- File
Аліна
Помічник інспектора відділу кадрів
- Considering positions:
- Помічник інспектора відділу кадрів, Інспектор з кадрової роботи
- Age:
- 32 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14658889/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Помічник
інспектора з кадрів
Маю 8-річний досвід у сфері управління персоналом на посаді менеджера з
підбору персоналу. З 2021 року почала займатися військовим обліком на
підприємстві та вдало поєднувати з основними обов'язками- пошук та
підбір персоналу.
На сьогодні не маю великого досвіду роботи як інспектор у відділі кадрів,
але я маю глибокий інтерес до цієї сфери та готова вчитися і розвиватися. Я
ціную можливість працювати з даними, вивчати процеси кадрового обліку
та сприяти ефективному управлінню персоналом. Готова вкластися у
вивчення нових завдань та досягнення успіху у цій ролі.
Досвід роботи
з 12.2021 по нині
Фармація, КП, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Контакти Менеджер з персоналу
[
-Онбординг, адаптація;
-Пошук ефективних каналів для залучення персоналу;
[
-Моніторинг ринку заробітних плат;
-Звітність;
Київ, пр-т Тичини, 20а -Проведення телефонних інтерв'ю та особисті співбесіди з кандидатами;
-Організація проходження студентами практики та
-Робота з ВНЗ для залучення молодих спеціалістів;
-Ведення сторінки Facebook ( статті, публікації , візуальний контент);
Освіта -Ведення офіційного сайту компанії;
-На час відсутності інспектора з кадрів( під чітким керівництвом) допомагала вести кадровий
Національний університет облік, а саме: прийом, звільнення працівників та надання щорічної відпустки, заповнення
харчових технологій паперових трудових книжок;
-Заповнювала та вела особові картки працівників за формою П-2 .
Готельно- ресторанна справа,
-Подавала до територіальних органів ДПС повідомлення про прийняття на роботу;
Київ -Ведення обліку всіх призовників, військовозобов’язаних та резервістів ( за списками);
Вища, з 2010 по 2015 (5 років) -Подання до відповідних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки
необхідних документів відповідно до законодавства та нормативно-правових актів з питань
організації та ведення військового обліку;
Сертифікати
-Забезпечення взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної
підтримки з питань звіряння даних списків персонального військового обліку, внесення
відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників, військовозобов’язаних та
резервістів;
сертифікат КП № 08410370 -Здійснення перевірки військово-облікових документів кандидатів під час прийому на
роботу;
Національна академія
-Проведення консультацій для працівників щодо питань пов’язаних з військовим обліком;
сухопутніх військ ім. Гетьмана
-Оформлення документів для бронювання працівників (лист-
Петра Сагайдачного
обґрунтування, довідка про кількість в/зобов’язаних, списки на бронювання)- процедура
“ Курс підвищення кваліфікації осіб бронювання згідно Постанови КМУ 76 від 27.01.2023;
відповідальних за ведення військового -Практичний досвід бронювання через застосунок ДІЯ - постанова КМУ 650 від 05.06.2024;
-Практичний досвід у підготовці проєктів наказів ( про оповіщення працівників щодо
обліку на підприємствах, установах,
виклику до ТЦК, листів ( відповіді до ТЦК на розпорядження);
організаціях, закладах освіти, закладах
охорони здоров”я”
2023 рік
з 03.2017 по 12.2021
ТОВ"Академія Сервісу та Персоналу, Київ (Готельно-
Досягнення ресторанний бізнес)
чіткий алгоритм організації HR- координатор
військового обліку Повний цикл підбору співробітників (офіціанти, повара, покоївки);
військовозобов'язаних і призовників -Онбординг;
з “ 0 ”. -Пошук ефективних каналів для залучення персоналу;
-Моніторинг ринку ЗП;
успішний досвід проходження -Звітність, робота в Бітрікс24 ;
перевірки стану військового обліку -Проведення телефонних інтерв'ю та особисті співбесіди з кандидатами;
контролюючими органами -Організація та контроль за проходженням медичних оглядів працівників;
-Організація тренінгів та проведення Welcome презентації для нових працівників;
Similar candidates
-
Інспектор відділу кадрів
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Junior HR Manager
Kyiv -
Інспектор відділу кадрів
Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Помічник керівника, HR-спеціаліст, PP, HR-менеджер, рекрутер, Assistant Media Buyer
Kyiv, Lutsk -
HR-менеджер
40000 UAH, Kyiv