• File

Володимир

Регіональний керівник

Considering positions:
Регіональний керівник, Керівник відділу продажу, Директор філії, Торговий представник, Регіональний менеджер
Age:
34 years
City of residence:
Kalush
Ready to work:
Dolyna, Ivano-Frankivsk, Kalush

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Контактна інформація
● Ім'я: (Володимир)
● Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) )
● Email: ([open contact info](look above in the "contact info" section))
● Місто проживання: Калуш, Івано- Франківська область

Резюме / Мета
Досвідчений керівник та адміністратор з більш ніж 17 - річним досвідом роботи у
сфері роздрібної торгівлі та обслуговування клієнтів, включаючи 7 років на
керівних регіональних посадах. Володію глибокими знаннями в галузі продажів,
управління персоналом, мар кетингу, логістики та фінансової звітності. Прагну
застосувати свої навички для досягнення високих бізнес - результатів, оптимізації
процесів та розвитку компанії.

Досвід роботи
Регіональний керівник
Цифровий світ “Nimpha” | 01.07.2017 – теперішній час
● Аналіз та контроль виконання місячних, квартальних та річних планів
продажів магазинами регіону.
● Формування комплексної звітності за ключовими показниками (оборот,
оборот послуг, конверсія, середня довжина чеку, частка послуг у загальному
обороті).
● Проведення SWOT- та ABC- аналізу, маркетингового аналізу ефективності
рекламних кампаній та акцій в регіонах.
● Пошук та аналіз перспективних локацій для відкриття нових торгових точок.
● Організація та контроль процесів відкриття/закриття магазинів, включаючи
логісти ку перевезення меблів та товару, планування простору.
● Ведення переговорів та укладення договорів про співпрацю з новими
контрагентами (державні та корпоративні установи).
● Оформлення договірної документації (оренда, охорона, комунальні послуги,
інтернет - провайдери тощо).
● Збільшення ключових показників ефективності торгових точок та
популяризація бренду компанії.
● Особистий пошук, підбір та навчання персоналу.
● Моніторинг ринкових тенденцій та перспектив розвитку.
● Щоденний, щотижневий та щомісячний моніторинг п оказників ефективності
роботи магазинів.
● Підтримка постійної комунікації з адміністраторами та персоналом магазинів.
● Врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами та вирішення форс -
ма жорних обста вин.
● Вз а є мод ія з контр олюючими орга на ми (Де ржпрод споживслужба ).
● Вз а є мод ія з ба нківськими уста нова ми (Прива тБа нк, Моноба нк) щод о
під ключе ння е ква йр ингу та се рвісів опла ти ча стина ми.
Адміністра тор ма га з ину
Цифровий світ “Nimpha” | 19.11.20 15 – 31.0 6.20 17
● Ор га ніз а ція та контроль пр оце су від криття ма га з ину.
● Під бір, на вча ння та ате ста ція пе рсона лу.
● За бе з пе че ння е фе ктивної р оботи ма га з ину: контроль чистоти, викла д ки
това р у, фор мува ння з а мовле нь, д отрима ння ста нд а ртів ме рче нд а йз ингу.
● Роз р обка та впр ова д же ння лока льних ма рке тингових а кцій з ура хува нням
р е гіона льної спе цифіки, а на ліз конкуре нтного се ре д овища .
● Досягне ння пла нових пока з ників: оборот, обор от послуг, конве рсія, се ре д ня
д овжина че ку, ча стка послуг у з ага льному обор оті.
● Роз р обка та контр оль викона ння місячних, ква рта льних та річних пла нів
ма га з ину.
Продаве ць, ста рший продаве ць, в.о. дире ктора ма га з ину
Комп’юте рний все світ | 15.0 7.20 10 – 31.0 5.20 15
● Активна р обота з кліє нта ми, на д а ння профе сійних консульта цій.
● На ста вництво та на вча ння нових співробітників.
● Обслуговува ння кор пор а тивних та д е ржа вних кліє нтів, оформле ння
бе з готівкових р оз р а хунків (з ПДВ та бе з ПДВ).
● Успішне викона ння пла нів прод а жів.
● Робота з ка совим а па р а том та програ мою 1С.
● Ве д е ння інка са ційного жур на лу.
● Від р яд же ння д ля під тримки роботи інших ма га з инів та прове д е ння на вча ння.
● Контроль з а пор яд ком у тор говому з а лі, викла д кою това ру та а ктуа льністю
цінників.
● Фор мува ння щотижне вих та щомісячних з вітів щод о викона ння пла нів та
е фе ктивності на вча ння пе р сона лу.
● На ла штува ння та обслуговува ння ПК, ноутбуків, на віга ційних систе м та іншої
цифр ової те хніки.
Продаве ць
Магазин цифрової техніки “Мегабіт” | 01.10.2008 – 0 1.0 3.20 10
● Пр ийом з а мовле нь, консультува ння та прод а ж цифрової те хніки, з бір ка ПК та
конфігур а цій.
● Вста новле ння та на ла штува ння опе ра ційних систе м та програ много
з а бе з пе че ння.
● Ме р че нд а йз инг та контр оль а ктуа льності цін.
● За пр а вка ка ртрид жів та на ла штува ння пе рифе рійного обла д на ння.

