- File
Світлана
Адміністратор
- City:
- Lutsk
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14699632/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
“ Адміністративний асистент” (віддалено)
📍 Україна, м. Луцьк (віддалена робота)
📞 [
✉️ [
@Yerofeyeva_svitlana))
Профайл:
Досвідчена фахівчиня з економічною освітою та понад 15-річним досвідом роботи у банківській
справі, бухгалтерії, фінансовому обліку та адмініструванні. Протягом останніх років — активна
діяльність у громадському секторі та правлінні ОСББ: управління процесами, ведення переговорів,
організація заходів, підготовка кошторисів, звітності, робота з партнерами. Відповідальна,
самоорганізована, ініціативна, з розвиненими навичками комунікації та гнучким підходом до завдань.
Швидко навчаюсь новому, вмію працювати самостійно й у команді, маю досвід прийняття рішень у
складних обставинах. Умію ефективно організовувати робочі процеси, володію системним мисленням,
уважна до деталей, відповідально ставлюся до строків і завдань, дотримуюсь принципів відкритості,
порядку та професійної етики. Оптимально поєдную стратегічне бачення з умінням вирішувати
практичні завдання в режимі обмеженого ресурсу. Шукаю дистанційну роботу з можливістю гнучкого
графіка у сфері адміністративної роботи, комунікацій або підтримки проєктів на 2–3 години на день.
Професійні навички та ключові компетенції:
● Фінансовий та бухгалтерський облік
● Банківське обслуговування клієнтів
● Аналіз і оптимізація витрат
● Адміністративне управління
● Організація заходів і проєктів
● Комунікація з постачальниками та партнерами
● Робота з клієнтами (включно з дебіторською заборгованістю)
● Самоорганізація та ініціативність
● Підготовка договорів, угод, кошторисів
● Досвід роботи з державними та контролюючими органами
● Використання сучасних онлайн-інструментів (соцмережі, Zoom, Google-документи)
Досвід роботи:
Самозайнята та громадська діяльність 2018 – 2025рр.
Член правління ОСББ “Троянда-2016”
з квітня 2021 – дотепер
● Ініціювала, координувала та проводила загальні збори:
● організувала повний цикл підготовки та проведення загальних зборів співвласників:
склала порядок денний, підготувала супровідну документацію, дотрималась
юридичних та процедурних вимог
● здійснювала комунікацію з мешканцями та власниками комерційних приміщень:
особисто інформувала та підготувала оголошення про збори, рознесла їх по
квартирах, проводила опитування та голосування щодо питань порядку денного,
вела облік та підрахунок результатів голосування
● координувала роботу членів ініціативної групи, розподіляла обов’язки відповідно до
дедлайнів
● Реалізувала комплекс заходів з оптимізації витрат та підвищення якості послуг для
мешканців ОСББ:
● провела детальний аналіз структури витрат об’єднання на основі бухгалтерської
документації
● ініціювала та провела переговори з новими постачальниками послуг, що дозволило
досягти економії коштів і водночас підвищити якість обслуговування
● оптимізувала витрати на обслуговування ліфтів: ініціювала заміну підрядника на
компанію з кращими умовами та технічним супроводом. Це забезпечило
безперебійну роботу ліфтів, оперативне проведення технічних експертиз, поточних і
капітальних ремонтів, а також зменшення витрат на обслуговування на 10%
● скоротила витрати на бухгалтерські послуги на 70%: запропонувала перехід зі
штатного бухгалтера на аутсорсинг, що забезпечило професійне ведення обліку з
мінімальними витратами
● ініціювала перехід на цифрову систему управління ОСББ: обрала нового оператора
(компанію «ДАХ»), який надає зручний мобільний додаток для мешканців. Це
забезпечило прозорий доступ до фінансової звітності, відображення поточної
заборгованості та підвищення довіри до управління.
● Підвищила енергоефективність будинку: запропонувала замінити освітлення в
під’їздах на економне з автоматичними датчиками руху, що зменшило споживання
електроенергії на 10%.
● Провела аналітичну оцінку доцільності участі ОСББ у програмі "Енергодім" Фонду
енергоефективності
● ознайомилась з умовами участі у програмі, вивчила нормативну базу та фінансові
моделі співфінансування
● здійснила розрахунок планових витрат ОСББ у межах реалізації проєкту, включно з
прогнозуванням розміру додаткового фінансового навантаження на кожного
співвласника
● підготувала аналітичну записку з викладенням економічних ризиків для ОСББ у разі
підписання договору, враховуючи фінансову спроможність мешканців
● презентувала результати розрахунків співвласникам, чітко пояснила потенційні
наслідки реалізації програми та альтернативні варіанти енергозбереження
● завдяки вчасно наданій інформації вдалося запобігти прийняттю фінансово
ризикованого рішення, уникнути можливого зростання боргового навантаження на
ОСББ та зберегти стабільність бюджету.
● Розробила проєкт кошторису ОСББ на 2025 рік
● провела детальний аналіз структури доходів та витрат об’єднання за попередні
періоди
● опрацювала умови чинних договорів з постачальниками робіт і послуг, узагальнила
планові обсяги витрат з урахуванням ринкових цін та прогнозів на майбутній період
● склала фінансову модель витрат на утримання будинку, здійснила перерахунок
тарифу на 1 кв. м загальної площі з урахуванням особливостей структури ОСББ
● оформлювала проєкт кошторису у вигляді детальної розрахункової таблиці в Excel з
чітким обґрунтуванням кожного рядка витрат
● підготувала та презентувала фінансову інформацію співвласникам на загальних
зборах, пояснюючи логіку розрахунків і необхідність окремих статей витрат.
● Організовувала системну роботу з боржниками ОСББ в 2021-2022 роках з метою
зменшення заборгованості
● провела аналіз структури заборгованості співвласників, сформувала базу боржників
із розбивкою по сумах, періодах та рівню критичності
● підготувала шаблони письмових повідомлень, нагадувань і попереджень про борг із
врахуванням норм чинного законодавства
● ініціювала та проводила особисті зустрічі з боржниками, пояснюючи фінансову
ситуацію об’єднання та важливість своєчасних платежів
● вела офіційне щомісячне листування, координувала процес добровільного
погашення заборгованостей без залучення судового механізму
● в результаті вжитих заходів досягнуто поступового скорочення заборгованості та
підвищення платіжної дисципліни серед мешканців на 15%.
Член правління громадської організації батьків дітей з інвалідністю “Кольорова
капустинка”
з серпня 2018 – дотепер (проєктна діяльність)
● розробляла стратегічні напрями розвитку ГО, брала участь в розробці статуту ГО та
формуванні цілей, визначенні пріоритетів діяльності відповідно до потреб цільової
аудиторії, що дозволило організації працювати цілеспрямовано й ефективно реагувати
на потреби цільової аудиторії
● складала проєктні кошториси (зокрема — для облаштування ігрових кімнат), готувала
обґрунтування витрат, забезпечувала прозорість використання ресурсів донорів
● організовувала освітні та підтримуючі заходи: навчальні вебінари, зустрічі з
медичними, психологічними фахівцями, майстер-класи, події для батьків та дітей
● здійснювала пошук донорів, спонсорів і партнерів, вела переговори, писала
звернення та заявки, комунікувала з представниками місцевого самоврядування та ЗМІ
● вела часткове адміністрування соціальних мереж ГО: створювала фото- та
відеоконтент для висвітлення подій, знімала та монтувала відеоісторії про діяльність
організації
● розробляла та реалізовувала сценарії окремих свят та заходів, координувала
закупівлю та підготовку необхідного інвентарю, шукала аніматорів, відповідала за якісне
проведення святкових подій
● організовувала дозвілля для членів організації, зокрема — виїзні заходи, відпочинок
на озері Світязь, підтримувала згуртованість спільноти.
Головний економіст ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень»
грудень 2006 - серпень 2017
● Консультувала клієнтів щодо всього спектра банківських продуктів
● Оформлювала та супроводжувала договори, вела клієнтські справи
● Формувала звітність, здійснювала фінансовий облік окремих банківських операцій
● Активно залучала нових клієнтів, сприяючи розширенню клієнтської бази
Заступник головного бухгалтера / головний бухгалтер
КОМО-ЕКСПОРТ, МП ІСКРА, СП ЗНГ, ТзОВ Алкатрейд, 1999–2006
● Вела повний цикл бухгалтерського обліку на підприємстві в сфері торгівлі та надання
послуг, також здійснювала облік ЗЕД-операцій, облік валюти
● Складала податкову та фінансову звітність
● Підготовлювала фінансову документацію, узгоджувала її з регуляторами
● Координувала перевірки, взаємодіяла з контролюючими органам
Освіта: Луцький національний технічний університет
Спеціальність: Облік і аудит
Кваліфікація: Бухгалтер-економіст
More resumes of this candidate
Lutsk
Єрофеєва Світлана “Фахівець з бухгалтерського/фінансового обліку” (віддалено) Україна, м. Луцьк (віддалена робота) (Viber, Telegram (ім’я користувача – @Yerofeyeva_svitlana)) Профайл: фахівчиня...
Similar candidates
-
Адміністратор
20000 UAH, Lutsk -
Адміністратор салону краси
15000 UAH, Lutsk -
Заступник директора з адміністративно-господарських питань, начальник відділу АГЗ
Lutsk, Vinnytsia , more 8 cities -
Адміністратор
23000 UAH, Lutsk -
Адміністратор, бариста, бармен, продавець-консультант
Lutsk -
Адміністратор
40000 UAH, Lutsk