• File

Ольга

Керівник відділу

Age:
31 years
City of residence:
Sofiivska Borshchahivka
Ready to work:
Kyiv, Sofiivska Borshchahivka

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Суховерхова Ольга Олександрівна

Освіта:
Грудень 2019р. - «Київський торговельно-економічний університет»
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Форма навчання: заочна
Кваліфікація: магістр
2013 – 2016 рр. - «Київський торговельно-економічний університет»
Спеціальність: Підприємницька діяльність та торгове підприємництво
Форма навчання: заочна
Кваліфікація: бакалавр
2010-2013рр. Вінницький торговельно-економічний колледж КНТЕУ
Спеціальність: Товарознавство та комерційна діяльність
Форма навчання: денна
Кваліфікація:: молодший спеціяліст
Досвід роботи:
Лютий 2025 – по теперішній час - АТ «АБ «РАДА БАНК» - Начальник відділу по роботі з VIP клієнтами
• Якісне забезпечення інформаційно консультативної підтримки діючих та нових клієнтів;
• Бездоганне знання тарифів та ОДБ банку, відкриття карткових рахунків, відкриття поточних рахунків, відкриття скриньок, повний супровід по операційній;
• Забезпечення супроводу операційній діяльності, та доступу VIP клієнтів до індивідуальних сейфів;
• Забезпечення якісного обслуговування та задоволеність клієнтів у відділенні;
• Знання основних нормативних документів із супроводу операцій ФО;
• Розуміння фінансового моніторингу.
• Забезпечення виконання планових показників з продажу банківських продуктів клієнтам Відділу, досягнення прибуткової діяльності Відділення;
• Організація особистого залучення нових клієнтів на обслуговування до банку;
• Здійснення продажів повного асортименту банківських продуктів клієнтам;
• Забезпечення якісного обслуговування та задоволеність клієнтів.
Липень 2024 – лютий 2025 - АТ «АБ «РАДА БАНК» - провідний економіст відділу по роботі з VIP клієнтами
• Якісне забезпечення інформаційно консультативної підтримки діючих та нових клієнтів;
• Бездоганне знання тарифів та ОДБ банку, відкриття карткових рахунків, відкриття поточних рахунків, відкриття скриньок, повний супровід по операційній;
• Забезпечення супроводу операційній діяльності, та доступу VIP клієнтів до індивідуальних сейфів;
• Забезпечення якісного обслуговування та задоволеність клієнтів у відділенні;
• Знання основних нормативних документів із супроводу операцій ФО;
• Розуміння фінансового моніторингу.

Травень 2019р. - Липень 2024р. - перебувала у відпустці для догляду за дитиною.
Квітень 2018р. - травень 2019 р. - ПрАТ СК «Альфа страхування» - провідний спеціаліст Управління партнерських продаж Департаменту особистих видів страхування
• супровід та ведення договорів та додаткових угод добровільного медичного страхування;
• планування, контроль та аналіз виконання бюджету;
• листування з клієнтами, брокерами, врегулювання спірних страхових випадків, досвід спілкування телефоном з клієнтом, брокером;
• забезпечення своєчасної пролонгації договорів;
• підготовка звітності для керівництва компанії;
• підготовка та випуск договорів страхування, ведення клієнтської бази;
• підготовка тендерної документації;
• підтримка відносин із корпоративними клієнтами, взаємодія з посередниками (страховими брокерами, агентами);
• дистанційний контроль та супровід договору.
Березень 2017р. - січень 2018р. - ПАТ «Креді Агріколь банк» - Головний спеціаліст з обслуговування та кредитування приватних осіб
• консультаційні послуги клієнтам банку з питань отримання та оформлення банківських кредитів фізичним особам;
• формування пакету документів за кредитним проектом відповідно до вимог внутрішніх положень банку;
• підготовка інформації щодо фінансового стану позичальника, категорії ризику та економічної доцільності кредитної операції на розгляд засідання Кредитної комісії;
• підготовка та узгодження відповідних договорів за кредитною операцією;
• відкриття відповідних рахунків бухгалтерського обліку;
• надання інформації для реєстрації обтяження рухомого та нерухомого майна у Державному реєстрі
обтяжень майна;
• формування кредитної справи та ведення кредитної справи до погашення кредиту;
• поточний супровід кредитної операції (контроль цільового використання кредитних коштів);
• контроль ліміту кредитування, встановленого кредитним договором;
• оцінка фінансового становища позичальників;
• контроль термінів нарахованих відсотків при користуванні кредитом та комісійною винагородою за кредитним договором;
• здійснення перевірки (при необхідності) наявності та стану збереження майна (майнових прав), що надано у забезпечення;
• здійснення першочергових заходів досудового врегулювання спору, приготування необхідної інформації для юридичного підрозділу та спеціаліста служби безпеки банку);
• візуальний контроль угод у ОДБ (основні параметри, проведення, застава);
• контроль одержання оригіналів договорів;
• передача до архіву договорів та кредитної справи;
• закриття, погашення кредитів (донарахування відповідних комісій, відсотків, штрафів);
• списання застав, поруки;
• співробітництво зі страховими компаніями та нотаріусами; (продаж всіх страхових продуктів);
• здійснення підготовки та формування певної звітної інформації та надання її до головного банку.
Липень 2016р. – Лютий 2017р. ПАТ «Platinum Bank» - Менеджер з фіз. особами
• Робота з прямим продажем банківських послуг фізичним особам;
• Оформлення та видача кредитів,
• Консультування фізичних осіб з усього спектру банківських продуктів,
• Здійснення крос-продажів роздрібних продуктів банку;
• Робота з холодними дзвінками,
• Продаж/оформлення накопичувальних рахунків;
• Оформлення кредитних карток;
• Оформлення депозитів.
Квітень 2016р. - Червень 2016р. ПАТ «Банк Михайлівський» - спеціаліст
• Пошук потенційних клієнтів;
• Робота з фізичними та юридичними особами;
• Підготовка всіх документацій для розрахунково-касового обслуговування;
• Продаж банківських продуктів;
• Консультація та робота з поточними клієнтами;
• Продаж/оформлення кредитів готівкою;
• Продаж/оформлення кредитних карток;
• Продаж/оформлення поточних рахунків;
• Продаж/оформлення депозитів;
• Продаж/оформлення накопичувальних страхових рахунків.
Березень 2015р. - Травень 2015р. АТ «Дельта Банк» – економіст
• Відкриття та закриття депозитних рахунків (2630,2635);
• Відкриття кредитних рахунків (кредитна лінія, одноразові кредити, 2625);
• Відкриття поточних рахунків (2620) з використанням пластикових карток платіжних систем Visa, Master Card;
• Відкриття соціальних рахунків (2650);
• Післяпродажне обслуговування.
Серпень 2013-лютий 2015р. АТ «Дельта Банк» – адміністратор залу
• Зустріч клієнтів;
• Надання консультацій щодо банківських продуктів;
• Виявлення потреб клієнта;
• Пошук нових клієнтів;
• Вирішення спірних питань та конфліктних ситуацій.
Професійні навички:
Просунутий користувач ПК (MS Windows, MS Office, Internet Skills, текстові та графічні редактори)
Володіння оргтехнікою: (факс, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС)
Вміння працювати в IS Card, ОДБ, APS, Б2, SRbank, системи переказів MoneyGram, WESTERN Union.
Insurance Studio, GALAXY.
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
Шишка Елла Олексіївна – керівник АТ «АБ «РАДА БАНК»
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ковальчук Олена Миколаївна – керівник ПрАТ СК «Альфа страхування»
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Шевченка Вікторія Романівна – керівник ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Карнаух Аліна Олександрівна – керівник ПАТ «Platinum Bank»
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Особисті дані: Комунікабельна, сумлінна, чесна, з усією серйозністю ставлюся до виконання роботи, покладених завдань, здатна до аналітичного мислення, стресостійка.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: