• PRO

Ігор

Операційний директор, 70 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
60 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Kyiv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор підприємства

from 03.2011 to now (14 years 5 months)
ТОВ "Прогресивний менеджмент", Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Сфера діяльності: Інвестиційний та управлінський консалтинг.
Основні результати: Створено бізнес із нуля. На даний момент в активі сотні реалізованих проектів з розробки бізнес-планів, фінансових моделей та інших проектів. Компанія займає гідне місце на ринку як один з найбільш професійних та надійних партнерів у своїй сфері діяльності.

Генеральний директор, голова правління

from 07.2008 to 10.2008 (3 months)
ВАТ «ЗАПОРІЖБУДДЕТАЛЬ», Запоріжжя (Будівельна промисловість, деревообробка)

Сфера діяльності: Виробництво бетону та залізобетонних виробів.
Чисельність персоналу у безпосередньому підпорядкуванні: До 200 осіб.

Причина звільнення / пошуку нової роботи: Зміна планів власників бізнесу у зв'язку з економічною кризою, що наростає. За 4 місяці я встиг лише увійти в курс справ, розробити плани, розпочати перетворення в організації, реорганізувати найактуальніші бізнес-процеси. Я наймався як кризовий менеджер і спеціаліст з управління бізнесом, що розвивається, для модернізації підприємства, глибокої реорганізації бізнесу і виведення його на певні фінансові показники. Для цього узгоджувалась певна інвестиційна програма. В умовах світової фінансової кризи, що насувається, власники "заморозили" усі плани перспективного розвитку бізнесу, тому висококваліфікований менеджер з високою зарплатою у такій ситуації був не потрібен.
Звільнення було ініційоване мною через безперспективність мого перебування на цій посаді за обставин, що склалися.

Комерційний директор, генеральний директор

from 12.2003 to 03.2008 (4 years 3 months)
ТОВ «ЗАВОД «ВІРТО», Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

Сфера діяльності: Виробництво металопластикових вікон, склопакетів.
Чисельність персоналу у безпосередньому підпорядкуванні: До 1000 осіб
Основні результати:
1. Підприємство з 30-го місця у рейтингу вийшло на позиції лідера з обсягів виробництва та продажу, стало лідером Українського ринку та одним із найбільших підприємств галузі в Європі.
2. Організовано роботу відділів продажу, маркетингу, планування та логістики, рекламаційного, технічного контролю.
3. Реорганізовано роботу відділів конструкторського, інформаційних технологій, поставок, складу готової продукції.
4. Впроваджено процесне управління, проведено міжнародну сертифікацію.
5. Організовано підприємство з роздрібного продажу та монтажу вікон.
6. Впроваджено управлінський облік.
7. Створено автоматизоване виробництво склопакетів.
8. І багато іншого.

Заступник директора з маркетингу

from 09.2001 to 08.2003 (1 year 11 months)
ТОВ ПК «ЛІДЕР», Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

Сфера діяльності: Виробництво сухих будівельних сумішей, будівельних клеїв, вододисперсійних фарб, поліетиленової тари.
Чисельність персоналу: До 200 осіб
Основні результати:
Основним результатом своєї діяльності вважаю зміну поглядів засновників на ведення бізнесу, а саме важливість маркетингових заходів та мистецтва продажу, усунення функціонального дисбалансу. До цього підприємство успішно розробляло якісні продукти, непогано їх виробляло, але безсистемно займалося їх продажем. Створений науково-виробничий потенціал не реалізовувався належним чином.

1. З'явилася маркетингова політика, стратегія та тактика на підприємстві.
2. Проведено комплекс заходів щодо репозиціювання торгової марки.
3. Асортиментний ряд приведений у зрозумілу для споживачів систему.
4. Здійснено повну зміну упаковки (фасування, дизайн, технологічність).
5. Була реорганізована система відносин із дилерами та великими кінцевими споживачами.
6. Розроблено систему маркетингового планування та контролю.
7. Розроблено систему критеріїв оцінки діяльності та мотивації торгового персоналу компанії (зараз це називається KPI).
8. На гідному рівні компанія була представлена на кількох галузевих виставках.
9. Систематизована та стала осмисленою рекламна діяльність.
І багато іншого.

Причина звільнення/пошуку нової роботи: Відсутність перспективи кар'єрного зростання.

Директор підприємства

from 03.1999 to 08.2001 (2 years 5 months)
ДОЧЕРНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО КОМ" (БОЛГАРІЯ), Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Сфера діяльності: представництво в Україні інтересів болгарського виробника обладнання для молочної промисловості. Продаж обладнання для молочної промисловості, технологій виробництва молочної продукції, сухих заквасок на основі болгарської палички, сичужних ферментів.
Чисельність персоналу: До 10 осіб.
Основні результати:
Було встановлено обладнання та проведено пуско-налагодження на комбінаті «Злагода», повністю обладнано завод у м. Ізюмі, близько 15 комбінатів купували обладнання, технологію, закваски та ферменти.

Причина звільнення/пошуку нової роботи: Втратив інтерес до роботи, оскільки заробіток вже не задовольняв, а розширення діяльності у найближчій перспективі власник не планував.

Директор підприємства

from 01.1993 to 11.1999 (6 years 10 months)
Підприємницька діяльність, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Education

ДАЛЕКОСХІДНИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, М. ВОЛОДИВОСТОК

Фізичний факультет, Дніпро
Higher, from 1982 to 1984 (2 years)

У зв'язку із звільненням батька (офіцера-підводника) у запас та поверненням на батьківщину в Україну з переїздом усієї родини на постійне місце проживання у м. Дніпропетровськ у 1984 році перервав навчання та більше не відновлювався.

Knowledge and skills

  • Стратегічне планування
  • Управління підприємством
  • Систематизація бізнесу
  • Управління психологічним станом
  • Ухвалення рішень
  • Уміння розставляти пріоритети
  • Управлінські навички
  • Фінансовий аналіз
  • Ведення переговорів
  • Управління у стресових ситуаціях
  • Мотивація персоналу
  • Проведення управлінських бесід
  • Управління зборами
  • Управління робочим часом
  • Управління фінансовими потоками
  • Ризик-менеджмент
  • Комунікабельність
  • MS Office
  • Фінансове планування

Language proficiencies

English — average

Additional information

Незалежно від посади, я на високому рівні виконував роль менеджера змін (Change Manager) у тій функціональній області, яка мені була передана для управління або реорганізації. Простими словами, беручи під управління безсистемні або навіть хаотично керовані процеси, я вибудовую ефективну систему управління та функціонування. Я вважаю це особливою навичкою, що вимагає глибокого розуміння принципів та законів функціонування комерційних організацій, як об'єктів, вбудованих у зовнішнє середовище та конкуруючих з іншими організаціями. Одночасно потрібно добре розумітися на правилах і принципах успішного функціонування всередині самої організації, як ефективної бізнес-системи. Я володію вищепереліченими знаннями, навичками та досвідом.
Знання та навички
1. Загальне управління. Маю глибокі знання та значний досвід у галузі управління виробничим підприємством у всіх аспектах його діяльності за чисельності штату до 1000 осіб. З функціональних областей маю найглибші знання та досвід у галузі організаційного управління людьми, стратегічного та тактичного маркетингу, фінансового та інвестиційного менеджменту.
2. Кризовий менеджмент. Маю успішний досвід управління кризовими ситуаціями в умовах, що динамічно змінюються, з метою стабілізації процесів і подолання негативних наслідків.
3. Управління змінами. У ролі Change Manager почуваюся як риба у воді, тому що це моя галузь природних здібностей та напрацьованих навичок. Із задоволенням займаюся подібною роботою, і що складніше, то цікавіше, тим більше задоволення від досягнутого.
4. Прогнозування. Моя діяльність у консалтинговому бізнесі значною мірою передбачає фінансовий та маркетинговий аналіз, а також фінансове моделювання та прогнозування. У цій галузі я без хибної скромності вважаю себе експертом високого рівня.
5. Також маю в достатньому обсязі знання та навички у галузі логістики, кадрового, виробничого, інноваційного менеджменту.
6. Маю досвід розробки та впровадження на підприємствах процесного менеджменту, сертифікації за українським та міжнародним стандартом системи менеджменту якості ISO 9001.
7. Великий досвід щодо підбору управлінців середнього та вищого рівня. У більшості випадків правильно оцінюю професійний рівень та потенціал підлеглих, створюю команду на основі мотивації до досягнення основних цілей, завдань компанії та сприятливого морального клімату.
8. Знаю в теорії та використав на практиці елементи управлінських моделей для підвищення ефективності бізнесу таких як:
•BSC (Balanced Scorecard) – Збалансована система показників (ССП).
•KPI (Key Performance Indicators) – Ключові показники ефективності (КПЕ).
•Lean Manufacturing - Бережливе виробництво.
•JIT (just-in-time) – Логістична концепція «точно вчасно».
•BPR – Business Process Reenginering – Реінжиніринг бізнес-процесів.
•MBO (Management by Objectives) - Управління за цілями.
9. Великий, різноманітний і успішний досвід ведення переговорів із постачальниками, клієнтами, акціонерами, держ. чиновниками, представниками контролюючих органів, силовиками тощо.
10. Маю успішний досвід виступів перед великими аудиторіями.
11. Маю багатий досвід розробки професійних бізнес-планів за міжнародними стандартами у різних галузях бізнесу в Україні та за кордоном. У моєму активі сотні розроблених бізнес-планів, фінансових моделей під отримання прямих інвестицій, кредитів, грантів в Україні, ЄС, США, Африці, Азії, Океанії із сумами інвестицій до 3 млрд. доларів.
12. Я є автором понад 10 статей з менеджменту, опублікованих у журналах «Das Management», «Новини менеджменту», а також на управлінських порталах в Інтернет.

Фінансовий менеджмент.
Успішний досвід постановки управлінського обліку.
Розробка методик та впровадження основних фінансових звітів:
•Управлінського звіту про рух грошей.
•Управлінського звіту про прибуток.
•Управлінського звіту про фінансовий стан (балансу).
•інші узгоджені показники.
Розробка методик та впровадження бізнес-процесів для реалізації таких функцій:
•фінансове планування та бюджетування;
•оптимізація грошових потоків;
•управління інвестиціями;
•управління фінансовими ризиками.

Економіка підприємства
Успішний досвід впровадження систем управління витратами та підвищення ефективності для підприємства, а саме:
•розробка методики та впровадження системи управленческого контролю собівартості продукции, пошук шляхів ії зниження;
•розробка та контроль виробничих планів та бюджетів;
•планування та контроль використання матеріальних, трудових, фінансових ресурсів;
•аналіз діяльністі підприємства, виявлення відхилень від планових показників;
•аналіз ефективності використання ресурсів, пошук шляхів ії підвищення;
•контроль собівартості продукції, аналіз витрат за виробництво;
•розробка заходів щодо підвищення рентабельності виробництва та зниження витрат.
Дуже великий досвід розробки різноманітних фінансових моделей для різних видів бізнесу. Самостійно розробив програму для оцінки та аналізу інвестиційних проектів, прогнозування фінансових результатів на базі MS Excel.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: