• File

Наталія

Адміністратор (громадські організації)

Age:
41 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Гаркуша Наталія
Дата народження: 02 жовтня 1983 (41рік)
Місто проживання: м.Миколаїв
Адреса: м.Миколаїв
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Фасилітатор ГО “Десяте Квітня”
З 29.05.2023 року по 01.08.2025 року
Соціальний супровід (соціальне таксі) незахищених верств населення до державних установ, підприємств, організацій. Збір потреб щодо гуманітарної допомоги,а в подальшому-розповсюдження, соціальне консультування бенефіціарів. Моніторинг та аналіз ситуації в сфері захисту. Ведення кейсу бенефіціара. Звітність перед донором.
Спеціаліст по роботі з реєстрації місця проживання, військового обліку та збору податків
з 03.2017 по 11.2021 (4 роки 8 місяців)
Робота з документами (діловодство); підготовка і подання загальної інформації та звітності до районних управлінь; формування та ведення Реєстру територіальної громади; реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання осіб ; оформлення та видача довідок; подання відомостей про виборців; здійснення військового обліку ( взяття на військовий облік та зняття з обліку, виявлення та оповіщення призовників і вiйськовозобов’язаних, робота з картками
первинного обліку, звіряння облікових даних та інших документів з РТЦК та СП; вручення повісток), складання і подання списків громадян, які підлягають приписки до призовних
дільниць; контроль та перевірка установ, підприємств та організацій за виконанням встановлених правил військового обліку; ведення ділового листування, складання списків платників земельного податку, облік та контроль сплати податків та декларування доходів громадян; звірка надходження податків з ДПІ.

Секретар керівника

з 09.2012 по 03.2017 ( 4 роки 6 місяців)
Робота з документами (діловодство); прийом і розподіл дзвінків; прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції; ведення ділового листування; прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; комп’ютерний набір та контроль за виконанням термінів здачі звітів спеціалістів; облік роботи співробітників, ведення табелю робочого часу працівників.
Діловод
з 10.2007 по 08.2010 ( 2 роки 10 місяців)
Робота з документами (діловодство); прийом і розподіл дзвінків; прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції; участь в організації різних масових заходів; підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, рішень, розпоряджень; підготовка та видача довідок населенню.

Професійні та інші навички
Вміння швидко освоювати нові знання та застосовувати їх у справі.
Вміння працювати з базовими програмами MS Office, знання оргтехніки, грамотна усна і письмова мова, знання основ діловодства та документообігу. Комунікація. Налагодження зв'язків. Координація в проектах. Високий рівень відповідальності. Точність.
Знання мов
Українська — вільно
Російська — вільно
Англійська — початковий
Додаткова інформація
Вік 41 рік
Закінчила Миколаївський державний університет імені В.О.Сухомлинського за спеціальністю «Правознавство» і здобула кваліфікацію молодшого
спеціаліста-юриста

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: