• File

Ольга

Менеджер проєктів

Considering positions:
Менеджер проєктів, Координатор, HR-керівник, Мониторщик
Age:
33 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Kharkiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Равчак Ольга
“УСПІХ — ЦЕ СУМА МАЛЕНЬКИХ ЗУСИЛЬ, ЯКІ
ПОВТОРЮЮТЬСЯ КОЖНОГО ДНЯ”. — РОБЕРТ КОЛЬЄР

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Досвідчена координаторка з багатогранним досвідом у
гуманітарній та бізнес-сферах, що дозволяє мені ефективно
працювати в умовах високої невизначеності. Мої ключові
компетенції включають управління проєктами, командами та
ресурсами, а також стратегічне планування, моніторинг.
Маю підтверджений досвід успішної роботи з вразливими
групами населення, організації логістичних процесів, ведення
переговорів з донорами та стратегічного управління власним
бізнесом. Мій досвід охоплює не лише надання допомоги
бенефіціарам, але й включає організацію логістики, ведення
переговорів, збір та аналіз даних, а також ефективну звітність.
CONTACT INFORMATION Володію розвиненими навичками міжкультурної комунікації,
емпатією та стресостійкістю, що дозволяє ефективно
E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section) взаємодіяти з різними стейкхолдерами та досягати поставлених
Phone number: [open contact info](look above in the "contact info" section); цілей. Адаптивна та гнучка, постійно прагну до розвитку, вмію
Facebook:[open contact info](look above in the "contact info" section) знаходити конструктивні рішення у конфліктних ситуаціях. Мої
?id=100025273846607 аналітичні здібності та увага до деталей гарантують успішну
Kharkiv, Ukraine реалізацію проєктів, забезпечуючи високу якість результатів.

Менеджерка проєкту “Захист та психосоціальна підтримка для
постраждалих від конфлікту дітей, підлітків та їхніх сімей в
ОСВІТА Україні з акцентом на Харківській області”
Харківська державна академія культури, Благодійна організація «Посмішка UA»
Факультет сценічного мистецтва, кафедра Квітень 2025-липень 2025
режисури Ключові обов'язки:
Вересень 2009 - серпень 2010
Харківський машинобудівний ліцей, Комунікація та співпраця з громадами, владою та партнерами:
Оператор комп'ютерного набору / офісний встановлення робочих зв’язків з представниками місцевої влади,
службовець (бухгалтерія) громад, освітніх закладів, ініціативними групами, тощо;
Вересень 2015 - серпень 2017 вивчення контексту громади, її потреб та ресурсів;
представлення діяльності фонду (презентація програм, проєктів,
можливостей пфідтримкм, проведення інформ зустрічей, надання
інформ матеріалів)
ДОДАТКОВА ОСВІТА узгодження дій та планування;
підтримка комунікації на всіх етапах реалізації проєкту (регулярний
обмін інформацією, оперативне вирішення питань, узгодження змін
Управління та розвиток персоналу:
або адаптація під локальні особливості);
звітування і зворотній зв’язок;
Тренінг В.Важинського «Як перемогти обставини, підтримка сталої співпраці;
розкрити особистий потенціал» (27.07.2015) супровід і заключення меморандумів.
Курс за програмою «Адміністратор широкого Загальне управління проєктом:
профілю», Харківський обласний центр підготовки планування;
кадрів Державного комітету статистики України моніторинг;
(05.08.2015) координація.
Підбір фахівців:
Тренінг. Бізнес-ліцей доктора Шилова «Мотивація
формування профілю фахівця;
персоналу» (13.08.2016)
визначення вимог до посади;
Тренінг «Експрес до мрії» Dream express oriflame опис функціональних обов’язків;
(10.09.2017) визначення ключових компетенцій: стресостійкість, досвід роботи з
Тренінг «Що мотивує співробітників» (08.07.2024) дітьми/молоддю;
Тренінг «Побудова ефективної системи мотивації» відбір кандидатів;
(16.07.2024) перевірка рекомендацій;
Курс «Роль менеджера-лідера в організації: Як і перевірка репутації та дотримання етнічних стандартів;
прийняття рішення про найм;
чому?» (5-6.02.2025)
ознайомлення з політиками фонду (захист дітей, безпека, етика...);
наставництво та введення в проєктну діяльність.
Проведення моніторингу рівня обізнаності та професійної
Психологічна підтримка та допомога: кваліфікації персоналу:
виявлення потреб у навчанні;
Тренінг «Усвідомлення включення людей з організація навчального процесу;
заберпечення логістичної підтримки, кейтерінг;
інвалідністю в систему захисту» (26-27.02.2024)
пошук тренера.
Курс «Як надавати первинну допомогу постраждалим
Координація роботи команди:
від гендерно-обумовленого насильства (ГЗН) за Координація та якісний розподіл навантаження між спеціалістами
методологією УВКБ ООН, МОМ, UNFPA та ЮНІСЕФ» (фасилітаторами, кординатором, child protection, водіями).
(20.03.2024) Керівництво та координація роботи команди.
Тренінг «Виявлення та профілактика суїцидальної Надання підтримки;
поведінки» (05.2024) Мотивація для досягнення поставлених цілей;
Тренінг «Принципи психологічної підтримки в Проведення робочих зустрічей з командою проєкту для планування
та аналізу результатів роботи.
надзвичайних ситуаціях та самодопомоги для
Консультування команди щодо вимог і потреб проєкту.
команд, що працюють на місці подій» (28-29.11.2024)
Регулярне проведення онлайн, офлайн та one-to-one зустрічей з
Тренінг «Організація роботи фахівців громадської фахівцями та всіма дотичними до реалізації проєкту.
організації з попередження домашнього насильства Збір та аналіз інформації:
та насильства за ознакою статі та надання базової Збір потреб громад з заповненням відповідних форм.
підтримки постраждалим» (27.12.2024) Моніторинг потреб за запитами від інших напрямів та проєктів
Тренінг «Ефективна комунікація з бенефіціарами. фонду.
Профілактика професійного вигорання» (28.12.2024) Збір та аналіз інформації по громадам, оцінка потреб, фідбек.
Оцінка потреб в місцях тимчасового проживання; оформлення звітів
Тренінг “Командоутворення” (11.05.2025)
згідно зібраних даних.
Тренінг “Мінімальні стандарти захисту дітей”
Проведення опитування бенефіціарів (зворотній зв'язок).
(12.05.2025) Розробка, планування та реалізація всіх напрямків проєкту:
Тренінг “Child Protection in Humanitarian Action стратегічне планування;
(CPHA)” (13-15.05.2025) координація програмних компонентів;
Тренінг “Ідентифікація постраждалих від сексуальної управління командою;
експлуатації та наруги та обробка повідомлень щодо розвиток партнерств;
неприйнятної поведінки під час надання допомоги постійний моніторинг і оцінка.
Оцінка можливих ризиків, адаптація планів до потреб:
постраждалому населенню” (16.05.2025)
моніторинг та оцінка безпекової ситуації;
Тренінг “Основи забезпечення захисту в гуманітарній
гнучке планування з урахуванням воєнного контексту.
сфері (Safeguarding)” (09.06.2025) Контроль за досягненням результатів роботи та запланованих
Тренінг “Гуманітарна координація у сфері ГЗН” показників:
(19.06.2025) початковий;
Тренінг “Вигорання” (20.06.2025) проміжний;
Тренінг “TEAM UP” (04-05.07.2025) фінальна перевірка.
Тренінг “Перша психологічна допомога дітям” Кординація всіх дій по закупкам та керування бюджетом проєкту:
аналіз потреб в матеріалах для роботи;
(06.07.205)
забезпечення просторів технікою та меблями;
внутрішнє облаштування просторів;
скаладання та погодження заявок на закупівлю згідно ліній
бюджету.
Медична та домедична допомога: Аналіз та покращення підходів до роботи, впровадження нових
інструментів та участь в оптимізації процесів:
Тренінг «Запобігання та протидія сексуальній оцінка ефективності наявних методів і інструментів;
експлуатації та насильству під час виконання визначення сильних і слабких сторін у роботі з бенефіціарами;
службових обов'язків у Благодійному фонді впровадження цифрових інструментів для реєстрації, моніторингу,
комунікації з бенефіціарами;
«Посмішка UA» (18.05.2024)
пілотування нових підходів та збір відгуків;
Практичний тренінг «Надання першої медичної
формування ефективних алгоритмів роботи;
допомоги. Зупинка кровотечі» (19.08.2024) залучення команди до розробки й тестування змін;
Практичний тренінг «Надання домедичної допомоги формування культури постійного вдосконалення.
