Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14739328/
Game QA, Producer, Programmer
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дмитро Ярохно
1-й рівень (Game QA)
Ф Я 3 дитинства захоплювався ігровою індустрією, тому хочу
працювати в цьому напрямку з подальшим укоріненням в
індустрію. Роботу тестувальника вважаю ідеальним стартом
кар'єри, оскільки завжди бачив у багатьох іграх більший
потенціал, ніж вони реалізовували. Часто здавалося, що в HUX
о 9 7-422-00- 5 2 не вистачало якісного тестування для покращення npo;wl('r_y."
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
НАВИЧКИ
7 Розуміння різноманітних жанрів відеоігор
» Вміння чітко описувати баги
" Базові навички роботи 3 Unity, Blender, Photoshop, Jira, Git
© Уважний аналіз різних аспектів ігрового процесу: геймплей, ayaio, UX/UI, level-design etc.
%+ Загальне розуміння методологій тестування, створення та підтримки програмних продуктів
5 Знання різних концепцій гейм-дизайну
я English - B1
ОСВІТА
- Конотопський індустріально-педагогічний коледж
Молодший спеціаліст, 121 - Інженерія програмного забезпечення (2021)
- Харківський національний університет радіоелектроніки
Бакалавр, 122 - Комп'ютерні науки та технології (2024)
дДОСВІД РОБОТИ
т Постійно тицяю різні ігрові проєкти, аналізую їх, знаходжу помилки та, якщо це була
бета-версія, пишу розгорнуті репорти розробникам.
& У 2014 році взяв участь у відкритому бета-тесті Hearthstone.
Попри слабке знання англійської в ті роки, через Google Translate писав про баги розробникам
і навіть отримував відповіді 3 ПОДЯКОЮ.
е Маю друзів, які займаються розробкою інді-ігор, і періодично тестую їх білди,
виявляючи помилки та пропонуючи геймдизайнерські ідеї, які потрапляли у фінальні релізи.
W Для дипломної роботи займався геймдизайном і тестуванням шутеру-головоломки,
що дало глибше розуміння процесу розробки і типових проблем у геймдеві.
ФІЛОСОФІЯ НАЙМ
Ф Я вважаю, що кожна гра може знайти свого гравця
незалежно від якості, але ідеальна гра має SN e
зацікавити HABITb того, хто HE € фанатом жанру,
для запровадження SIKOCTI і потрібна робота QA.” \%
1-й рівень (Game QA)
Ф Я 3 дитинства захоплювався ігровою індустрією, тому хочу
працювати в цьому напрямку з подальшим укоріненням в
індустрію. Роботу тестувальника вважаю ідеальним стартом
кар'єри, оскільки завжди бачив у багатьох іграх більший
потенціал, ніж вони реалізовували. Часто здавалося, що в HUX
о 9 7-422-00- 5 2 не вистачало якісного тестування для покращення npo;wl('r_y."
[
НАВИЧКИ
7 Розуміння різноманітних жанрів відеоігор
» Вміння чітко описувати баги
" Базові навички роботи 3 Unity, Blender, Photoshop, Jira, Git
© Уважний аналіз різних аспектів ігрового процесу: геймплей, ayaio, UX/UI, level-design etc.
%+ Загальне розуміння методологій тестування, створення та підтримки програмних продуктів
5 Знання різних концепцій гейм-дизайну
я English - B1
ОСВІТА
- Конотопський індустріально-педагогічний коледж
Молодший спеціаліст, 121 - Інженерія програмного забезпечення (2021)
- Харківський національний університет радіоелектроніки
Бакалавр, 122 - Комп'ютерні науки та технології (2024)
дДОСВІД РОБОТИ
т Постійно тицяю різні ігрові проєкти, аналізую їх, знаходжу помилки та, якщо це була
бета-версія, пишу розгорнуті репорти розробникам.
& У 2014 році взяв участь у відкритому бета-тесті Hearthstone.
Попри слабке знання англійської в ті роки, через Google Translate писав про баги розробникам
і навіть отримував відповіді 3 ПОДЯКОЮ.
е Маю друзів, які займаються розробкою інді-ігор, і періодично тестую їх білди,
виявляючи помилки та пропонуючи геймдизайнерські ідеї, які потрапляли у фінальні релізи.
W Для дипломної роботи займався геймдизайном і тестуванням шутеру-головоломки,
що дало глибше розуміння процесу розробки і типових проблем у геймдеві.
ФІЛОСОФІЯ НАЙМ
Ф Я вважаю, що кожна гра може знайти свого гравця
незалежно від якості, але ідеальна гра має SN e
зацікавити HABITb того, хто HE € фанатом жанру,
для запровадження SIKOCTI і потрібна робота QA.” \%
Similar candidates
-
Middle Full stack developer
Kyiv -
Full stack програміст
99000 UAH, Kyiv -
React розробник
Kyiv, Vinnytsia , more 6 cities -
Front-end developer
Kyiv -
Front-end developer, HTML coder, верстальщик
Kyiv, Odesa -
React-програміст
30000 UAH, Kyiv, Lviv, Odesa