- File
Анна
Бізнес-аналітик
- Age:
- 34 years
- City of residence:
- Kharkiv
- Ready to work:
- Dnipro
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14772289/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження:
16 листопада 1990
Місто:
Харків
Телефон(и):
[
E-mail:
[
Сімейний стан
Заміжня, є син
Ключова інформація
Цілеспрямьований спеціаліст с великим досвідом роботи в різних облікових системах на базі платформи БАС та 1с, інтеграції різних облікових та інформаційних систем.
Віддалена робота, повна/неповна зайнятість
Досвід роботи
Бізнес-аналітик, консультант 1С/BAS
з січня 2019
• Ведення проектів з впровадження та подальшого супроводу управлінського й бухгалтерського обліку на базі програм 1С Підприємство та BAS;
• Досвід реалізації простих доробок у конфігураціях 1С/BAS (програмування);
• Досвід роботи з конфігураціями BAS УТ, BAS БУ, БУ 2.0, BAS КУП, УТП, МБ (УНФ);
• Участь в проектах як бізнес-аналітик із синхронізації програм 1С/BAS з іншими базами даних: MySQL, QlikView, KeyCRM, сайти на платформі OpenCart, Хорошоп (синхронізація за допомогою готових модулів) – аналіз бізнес-процесів, архітектури зовнішньої облікової системи, алгоритм синхронізації, тех.завдання, тестування, впровадження;
• Досвід впровадження SMS-розсилок через Turbo SMS;
• Досвід синхронізації з Prom, Нова Пошта (розробка нових рішень) – участь як бізнес-аналітик;
• Участь у проектах із синхронізації 1С/BAS з програмними РРО (WebCheck, Cashalot), використання готових рішень розробників, адаптація під потреби замовника;
• Аналіз бізнес-процесів підприємства, пошук рішень для оптимізації/автоматизації бізнес-процесів типовим функціоналом або доопрацюваннями продукту;
• Моделювання бізнес процесів;
• Складання інструкцій для користувачів, навчання користувачів;
• Розробка облікової системи з нуля на платформі 1С у ролі провідного консультанта проекту:
◦ Проведення інтерв’ю з користувачами;
◦ Складання протоколів;
◦ Підготовка документа «Концепція нової облікової системи»;
◦ Тестування, демонстрація розробок замовнику;
◦ Навчання користувачів, складання інструкцій;
◦ Підготовка плану впровадження та перенесення даних;
◦ Супровід на етапі впровадження.
Аналітик 1С
Серпень 2016 – Січень 2019
FinSoft, Харків
Основні обов'язки:
• Ведення проектів з впровадження та подальшого супроводу обліку на базі програм 1С:Підприємство;
• Впровадження проектів «з нуля» на базі типових конфігурацій УТ 3.1, УНФ, УТП, УТ 2, БУ 1.2;
• Участь у розробці комплексних рішень, що не входять до типових конфігурацій (постановка технічного завдання, тестування та впровадження);
• Постановка технічних завдань програмістам і подальше тестування доробок типових конфігурацій 1С;
• Пошук оптимальних рішень для автоматизації бізнес-процесів під вимоги клієнта. Підбір найбільш відповідного рішення для підприємства;
• Консультування користувачів щодо функціоналу конфігурацій 1С;
• Консультування користувачів із питань ведення бухгалтерського та управлінського обліку;
• Навчання користувачів оперативній роботі в 1С:Підприємство;
• Знання типового функціоналу конфігурацій: УТП, УТ 3, УТ 2.3, БП 1.2, БП 2.0, УНФ, УПП.
Заступник головного бухгалтера
Квітень 2016 – липень 2016 (3 міс)
Ренті ПРО, ТОВ
Основні обов’язки:
• Ведення бухгалтерського обліку юридичних осіб на спрощеній системі оподаткування (3 група) та на загальній системі (податок на прибуток і ПДВ);
• Ведення бухгалтерського обліку фізичних осіб-підприємців (2 група, 3 група, загальна система);
• Заробітна плата: нарахування та виплата зарплати, відпускних, лікарняних, звітність з ЄСВ, 1-ДФ;
• Розрахунок та сплата до бюджету єдиного податку, ПДВ, податків із заробітної плати, податку на нерухомість, плати за землю, підготовка та подання звітності;
• Ведення каси, оформлення касової книги;
• Система «Клієнт-Банк»: формування та проведення платежів у 1С.
Бухгалтер
Березень 2013 – квітень 2016 (3 роки та 1 міс)
Українські ветеринарні технології, ТОВ (http://www.uvt.kh.ua/)
Основні обов’язки:
• ПДВ: виписка податкових накладних, реєстрація податкових накладних, надсилання клієнтам через M.E.Doc, перевірка податкових зобов’язань, вивантаження податкових накладних із M.E.Doc до 1С;
• Заробітна плата: нарахування та виплата зарплати (штат — 100 осіб), відпускних, лікарняних, звітність з ЄСВ, 1-ДФ;
• Розрахунок і сплата до бюджету податків із заробітної плати;
• Формування заявок до ФСС на оплату лікарняних листів;
• Авансові звіти: перевірка документів, виплата коштів на відрядження;
• Система «Клієнт-Банк»: проведення платежів, вивантаження та обробка платіжних доручень у 1С;
• Взаєморозрахунки: періодичне звіряння з контрагентами, контроль підписання актів звірки, оформлення бухгалтерських довідок;
• Ведення каси, оформлення касової книги;
• Консультації співробітників щодо правильного оформлення документів, роботи в 1С, навчання нових користувачів;
• Договори з клієнтами: погодження умов договорів, автоматизація формування договорів у базі 1С, облік;
• Автоматизація бізнес-процесів компанії, робота з програмістом 1С: написання технічного завдання, тестування, контроль за якістю та своєчасністю виконання ТЗ;
• Підготовка інструкцій для користувачів 1С щодо використання аналітичних звітів, написання посадових інструкцій.
Спеціаліст з прямих продажів
Червень 2012 - лютий 2013 (9 міс)
ПАО СК "ПЗУ Україна" (http://www.pzu.com.ua/)
Основні обов’язки:
• залучення нових партнерів;
• проведення переговорів;
• крос-продажі (перехресні продажі);
• утримання клієнтів (пролонгація договорів);
• ведення звітності;
• інвентаризація.
Старший касир
вересень 2011 - червень 2012 (10 міс)
ДП "Маратекс" в м. Харків (http://www.peacocks.com)
Основні обов’язки:
• робота на касовому апараті;
• ведення касової книги, книги РРО;
• інкасація;
• складання звітів до центрального офісу;
• приймання товару;
• мерчендайзинг;
• робота з покупцями;
• вирішення конфліктних ситуацій та спірних питань;
• планування роботи персоналу зміни на день.
Освіта
Національний аерокосмічний університет "Харківський авіаційний інститут" (Україна, Харків)
Рік випуску 2013
Фінанси та кредит, факультет економіки та менеджменту. Магістр
Володіння мовами
Англійська - середній (вивчаю в даний момент)
Українська - рідний
Російський - вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікат «1С: Спеціаліст-консультант. Управління торгівлею для України системи програм «1С:Підприємство 8»
Рік отримання 2018
Сертифікат «1С: Професіонал. Управління торгівлею для України системи програм «1С:Підприємство 8»
Рік отримання 2017
Курс «Підвищення кваліфікації бухгалтерів з 1С», Навчальний центр «ІНФОКУРСИ», м. Харків
Рік завершення 2016
Семінар-практикум «Приватний підприємець», Навчальний центр «Сучасний облік», м. Харків
Рік завершення 2016
Єдиний податок. Загальна система оподаткування. Облік доходів підприємця на єдиному податку. Облік доходів і витрат підприємця на загальній системі оподаткування. Єдиний соціальний внесок з підприємця (ЄСВ). Готівкові операції у діяльності підприємців
.
Вебінар «Бухгалтерська весна», журнал "Податки і бухгалтерський облік"
Рік завершення 2016
Фінансовий менеджмент (Україна)
Рік завершення 2015
Курс надано викладачем Києво-Могилянської бізнес-школи Олексієм Геращенком
У курсі розглядалися теми, що стосуються фінансової звітності, показників ефективності бізнесу, оцінки інвестиційних проектів.
Сучасне управління проектами - мистецтво порушення правил (Україна)
Рік завершення 2017
Курс надано професором Київської школи економіки Сергієм Гвоздєвим
Бухгалтерський онлайн-марафон (Харків, Україна)
Рік завершення 2015
Електронне адміністрування ПДВ: зміни з 1 липня 2015 року. Обмін податковими накладними та контроль ПДВ-рахунків у програмі M.E.Doc.
Зарплата і не тільки: ЄСВ, військовий збір, актуальні питання лікарняних та декретних.
Додаткова інформація
Професіональні навички:
- знання бухгалтерського та податкового обліку;
- базові знання XML, JSON;
- знання структури роботи підприємства по відділах (склад, закупівля, оптові продажі, роздріб, фінансовий відділ, бухгалтерія)
Особисті якості
Вміння працювати з великими об’ємами інформації в багатозадачному режимі. Ефективна робота в стресових умовах.
Універсальність, активність, ініціативність.
Весела, позитивна та комунікабельна.
Захоплення та інтереси
Читання, рукоділля, подорожі
Similar candidates
-
Бізнес-аналітик
Dnipro -
Бизнес-аналитик
Dnipro, Kyiv , more 4 cities -
Програміст (BAS/1С), бізнес-аналітик, консультант
Dnipro -
Бізнес-аналітик
Dnipro -
Адміністратор соц. мереж, бізнес-аналітик
24000 UAH, Dnipro, Remote -
Бізнес-аналітик
30000 UAH, Dnipro, Kamianske, Remote