дітям» (20.08.2024)
Звітність та документація:
Теоретично-практичний курс «Зупинка кровотечі»
Підготовка та своєчасне надання звітів.
(схвалений Міністерством оборони США) Контроль виконання якісних та кількісних індикаторів надання
(20.01.2025) командою мобільної бригади.
Теоретично-практичний курс: «Перша медична Місячна та поквартальна звітність (фото, маршрутні листи, звіт по
допомога в надзвичайних ситуаціях та на війні» (20- паливу, звіт по здійсненню чіткого алгоритму роботи...).
21.01.2025) Контроль документації та підготовка звітності для керівництва,
партнерів та донорів.
Інші обов'язки:
Виявлення та формування поточних проблем та надання пропозицій
щодо їхнього вирішення;
Оцінка результів проєкту та його впливу;
підбір обслуговування офісу ( охорона, клінінг...)
Менеджерка мобільної бригади
Комунікація та переговори:
БО "БФ "СХІД-SOS", Харківська область
Вересень 2024 – Лютий 2025
Тренінг «Ефективні переговори» (04-5.06.2024)
Онлайн-семінар «Інтерактивні методи навчання»
Ключові обов'язки:
(21.06.2024) Організація виїздів мобільної бригади:
Тренінг “Asset Management for SCI Parters 1,2” (17- Планування та координація виїздів до громад Харківської області для
18.06.2025) надання психосоціальної та юридичної допомоги.
Підбір локацій для реалізації проєкту з урахуванням потреб громади
Інше: та забезпечення безпечного транспортування команди робочим чи
особистим авто.
Координація роботи команди:
Тренінг «Створення системи підтримки: допомога
Координація та якісний розподіл навантаження між учасниками
постраждалим від вибухонебезпечних предметів та
бригади.
картування послуг» (07.08.2024) Проведення робочих зустрічей з командою проєкту для планування та
аналізу результатів роботи.
Консультування команди щодо вимог і потреб проєкту.
Регулярне проведення онлайн, офлайн та one-to-one зустрічей з
SOFT SKILLS фахівцями та всіма дотичними до реалізації проєкту.
Збір та аналіз інформації:
Збір потреб громад з заповненням відповідних форм.
Міжкультурна комунікація та сенситивність:
Моніторинг потреб за запитами від інших напрямів та проєктів фонду.
Збір та аналіз інформації по громадам, оцінка потреб, фідбек.
Ефективна взаємодія з людьми різних культур. Оцінка потреб в місцях тимчасового проживання; оформлення звітів
Розуміння та повага до різноманітності згідно зібраних даних.
Проведення опитування бенефіціарів (зворотній зв'язок).
Емпатія та орієнтація на потреби вразливих груп Надання допомоги бенефіціарам:
населення: Організація та проведення командою мобільної бригади
індивідуальних та групових консультацій, групових заходів.
Виявлення запиту бенефіціарів.
Розуміння та співчуття до людей у складних
Комунікація з бенефіціарами.
обставинах та врахування їхніх потреб у проєктах. Ведення реєстрації бенефіціарів (кобо форми).
Звітність та документація:
Адаптивність і гнучкість: Підготовка та своєчасне надання звітів.
Контроль виконання якісних та кількісних індикаторів надання
Здатність швидко пристосовуватися до змін та командою мобільної бригади.
працювати в умовах невизначеності. Місячна та поквартальна звітність (фото, маршрутні листи, звіт по
паливу, звіт по здійсненню чіткого алгоритму роботи...).
Інші обов'язки:
Стресостійкість та емоційна регуляція:
Виявлення та формування поточних проблем та надання пропозицій
щодо їхнього вирішення.
Здатність зберігати спокій та ефективність у Пошук потенційних партнерів для подальшої співпраці.
стресових ситуаціях. Комунікація з представниками громад.
Вміння контролювати свої емоції та підтримувати Підготовка інформації щодо діяльності мобільної бригади, участь в
позитивний настрій. координаційних зустрічах з менеджментом проєкту та іншими
представниками.
Підготовка, планування та реалізація проєкту.
Управління конфліктами та пошук компромісів:
Виїзди на екстрене та кризове реагування.
Створення заявок для закупівлі.
Здатність вирішувати конфліктні ситуації шляхом Створення анонсів роботи мобільної бригади.
переговорів та пошуку компромісів. Організація та координація команди в межах активностей проєкту.
Участь у моніторингових візитах та участь у галузевих
Креативне мислення( нестандартний підхід). конференціях, знайомство з представниками фондів, налагодження
Тактовність (делікатність поводження з людьми). партнерства.
Лідерство(вміння вести та бути авторитетом) Регіональна координаторка проєкту
Командна робота: Благодійна організація «Посмішка UA», Харківська область
Ефективна співпраця та підтримка колег. Квітень 2024 – Березень 2025
Створення позитивної атмосфери в команд
Ключові обов'язки:
Організаторські здібності: Планування та організація:
Вміння організовувати заходи, зустрічі, тренінги Планування діяльності проєкту та розробка графіків виконання
Комунікаційні навички: заходів.
Вміння чітко та лаконічно висловлювати свої думки. Збір та аналіз інформації, необхідної для успішної реалізації проекту,
з використанням аналітичних навичок.
Здатність слухати та розуміти інших людей. Забезпечення підготовки та затвердження плану закупівель, згідно з
Ефективне планування та управління пріоритетами: вимогами донора та подальший супровід та контроль процесу.
Вміння планувати свою роботу та роботу команди. Планування та організація навчання команди, пошук тренерів,
Здатність визначати пріоритетні завдання та замовлення кейтерінгу, підбір локації проведення заходу,
виконувати їх у встановлені терміни. транспортна логістика.
Координація та управління:

HARD SKILLS Координація процесу відбору учасників проєкту.
Керування всіма проєктними заходами та забезпечення їх
якісного виконання.
Цифрова грамотність та програмне забезпечення: Керування інформаційно-комунікаційною роботою за проєктом
та забезпечення логістики проєкту.
Впевнений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, Контроль та звітність:
PowerPoint; MS Teams, Zoom; Outlook, Kobo, Google Здійснення контролю за виконанням умов контракту з
forms, Canva, Google Meet. донором, використовуючи аналітичні навички та увагу до
деталей.
Участь у координаційних зустрічах та вирішення поточних
Управління проєктами та звітність:
питань, використовуючи навички ефективної комунікації.
Заповнення необхідних форм для звітності перед організацією
Розробка та управління проєктним циклом. та партнерами, з дотриманням встановлених термінів.
Планування, виконання та моніторинг проєктів. Відповідь на зауваження та пропозиції бенефіціарів проєкту.
Складання та подання звітності для донорів. Забезпечення дотримання етики, політик та процедур
Планування діяльностей, ресурсів, бюджету та організації всіма учасниками проєкту.
термінів реалізації. Старша соціальна працівниця
Координація між командами, партнерами та Help Age( Харківська область)
зацікавленими сторонами. Лютий 2023 - травень 2023
Організація та контроль реалізації заходів.
Формування та супровід проєктної команди, Ключові обов'язки:
делегування обов’язків. Проведення лекцій за тематикою проєкту:
Розробка та підготовка матеріалів для лекцій, адаптованих до
Забезпечення дотримання політик (PSEA,
потреб цільової аудиторії.
safeguarding, inclusion, accountability).
Проведення інформаційних сесій та лекцій для бенефіціарів
Проведення моніторингу та збору фідбеку від проєкту з метою підвищення їхньої обізнаності щодо питань,
бенефіціарів. що стосуються проєкту, відповіді на запитання учасників.
Навчання співробітників веденню документації в проєкті:
Аналітичні та дослідницькі навички: Розробка навчальних матеріалів та інструкцій з ведення
документації та контроль за якістю ведення
Збір, обробка та аналіз даних у гуманітарній сфері. Проведення тренінгів та індивідуальних консультацій для
співробітників щодо правильного оформлення документів.
Підготовка аналітичних звітів та рекомендацій.
Ведення бази даних бенефіціарів:
Ведення електронних баз даних та систематизація
Збір та систематизація інформації про бенефіціарів проекту.
інформації. Внесення даних до електронної бази та забезпечення їхньої
актуальності та підготовка звітів на основі даних бази.
Логістика та організація: Організація співпраці персоналу:
Координація роботи команди соціальних працівників.
Логістичний менеджмент гуманітарних вантажів. Проведення регулярних зустрічей та нарад з метою обміну
Організація та координація логістичних процесів. інформацією та планування діяльності.
Вирішення конфліктних ситуацій та забезпечення ефективної
комунікації між співробітниками.
Фасилітація:
Ведення звітності щодо розподілу гуманітарної допомоги в
Навички фасилітації зустрічей та модерації рамках проєкту:
обговорень. Ведення обліку отриманої та розподіленої гуманітарної
Медіація та вирішення конфліктних ситуацій. допомоги.
Навички проведення тренінгів (методологія). Підготовка звітів про розподіл гуманітарної допомоги для
керівництва та донорів.
Володіння навичками ораторського мистецтва та
Контроль за відповідністю розподілу допомоги встановленим
публічних виступів.
критеріям та процедурам.
Супровід, роздача наборів по МТП.
Управління персоналом:
Соціальний працівник
Підбір та навчання персоналу. Організація: Help Age, Харківська область
Організація та координація роботи команди. Грудень 2022 - січень 2023
Мотивація та розвиток персоналу.
Пошук людей для отримання статусу бенефіціарів проєкту.
Надання першої домедичної допомоги.
Візити додому, ознайомлення з проектом та заповнення анкет.
Підписання договорів з бенефіціарами.
Проведення тренінгів на теми в рамках проекту.
Візити до бенефіціарів з тематикою проекту.
Моральна допомога бенефіціарам.
Доставка гуманітарних наборів бенефіціарам, звітність.
Супровід бенефіціарів для отримання фінансової допомоги в
рамках проекту.
Підтримка людей похилого віку проєкту.
Волонтерка
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ Благодійна організація Благодійний фонд «Харківський центр
волонтерів»
Сімейний стан: неодружена, маю 2 дітей Березень2022-дотепер
Маю водійське посвідчення категорії B(стаж
з 2012р) та власне авто Ключові обов'язки:
Готова до відряджень Пошук та допомога людям, які потребують допомоги.
Не маю шкідливих звичок Залучення гуманітарної допомоги та ведення переговорів з
За потреби надам рекомендації людей, які донорами.
можуть мене рекомендувати Розподіл та доставка гуманітарної допомоги (власним авто).
Волонтерство (допомога безпритульним Ведення обліку та звітності.
тваринам) Організація зборів та підтримка військових.
Виготовлення маскувальних сіток та окопних свічок.
Передача допомоги військовим.

Керівниця компанії
ХОБІ Організація: ФОП Равчак «Perfect studio», м. Харків
Моє хобі — це простір, де народжується Серпень 2015 - лютий 2022
натхнення, розкривається моя творча натура і
оживають емоції. Я створюю унікальні солодкі Ключові обов'язки:
букети, поєднуючи фрукти та цукерки в Стратегічне бачення та розвиток:
оригінальні, яскраві композиції, які приносять Розробка та успішна реалізація стратегії розвитку компанії, що
радість і візуальне задоволення. Малюю картини, у призвело до стабільного зростання та зміцнення позицій на ринку.
кожному мазку яких — мій внутрішній світ, настрій Проведення глибокого аналізу ринку та конкурентного
і думки. Обожнюю готувати, а особливо — випікати середовища для виявлення нових можливостей та перспектив
торти, перетворюючи кожен етап на справжнє розвитку.
кулінарне мистецтво. Люблю кімнатні квіти — Ефективне планування та контроль бюджету, що забезпечило
догляд за ними для мене це не обов’язок, а фінансову стабільність компанії.
медитативна радість і ще один спосіб Операційна ефективність та управління ресурсами:
доторкнутися до краси та гармонії. А ще я люблю Стратегічний вибір та організація робочого простору, що сприяло
співати — це мій спосіб емоційного створенню продуктивного робочого середовища.
перезавантаження, коли голос стає лінією зв’язку з Успішне ведення переговорів та налагодження партнерських
собою. Дякую за перегляд і знайомство з відносин з постачальниками та фахівцями.
частинкою мого світу! Оптимізація закупівель та ефективне управління фінансовими
ресурсами.
Лідерство та управління персоналом:
Формування та розвиток високопродуктивної команди шляхом
ефективного пошуку, навчання та мотивації персоналу.
Створення позитивної та надихаючої робочої атмосфери, що
сприяло високій залученості та продуктивності працівників.
Ефективне управління фінансовими процесами, включаючи
розрахунок та видачу заробітної плати.
Маркетинг та розвиток бренду:
Розробка та реалізація ефективної цінової політики, що сприяла
залученню клієнтів та збільшенню прибутку.
Створення унікального та привабливого іміджу компанії шляхом
творчого дизайну та оформлення робочого простору.
Впровадження інноваційних підходів та навчання команди, що
сприяло постійному розвитку та вдосконаленню послуг.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: