• File

Марина

Помічник директора

Considering positions:
Помічник директора, Офіс-менеджер, Адміністративний координатор
Age:
25 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Яцюк Марина Ігорівна
Адреса: м. Київ, Виноградар
Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Бажана посада:

Помічник директора / Офіс-менеджер / Адміністративний координатор

Ключові компетенції:

 Управління адміністративною та кадровою діяльністю підприємства
 Впевнений документообіг, робота з договорами, митною документацією
 Ділове листування українською, англійською та російською мовами
 Робота з постачальниками, логістика, організація виробничих процесів
 Контроль за виконанням задач від імені керівника
 Підготовка аналітичних і звітних матеріалів
 Здібності до багатозадачності, ініціативність, уважність до деталей

Досвід роботи:

ТОВ «КРУК ІНДАСТРІС»
Виробництво та реалізація тюнінгу. Металургійна промисловість, металообробка.
Посада – Помічник директора.
Грудень 2024 – дотепер

Основні обов’язки:

 Адміністративне супроводження діяльності керівника
 Підготовка та супровід комерційних договорів (у т.ч. з іноземними
постачальниками)
 Організація логістики, відвантажень, митного оформлення
 Комунікація з державними органами, партнерами, постачальниками
 Управління персоналом, участь у підборі кадрів, ведення кадрової документації
 Управління та складання аналітичної звітності для організації та синхронізації
роботи виробництва
 Розробка грантових заявок, підготовка тендерної документації
 Взаємодія з громадськими організаціями
 Організація зустрічей, переговорів, ділових поїздок керівника

ТОВ «ОПТРОНІКС»
Виробництво та реалізація оптичних систем
Посада - Помічник директора

Січень 2023 – Грудень 2024

Основні обов’язки:

 Повне адміністративне супроводження діяльності керівника
 Підготовка та супровід комерційних договорів (у т.ч. з іноземними
постачальниками)
 Організація логістики, відвантажень, митного оформлення
 Комунікація з державними органами, партнерами, постачальниками
 Управління персоналом, участь у підборі кадрів, ведення кадрової документації
 Контроль складу, закупівлі, ведення внутрішньої облікової системи
 Організація зустрічей, переговорів, ділових поїздок керівника

ТОВ «Європейсько-Українська Група»
Оптова торгівля кліматичним обладнанням
Посада - Менеджер з оптової торгівлі
Лютий 2022 – Грудень 2022

Основні обов’язки:

 Пошук і розвиток партнерських відносин
 Підготовка комерційних пропозицій, супровід угод
 Управління логістичними витратами та графіками поставок
 Контроль за якістю комплектуючих, ведення претензійної роботи
 Співпраця з покупцями, вирішення рекламацій

Освіта:

Магістр менеджменту (з відзнакою)
Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку
Факультет управління та адміністрування
Вересень 2020 – Січень 2022 | Заочна форма навчання

 Поглиблене вивчення стратегічного управління, ділового адміністрування,
фінансового менеджменту та управління персоналом
 Курсова робота: Оптимізація управлінських процесів у виробничих підприємствах
 Розвинуті навички аналітичного мислення, прийняття рішень, ефективної
організації роботи підприємства
Бакалавр менеджменту (з відзнакою)
Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова
Факультет менеджменту, спеціалізація «Менеджмент і організація»
Травень 2018 – Червень 2020 | Денна форма навчання

 Основи ділового адміністрування, маркетингу, економіки підприємства та
організації виробничих процесів
 Практика в комерційних структурах, участь у студентських проектах з
менеджменту
 Акцент на навички роботи з документацією, організацію бізнес-процесів, роботу в
команді

Молодший спеціаліст з організації виробництва (з відзнакою)
Київський коледж зв’язку
Вересень 2014 – Лютий 2018 | Денна форма навчання

 Комплексна підготовка з організації виробничих процесів, техніко-економічного
планування, логістики та контролю якості
 Формування базових управлінських навичок та вивчення бізнес-процесів у сфері
телекомунікацій і промисловості
 Виробнича практика на підприємстві, участь у підготовці внутрішньої
документації

Мови:

 Українська — рідна
 Англійська — B2+ (вільне володіння, ділове листування)
 Російська — вільне володіння

Особисті якості:

Високий рівень організованості, відповідальність, лояльність, комунікабельність,
стратегічне мислення, уважність до деталей, адаптивність у стресових ситуаціях.

Додатково:

 Досвід комунікації з держструктурами та митними органами
 Упевнене володіння офісним ПЗ, Excel, 1С / внутрішні CRM
 Готовність до навчання та розвитку

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: