- File
Ольга
Адміністратор, секретар, офіс-менеджер
- Considering positions:
- Адміністратор, секретар, офіс-менеджер, Адміністратор салону краси, Оператор контакт-центру
- Age:
- 38 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14696656/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 29 трав 1987
38 років
Заміжня
Українка
Адреса: м. Харків, вул. Салтівське шосе, 106Б
[
[
Мета
Бажання працювати у дружній компанії, де я б змогла використати свій досвід та знання для реалізації нових та цікавих проектів та отримати новий досвід та навички. Прагнення до розвитку та професійного зростання, а також мати гідну оплату та гарні умови праці. Робота має приносити не лише гарний дохід, а й задоволення! Хочеться займатись цікавою, захоплюючою роботою!
Досвід роботи
• Продавець-консультант онлайн магазину взуття
жовтень 2024 – січень 2025
Консультування клієнтів, продаж та відправка продукціі поштою, наповнення контентом соц. мережі магазину
• Волонтер
березень 2022 – жовтень 2023
Благодійний фонд наше Українське майбутнє
Спілкування з дюдьми, прийом заявок на гуманітарну допомогу
• Організатор та спеціаліст з проведення майстер класів
Листопад 2018 – лютий 2022
Приватна школа флористики «Цветофея»
Проведення та організація масових навчальних заходів з курсу по флористиці для дорослих та дітей
•Помічник керівника
Листопад 2017 - жовт 2018
Приватний дитячий садок «Декарт»
Ведення документації, спілкування з батьками, організація роботи в офісі, робота з сайтом та соціальними мережами.
• Пакувальник, помічник технолога з відвантаження продукції
Березень 2016 - вересень 2017 ( 1,7 міс)
Швейне підприємство «Samange»
Упаковка та оцінка якості готової продукції. Підготовка супровідної документації до партії продукції, що відвантажується, у програмі 1С – Підприємство.
• Керівник та редактор в одній особі
Чер 2015 - жовт 2015 ( 5 міс)
Комунальне підприємство «Редакція газети «Печенізький край»
Редагування газети, інформаційних та нормативних матеріалів з метою забезпечення високого наукового та літературного рівня видання. Контролює верстки та друк видання, самостійне написання матеріалів та статей. Участь у всіх масових заходах місцевого рівня і не лише. Висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування у газеті.
Планування річного бюджету. Організація роботи всього кадрового складу редакції. Контроль за діяльністю редакції. Взаємодія з рекламними компаніями, органами влади, передплатниками. Організація заходів спрямованих на підтримку престижу редакції. Укладання договорів із поліграфічними компаніями.
Контролювання виконання поліграфічними підприємствами графіків з друку та виготовлення тиражу видань.
• Начальник відділу масових комунікацій
Червень 2013 – Червень 2015 (2 роки)
Печенізька районна державна адміністрація
Робота з офіційним сайтом, його наповнення та технічна підтримка. Прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів, робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, ведення діловодства, ділове листування.
Реєстрація та оформлення документації, підготовка ділових документів на підпис керівнику. Прийом громадян із питань внутрішньої політики. Забезпечення реєстрації в установленому порядку громадських формувань. Здійснення координації та контролю їх діяльності. взаємодія з політичними партіями, громадськими об'єднаннями та іншими об'єднаннями громадян; прогнозування суспільно-політичних процесів на місцевому рівні. Організація переговорів, нарад, зустрічей, ведення протоколів.
• Головний спеціаліст відділу ведення державного Реєстру виборців
Жов 2009 - вер 2011 (2 роки)
Печенізька районна державна адміністрація
Робота з автоматизованою інформаційно-телекомунікаційною системою, електронною базою даних. Прийом громадян щодо змін їх персональних даних в електронній базі.
Освіта
• Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління за Президента України
Рік закінчення 2013
Факультет магістерської підготовки
Спеціальність: державне управління
Магістр
• Харківський державний університет харчування та торгівлі
Рік закінчення 2009
Економічний факультет
Спеціальність: міжнародна економіка
Спеціаліст
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Впевнений користувач: MS Office, досвід роботи в мережі Інтернет, відправка електронних листів, пошук необхідної інформації в Інтернеті, розміщення оголошень на спеціалізованих порталах та робота з форумами та соціальними мережами, робота з сайтом (його наповнення), робота з оргтехнікою. Початкові навички роботи у програмі 1С – Підприємство.
Курси з флористики та фуд флористики.
Маю навики по збірі квіткових букетів та композицій. Проведення флористичних майстер-класів для дорослих та дітей.
Особисті якості
Комунікабельність, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, здатність швидко навчатися. Властиві організаторські здібності, а також відповідальність, старанність, цілеспрямованість, наполегливість та прагнення до професійного зростання. Грамотне усне та письмове мовлення, як українською так і російською мовами.
Дуже різнобічна, вихована, порядна людина, маю хоббі - творчі та кондитерські здібності.
Люблю подорожувати, заводити нові знайомства.
Без шкідливих звичок.
Знання мов
Ураїнська - вільно
Російська – вільно
Немецька – зі словником
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Адміністратор
Kharkiv -
Помічник керівника
20000 UAH, Kharkiv, Remote -
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 UAH, Kharkiv, Ivano-Frankivsk , more 2 cities -
Секретар, офіс-менеджер, адміністратор, помічник директора (бухгалтерія)
20000 UAH, Kharkiv -
Адміністратор
25000 UAH, Kharkiv -
Персональний асистент
Kharkiv