Охорона
ПП “Бомбік” (Кондите рський це х) | 0 1.0 7.20 0 7 – 0 9.20 0 8
● За бе з пе че ння охор они об'є кта .
● Від е омонітор инг та контр оль з а об'є ктом.
● Контроль пр опускного р е жиму, пе ре вірка д окуме нтів.
● Під тр има ння пор яд ку та контроль з а д отрима нням труд ової д исципліни.
● Контроль з а д іяльністю пе р сона лу в це ху (40 - 50 осіб, ста рша з міни, 4
ва нта жники).
● За побіга ння кр а д іжкам, пломбува ння тра нспортних з а собів з това р ом,
пр ове д е ння обов'яз кового контролю на ста н а лкогольного сп'яніння.

Освіта
Калуський політехнічний коледж
● Спеціальність: Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
(незакінчена вища освіта)

Професійні та інші навички
● Професійні навички:
○ Ведення складних переговорів.
○ Формування та своєчасна здача звітності.
○ Планування та організація робочого процесу.
○ Стресостійкість, аналітичне мислення.
○ Проведення взаєморозрахунків та актів звірки.
○ Швидке прийняття рішень у нестандартних ситуаціях.
○ Орієнтація на результат, вміння прац ювати як самостійно, так і в команді.
○ Досвід роботи з безготівковими розрахунками (з ПДВ та без ПДВ),
оформленням договірної документації та актів.
○ Глибоке знання Закону України «Про захист прав споживачів».
○ Знання правил ведення касової дисципліни та звіт ності.
● Інші навички:
○ Впевнений кор истува ч ПК (MS Office , Inte rne t, E- ma il).
○ Зна ння 1С (ве р сії 7.7 та 8.3), д освід роботи з CRM- систе ма ми.
○ Досвід ор га ніз а ції з апуску Te le gra m- бота : роз робка структури ме ню,
мод улів, функціона лу та се рвісів.
○ На ла штува ння, пр ошивка та д іа гностика цифрової те хніки (ПК, ноутбуки,
принте ри, ме ре же ве обла д на ння).

Знання мов
● Українська ─ вільно
● Російська ─в іль но
● Англійська ─Pre- Inte rme d ia te

Додаткова інформація
● Особисті якості: Відповід а льність, комуніка бе льність, лід е рські якості,
оптиміз м, че сність, стр има ність, з д а тність бр а ти на се бе від повід а льність та
пр ийма ти критичні ріше ння.
● Водійське посвідчення: Ка те горія «В», ста ж ке рува ння 7 років.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: