, помічник, Спеціаліст з фінансів, Начальник відділу, Бухгалтер, Спеціаліст з обліку, Спеціаліст з впровадження, Фінансовий консультант, Оператор ПК, Інспектор з кадрів
Employment type:
full-time
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 10.2023 to now (1 year 10 months)
Головне управління ДПС у Київській області, Київ (Державні організації)

Координація роботи працівників відділу.
Забезпечення дотримання національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, методичних рекомендацій та інших нормативно-правових документів з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Здійснення поточного контролю за дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Казначейства та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, правильністю зарахування та використання власних надходжень.
Забезпечення ведення обліку доходів та видатків по видах коштів загального та спеціального фондів.
Забезпечення ведення обліку розрахунків з контрагентами та підзвітними особами.
Здійснення аналізу даних бухгалтерського обліку та звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробку та здійснення заходів щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.
Забезпечення складання своєчасне подання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової, бюджетної, статистичної та податкової звітності відповідно до чинного законодавства України.
Забезпечення ведення обліку судового збору, безспірного списання та повернення помилково сплаченого судового збору.
Забезпечення участі фахівців відділу у роботі інвентаризаційних комісій при проведенні інвентаризація активів та зобов'язань та в оформленні матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів тощо.
Знання принципів, методів та видів бухгалтерського обліку. Знання облікової політики, системи регістрів бухгалтерського обліку, порядку і способів реєстрації інформації, правил документообігу і технології оброблення облікової інформації.
Знання правил проведення інвентаризацій активів та зобов'язань.
Навички роботи з комп'ютером, ПО: вільне володіння ПК, (Word, Excel, Internet, Microsoft Office). "СДО" (система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства —Казначейство») , "Е-звітність"(казначейство), бухоблік - Іс ПРО.

Головний бухгалтер

from 10.2019 to now (5 years 10 months)
КСР Дюсш " Максимум ", Боярка (Спортивна школа)

Полный цикл бухгалтерского учета;
Расчёт и начисление ЗП;
Отчётность и бюджетирование;
Управление денежными потоками;
Управление банковскими операциями

Бухгалтер, провідний бухгалтер.

from 02.2018 to 04.2019 (1 year 2 months)
Києво-Святошинська районна державна адміністрація Київської області, Киев (Держ. служба. Работа с нормативними и законодательними документами.)

•Нарахування забортний плати, зачислений по больничним листам, отпусков, командировок и т.д.;
•Підготовка статистичних звітів
•Підготовка отчетов в органы социального страхования;
•Робота с табелями при суммированном учете рабочего времени;
•Ведение расчетов с подотчетными лицами, оформление авансовых отчетов
Проведення персоніфікованого обліку;
Проведення розрахунків та контролю за використання паливного- мастильних матеріалів та інших витрат по автотранспорту;
Ведення меморіальних ордерів;
Проведення аналітичного обліку: основних фондів, нематеріальних активів, запасів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі;
Вимоги фінансово-кредитного, інвестиційного і кадрового забезпечення в частині порядку оформлення і представлення в бухгалтерію необхідних документів.
Договори і угоди, які укладає на отримання і відпуск товарно-матеріальних цінностей, виконання робіт і послуг, а також накази і розпорядження про встановлення працівникам посадових окладів, надбавок до зарплати і преміювання фінансово-кредитного, інвестиційного і кадрового забезпечення.
- в підприємствах стан кадрової роботи, бухгалтерського обліку і звітності, виконання встановленого порядку приймання, збереження і витрачання грошових коштів, товарно-матеріальних та інших цінностей.

Бухгалтер, провідний бухгалтер

from 02.2016 to 12.2017 (1 year 10 months)
Києво-Святошинський районий центер зайнятості, Київ (Держав на служба)

Підготовка статистичних звітів ;
Підготовка звітів про нарахування збору та обов’язкове пенсійне страхування від нещасних випадків. Соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. тощо;
Підготовка платіжних доручень;
Облік договорів з організаціями;
Звіти по формі 1-ДФ;
Проведення персоніфікованого обліку;
Проведення розрахунків та контролю за використання паливного- мастильних матеріалів та інших витрат по автотранспорту;
Ведення меморіальних ордерів;
Проведення аналітичного обліку: основних фондів, нематеріальних активів, запасів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі;
Нарахування допомоги по безробіттю, в тому числі одноразової допомоги для організації підприємницької діяльності та інших виплат особам які мають статус безробітних:
Введення довідок про середню заробітну плату (дохід) (для розрахунку виплат на випадок безробіття) та рахунків для перерахунку матеріального забезпечення до системи ЄІАС.net
Підготовка довідок про розмір допомоги по безробіттю;
Проведенням звірки страхового випадку особам, які прагнуть отримати одноразово допомогу по безробіттю для організації підприємницької діяльності;
Прийом документації на : відшкодування дотації роботодавцям, компенсації ЄСВ роботодавцю, організації громадських робіт, Пенсійному фонду витрат на виплату дострокового призначення пенсії.
Працювати на ПК, в межах пакету прикладних програм «Бухгалтерія», ЄІАС.net.

Бухгалтер

from 01.2013 to 08.2015 (2 years 7 months)
ТОВ "Криоген-Сервис", Київ (Торговля)

Функциональные обязанности на последнем месте работы:
•Ведение бухгалтерского и налогового учета, подготовка и сдача отчетности в программе «1С Бухгалтерия-7,7»
•Обработка и формирование первичной бухгалтерской документации
•робота с налоговыми «1С Бухгалтерия-7,7»,регистрация импората через электронную систему m.e.doc
•ведении бухгалтерского и налогового учета, электронная отчетность m.e.doc.

Офис-менеджер, бухгалтер

from 08.2012 to 12.2012 (4 months)
ТОВ Группа подприэмства «Нова Земля», Киев (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

Функциональные обязанности на последнем месте работы:
•Подготовка первичной документации (приходные накладные, оформление счетов, расходных накладных, возвратных накладных, перемещений на складах);
•Прием и оформление заказов;
• Предоставление консультаций клиентам.
• 1:С «Бухгалтерия

Additional information

Образование:1998- 1999 г. -Бизнес колледж «Успех». Специальность: (Офис-менеджер)
2002 – 2005 г .– Боярский Экологический Университет.
Специальность: Землеустроитель, (земельные правовые отношения), (стационар - форма обучения).
Диплом специалист.
2005 – 2010 г.– Высшее учебное заведение «Киевский Славистический Университет»
Специальность: Менеджмент, (менеджмент таможенного дела), (заочная форма обучения).
Диплом бакалавра.
2010 г.– Высшее учебное заведение «Киевский Славистический Университет»
Специальность: Менеджмент, (менеджмент таможенного дела), (заочная форма обучения).
Диплом магистра.
Профессиональный опыт: С Июня 2009 года .
Оптовая компания по продаже мобильных аксессуаров ООО «AVALANCHE»
Должность-Офис-менеджер, бухгалтер (Полная занятость).
Функциональные обязанности на последнем месте работы:
•Подготовка первичной документации (приходные накладные, оформление счетов, расходных накладных, возвратных накладных, перемещений на складах);
•Прием и оформление заказов;
• Предоставление консультаций клиентам.
.
С 2006 год по 2009 год – «Times Media Group» - украино-американский Издательский дом, лидер рынка печатных изданий в сегменте строительства, недвижимости и торговли.
Мой карьерный рост –
-офис-менеджер;
-менеджер по сбыту;
-помощник начальника отдела по распространению;
(Полная занятость).
Функциональные обязанности:
Заключение договоров и работа с договорными документами по продажам, подписке, доставке, услугам. Продвижение изданий. Увеличение тиражей в Киеве и по регионам Украины, работа с клиентами по базе распространителей СМИ в Украине.
Работа с подписными агентствами.
Планирование и заказ тиражей.
Работа с клиентами (около 1000 контрагентов) по заказам и отгрузке, позиций газет и журналов.
Учет списания и контроль своевременности оплат.
Работа с дебиторской задолженностью.
Полное документальное сопровождение: ведение первичной документации (накладные на отгрузку и доставку, налоговые и корригирующие накладные, выписка счетов, акты сверок.)
Анализ работы по изданиям, ведение отчетности.
Составление базы данных редакционной подписки, выписка документов и отгрузка изданий для редакционных подписчиков.
Участие в выставках: продажи и оформление редакционной подписки.
Работа с типографиями по заказам и отгрузкам тиражей (заказы, проплаты, сверки).
С 2003 по 2006 года – Боярском местном совете.
Помощник землеустроителя по земельным вопросам.

С 2001 года по 2002 года – Укргазстрой.
Должность - Офис-менеджер, бухгалтер .
Функциональные обязанности:
•Оформление первичной документации (приходные и расходные накладные, выписка налоговых накладных и актов выполненных работ)
•Работа в системе Клиент - Банк;
•Общение с клиентами.

С 1999 года по 2001 года – « Велика Кишеня», Оператор ПК.
Дополнительная информация:Знание компьютерных программ, баз данных: Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet, ПК:, 1:С «Бухгалтерия», работа с системой КЛИЕНТ-Банк; Деловодство, Деловой этикет, менеджмент, маркетинг, оргтехника.
Владение языками: украинский, русский и английский (базовые знания).
Личные качества: Требовательность к себе и другим; ответственность; аналитическое мышление; вежливость; стремление к обновлению знаний; преданность делу и организации, на которую работаю; инициативность; самостоятельность в принятии решений.
Цель:Работать в вашей команде, стать квалифицированным и ценным сотрудником, получить должность, которая позволит полностью раскрыть профессиональный потенциал, иметь успех в карьерном росте.
Мотивация:Получение бесценного опыта, реализация уже приобретенного багажа знаний, профессиональное развитие, финансовая стабильность.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: