• File

Natalia

HRD, CHRO

Age: 45 years
City: Kyiv
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Коваленко Наталя Сергіївна
м. Київ
[open contact info](look above in the "contact info" section)
45 років
e-mail: kolisnichenko. [open contact info](look above in the "contact info" section)
@kovalenkonata1
Галузі: рітейл/логістика/сервіс/продажі В2В/виробництво
: HRD, CHRO у бізнесі штатом від 1000

Основна спеціалізація
• Побудова HR-стратегій, інтегрованих у бізнес-цілі, що забезпечують зростання ефективності
та EBITDA
• Ефективні комунікативні зв’язки
• Формування ефективної кадрової політики компанії
• Сильна експертиза у HR-аналітиці: системи KPI/OKR, управління HR-бюджетом, скорочення
операційних витрат, підвищення ефективності та прибутковості
• Розвиток HR brand компанії
• Створення сильних HR-команд: навчання, делегування, розвиток експертизи, формування
кадрового резерву
• Аудит, будування та автоматизація Бізнес процесів: 1С 8 УТП/УПП, CRM
• Project management
• Management of the full HR cycle: підтримка екологічної продуктивної корпоративної
культури та вплив на розвиток, recruiting, onboarding, offboarding, L&D, C&B, оцінка (performance
review, assessment center, 360), кадрове діловодство.

Професійний досвід
NDA
продуктова IT-компанія. Київ
HRD | 12.2023 – по т.ч.
Досягнення
• Масштабована компанія за 2024 рік на 20%
• Абгрейд/систематизація/формалізація основних БП People
• Сформована і адаптована команда Департаменту People
• Розроблена та реалізована система ОКR для Head підрозділів
• Відновлений та поставлений у відповідному форматі процес Військового Обліку по 2х юр особах
• Аудит та повна підготовка кадрового документообігу, згідно стандартів НБУ
• Реалізація проєкту «Абгрейд HR brand»
• Розроблений та затверджений проєкт запуску функції L@D в компанії з «0»

ТОВ «Час Газу»
послуги/сервіс. Київ, філіал у Польщі, штат 200+
HRD | 09.2022 – 08.2023 (контрактна робота)
Досягнення
• Сформована команда ТОПів, Відділу продажів, СТО та HR департаменту
• Відкритий польський філіал компанії
• Поставлені базові HR Бізнес процеси
• Автоматизовано Управлінський кадровий облік в 1С УТП
• Ініціативи та впровадження ефективних мотиваційних моделей
• Сформована з «0» та автоматизована в LMS «Collaborator» функція навчання
• Актуалізація та переведення Політик, Регламентів, Інструкцій в електронний документообіг
• Розробка та впровадження ефективної HR аналітики по управлінським показникам функці

HLR
В2В. Продажі/сервіс. Забезпечення лабораторій «під ключ» усієї України. Бровари, штат 500+
HRD | 01.2020 – 07.2022
Досягнення
• До воєнного часу: масштабування компанії на 20% за 2 роки, зниження плинності
торгового персоналу від 12% до 8% за рік
• Під час воєнного часу: Оптимізована структура компанії
• Реалізовані проекти:
1. HR brand компанії для внутрішньої та зовнішньої аудиторії.
2. Програма розвитку HiPo (Внутрішнього кадрового резерву).
3. Управління робочим часом.
4. Поставлені та автоматизовані базові HR Бізнес процеси

ТОВ «Копійочка»
рітейл, Західно-Українська компанія. Сегмент: товари для дому, штат 3000+
м. Івано-Франківськ
HRD | 10.2018 – 01.2020
Досягнення
• Відкрито 20 нових магазинів, масштабовано Логістичний центр
• Сформована структура компанії у системному підході
• «Під ключ» сформований Департамент по персоналу, поставлені HR Бізнес процеси з
частковою автоматизацією
• Збудована система дистанційного навчання та оцінки на базі LMS «Moodle»
• Створена Школа директор в роздробі. Покриття магазинів Директорами з
внутрішнього кадрового резерву – 85%, пройшли навчання в школі
• Ефективне управління ФОП, створення гнучких систем мотивації сумісно с ТОП
керівниками підрозділів

Метінвест
«Метінвест Бізнес Сервіс». м. Кривій ріг, штат 2000+
Проектна робота у складі робочої групи з створення «HR ОЦО» | 03.2018 – 08.2018

Global Bilgi
послуги, Міжнародний аутсорсинговий контактний центр, с головним офісом у Туреччині
м. Київ (локації Дніпро, Суми, Харків, штат 1500+)
Head of recruitment and communication Department | 08.2016 – 10.2017

ГК ФТД «Фокстрот»
рітейл, техніка для дому
HR BP (Харківська, Дніпропетровська, Запоріжжя, Херсонська області). Харків
40+ магазинів, штат 800+ | 07.2015 – 07.2016
Регіональний Директор з персоналу (Східний та Дніпровсько - Слобідський регіон).
Донецьк/Харків
98 магазинів, 2 рег -х логістично - складські центри, 3 рег - х офісу,
штат 2000 + | 01.2013 – 01.2015

ТОВ «Меранті+»
виробництво та роздріб міжкімнатних дверей. Донецьк, штат 500+
HRD | 09.2011 – 01.2013

ЗАТ ПВ «Конті»
кондитерське виробництво, штат 10 000+. Донецьк
Керівник відділу підбору та адаптації головного офісу | 08.2007 – 07.2011

Освіта
• ДонНУ. Магістр Економічного факультету. Спеціальність «Економіка праці та
управління персоналом» м. Вінниця | 2013 – 2015
• ДонНУ. Екстернатура. Спеціальність – економіка праці та управління персоналом | 2009 –
2011
• ДонНУ. Спеціальність – філологія | 2003 – 2008
• ХФЕК - Спеціальність - фінанси та кредит | 1997 - 1998

Додаткова кваліфікація
• Академія бізнесу EY. «Як розробити систему мотивації KPIs та OKR в компанії» | 2024
• Міжнародний Університет коучінгу за стандартами ICF – CoachingUP.
Коуч за стандартами ICF, командний коуч | 2020 - 2021
• HRM школа Власової. «HR на основі стратегії бізнесу» | 2020
• Performia. «Найм персоналу», «Посилення персоналу» |2011 - 2012
• Понад 20 зовнішніх та внутрішніх тренінгів у галузі управління персоналом,
менеджменту; фасилітація бізнес зустрічей, project management тощо

Додаткові відомості

Особисті якості та компетенції
Стратегічне мислення, орієнтація на результат, комунікабельність, адаптивність, надійність,
відповідальність, наявність високих організаторських та лідерських здібностей,
оперативність та гнучкість у прийнятті рішень, висока працездатність, нестандартний підхід у
рішенні складних задач, стресостійкість, проєктний менеджмент
Навички роботи на ПК
Впевнений користувач MS office, СRM, 1С8 УПП/УТП, SAP - HR модуль
Мови
Українська - вільно
Російська - вільно
English - А-1, learning stage - Pre intermediate

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: