• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14677387/

Фінансовий директор, CFO

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Фінансовий директор
📞 [open contact info](look above in the "contact info" section) | ✉️ [open contact info](look above in the "contact info" section) |📍 Київ | 🎂 44 роки |🎖️: Виключено

💼 Професійний профіль
Стратегічний фінансовий лідер із понад 15-річним досвідом трансформації фінансової функції у
виробництві, медіа видавництві, роздрібна мережа та девелопмент. Спеціалізуюся на побудові
управлінського обліку й бюджетування, консолідації звітності, автоматизації казначейства та BI-
аналітики (SQL, Power BI, Power Query, DAX). Реалізував проекти, що значно скорочувало цикл закриття
місяця по консолідованій звітності та забезпечило прозорість. Знання бухгалтерського та податкового
обліку, розуміння, що відбувається в бухгалтерії і як це покращити. Орієнтуюся на результат в цілому –
працюю не з 9 до 18, а головою за системою завдання/результат.

🔑 Ключові компетенції

💰 Фінансове управління 💻 Технологічна експертиза 🔄 Операційна ефективність

⌲ P&L/C&F/Budgeting ⌲ Інтеграція ERP (1C, Power BI) ⌲ Реструктуризація витрат

⌲ C&F – структурно та автоматично ⌲ Розробка технічних завдань ⌲ Системна консолідація

⌲ Фінансове моделювання ⌲ Аналітика даних (SQL, DAX) ⌲ Цифрова трансформація

⌲ Податкове планування ⌲ AI — в аналітиці та автоматизації ⌲ Побудова KPI/Motivation

🏆 Професійний досвід
📅 12.2024 – нині Керівник відділу управлінської звітності | 🏗️ Девелопмент (350+ осіб)
• Створено автоматизовану модель збору даних з 5 SQL-баз (1С) та 5 Excel-виписок зовнішніх компаній з різними
структурами, (в цілому 60+ Організацій, 170+ Рахунків) з подальшим формування консолідованого Cash Flow з
урахуванням ключових критеріїв - проект, статі, специфічні валютні курси тощо.

• Налаштовано автоматичне формування похідних звітів від CashFlow: фінансові моделі по проектам,
інвестиційні надходження від банків та партнерів, інші супутні аналітичні звіти.

📅 08.2024 – 12.2024 Фінансовий директор | ⧉ IT продуктова компанія (70+ осіб)
• Розробив консолідований CashFlow : автоматизована консолідація руху грошей з використанням API (Приват,
Моно, Payoneer, PayPal, Upwork тощо).

📅 12.2020 – 10.2023 Фінансовий директор |🏭 Виробництво залізобетону (300+ осіб)
• Систематизував і оптимізував баланси компаній групи: відкрито доступ до банківського фінансування.

• Запустив автоматизоване казначейство: обробка 200+ платежів/день або 1800+/міс від заявки до платіжки.

• Впровадив динамічну модель Cash Flow: із прив’язкою до актуальних даних — без ручного оновлення.

• Впровадив цифровий архів документообігу: сканування 100% первинки та електронний архів.

• Побудував модуль взаєморозрахунків з персоналом: замінив Google-таблиць на розроблений модуль 1с.

• Розробив дашборди для відділів: Збут, Логістика, Виробництво (звіти у 1 клік).
Фінансовий директор | 🏪Роздрібна мережа + Виробництво (11
📅 10.2018 – 09.2020
маг., 300+ співробітників)
• Провів аудит оргструктури й бізнес-процесів: розробив дорожню карту автоматизації фінансових функцій.
• Запустив модуль казначейства — платіжний календар, що дало контроль платіжної дисципліни в межах доступної
ліквідності та залишків на рахунках.
• Автоматизував нарахування зарплати й бонусів (скрипти 1С+SQL+Power Query): ручна робота ↓ 60 %, помилки —
мінімізовані.

Виконавчий/Фінансовий директор | 📚 Видавництво газети,
📅 03.2014 – 04.2018
журнали, сайти, 200+ співробітників | в складі горизонтального холдингу
• Керував 6 ключовими функціями (фінанси, бухгалтерія, HR, маркетинг, IT-проекти, продаж друкованої продукції) та
забезпечував операційну ефективність компанії.
• Запровадив повний цикл бюджетування та управлінського обліку, що дало прозору P&L-аналітику по кожному
бізнес-проекту.
• Оптимізував грошові потоки й витрати: точне планування Cash-Flow, контроль бюджетних лімітів, скорочення
операційних витрат.
• Спільно з командою запустили нові бізнес продукти: підготував бізнес-плани й забезпечив їхнє виконання та
рентабельність.
• Побудував систему KPI та мотивації для персоналу, що покращило продуктивність і знизило плинність кадрів.

📜 Попередній досвід
• Фінансовий директор | ТОВ "Земаркер" (📅 2009-2013) – Видавничий дім| газети, журнали – 50+ осіб

• Економіст | ПрАТ «СБК» (📅 2008-2009) – Виробництво | виробництво будматеріалів, 7 філій, 3 заводи – 700+ осіб

• Економіст | Медіа Інвест Груп (📅 2007-2008) – Видавництво | газети, журнали, сайти – 200+ осіб

• Менеджер відділу дистрибуції | «Спортмастер» (📅 2005-2007) – Роздрібна та гуртова торгівля.

• Бухгалтер | Приватне підприємство (📅 2000-2005) – Будівельні ремонти

💻 Технічна компетенція
• Аналітика: SQL, Power Query, Power Pivot, DAX

• Інтеграція: API безшовне з’єднання

• Інструменти: Excel (зведені, моделі, сценарії), 1с УТП/УТП

🎓 Освіта
• КНТЕУ Факультет економіки, менеджменту та права , Київ з 09.1999 по 05.2004

• Постійне навчання через профільні онлайн-курси (фінанси, BI, автоматизація), що адаптовані до реальних задач у
професійній діяльності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: