- PRO
Олександр
Керівник відділу ЗЕД (імпорт), постачання, 50 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 41 years
- City:
- Dnipro
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/146981/
Work experience
Менеджер з закупівель ЗЕД (імпорт)/Постачання/Логістика
from 01.2025 to now
(7 months)
Тов, Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)
Імпорт
Закупка металу та інших товарних груп для виробництва закордоном та супровід до складу в Україні або до клієнта, що включає в себе: знаходження необхідного металу, узгодження ціни, якості; оформлення контракту; пошук авто та його супровід (логістика), підготовка необхідних документів для брокера; бухгалтерська звітність.
Україна
Супровід всіх етапів постачання/логістики виробництва.
Пошук авто до виробництва/клієнта.
Супровід товару до клієнта. Бухгалтерська звітність.
Менеджер ЗЕД
from 10.2020 to 12.2024
(4 years 2 months)
Тов, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Товарна група:
запчастини до сільгосптехніки (трактори, мотоблоки, сівалки і т.п.), мототехніки (мотоцикли, скутери, квадроцикли), велосипеди, електросамокати також шини, камери, двигуни до них.
Імпорт з Китаю
Основні обов'язки:
1. Отримання потреби у товарі в 1С від менеджера відділу продажу/сервісу - обробка;
2. Направлення запиту у необхідному товарі до продавців Китаю (Wechat, Skype, E-mail etc)
При необхідності, пошук постачальників;
3. Тендер по продавцям (обрання найоптимальнішого продавця, який би задоволняв всім вимогам), прорахунок маржі, при необхідності, переговори щодо зниження закупівельних цін.
4. Погодження з продавцем замовлення (терміни виготовлення та оплати).
5. Підготовка та оформлення контракту та всіх супутніх документів. Внесення замовлення до 1С.
6. Оплата (підготовка необхідних документів для банку/бухгалтерії) 1С
7. Контроль термінів виготовлення та якості товару (отримання фото/відео товару)
8. Букування (тендер між компаніями-експедиторами). При термінових замовленнях доставка авіапоштою (Meest China etc)
9. Підготовка та контроль відвантаження (перевірка коносаменту і т.п.)
10. Підготовка документів для митного формлення (SPECIFICATION, INVOICE, CO, PACKING LIST etc). Файл (Excel) для брокера (пошук кодів УКТ ЗЕД, фото/опис товару, вага нетто/брутто, індикатив)
11. Виїзд на митний догляд, при необхідності.
12. Контроль прийняття товару складом.
13. Рекламаційна робота з постачальником, при необхідності
14. Закриття замовлення в 1С
Main responsibilities:
1. Receiving the need for goods in 1C from the sales/service manager - processing; 2. Sending a request for the required goods to Chinese sellers (Wechat, Skype, e-mail, etc.), if necessary, searching for suppliers;
3. Tendering for sellers (selecting the most optimal seller who would meet all requirements), margin calculation, if necessary, negotiating purchase price reduction; 4. Agreement with the seller of the order (production and payment terms); 5. Preparation and execution of the contract and all related documents. Entering the order in 1C; 6. Payment (preparation of necessary documents for the bank/accountant) 1C; 7. Checking production conditions and quality of goods (receiving photos/videos of goods); 8. Booking (tendering between transport companies). For urgent orders, delivery by air mail (Meest China etc.); 9. Preparation and control of the shipment (checking the B/L, etc.); 10. Preparation of documents for customs clearance (SPECIFICATION, INVOICE, CO, PACKING LIST, etc.). File (Excel) for the broker (search for UKT FEA codes, photo/description of the product, net/gross weight, indicative); 11. Departure for customs clearance, if necessary; 12. Receipt of goods by the warehouse; 13. Complaint work with the supplier, if necessary; 14. Closing the order in 1C
Менеджер ЗЕД
from 11.2019 to 06.2020
(7 months)
Тов, Дніпро (Харчова промисловість)
Товарна група: метал.
Імпорт з Китаю, Европи, Турції.
1. Отримання потреби у товарі від менеджера відділу продажу (1С), обробка;
2. Пошук постачальників;
3. Тендер, прорахунок маржі, при необхідності переговори щодо зниження цін.
4. Погодження з продавцем/постачальником замовлення (терміни виготовлення та оплати).
5. Оформлення контракту та всіх супутніх документів. Внесення до 1С.
6. Контроль термінів виготовлення та якості товару
7. Букування (тендер)
8. Контроль відвантаження
9. Підготовка документів для ПД та ВМД (для митного очищення).
10. Виїзд на митний догляд, при необхідності.
11. Контроль прийняття товару складом.
12. Рекламаційна робота з постачальником
Education
Харківський соціально-економічний інститут
Соціальна робота, Харків
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)
Additional education and certificates
курси підвищення кваліфікації
регулярно
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- Adobe Acrobat Reader
- MS Paint
- User Bitrix24
- Водійські права кат. B
- Чесність
- Уміння аналізувати
- Ведення переговорів
- Самостійне прийняття рішень
- Ведення переговорів з постачальниками
- Укладання угод
- Інвентаризація
- Закупівля продовольчих товарів
- Закупівля канцелярії
- Контроль документообігу
- 1С:Підприємство
- Закупівля електротехнічної продукції
- Закупівля виробничого обладнання
- Знання Інкотермс
- Неконфліктність
- Intermediate
- Імпортні операції
- Комунікабельність
- Керування ланцюгом постачання
- Ведення документації
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- German — beginner
Additional information
Швидко навчаюсь новому, готовий вкладати зусилля у свій розвиток та зростання в компанії.
Націлений на досягнення високих результатів та готовий працювати в команді для досягнення спільних цілей.
Відповідальний та організований, вмію ефективно планувати свій час та пріоритети.
Правий берег
Можлива робота віддалено - є все необхідне.
З військовим обліком все добре.
Офісникам не турбувати.
More resumes of this candidate
- PRO
50 000 UAH
Dnipro
Higher education · Full-time
- Менеджер ЗЕД імпорт, постачання, логістика, Тов, 2 months
- Менеджер ЗЕД імпорт, Тов, 5 months
Dnipro
Менеджер із закупівель (ЗЕД, імпорт) Вид зайнятості: повна Зарплата: 40 000 грн/міс Вік: 40 років Місто: Дніпро Контактна інформація Адреса: Дніпро Телефон: Ел. пошта: Досвід роботи Менеджер ЗЕД...
Similar candidates
-
Керівник відділу постачання
30000 UAH, Dnipro -
Керівник відділу ЗЕД
Dnipro, Zaporizhzhia , more 3 cities -
Керівник відділу
Dnipro, Vinnytsia , more 7 cities -
Керівник відділу продажу
Dnipro, Kyiv , more 4 cities -
Директор з продажу
Dnipro -
Керівник відділу закупівель
30000 UAH, Dnipro