• PRO

Таїсія

Адміністратор магазину, ресторану, 35 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор магазину, ресторану, Адміністратор, помічник керівника, Помічник керівника салону краси, Адміністратор салону краси, Менеджер з персоналу, Менеджер роботи з клієнтами, Помічник керівника в шоу бізнесі, адміністратор фотостудії, Менеджер з продажу, Діловод, Менеджер чата
Employment type:
full-time, part-time
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор,помічник-керівника,фахівець по роботі з громадськістю

from 06.2021 to now (4 years 2 months)
КСМ-Груп, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-діловодство
-робота з ПК
-Exсel, Word,Google таблиці,Календарь, CRM,та ін.
-робота з людьми, вирішення конфліктних ситуацій
-робота з відділом продаж
-оформлення Права власності
-виконання доручень керівника
- прийом дзвінків, запис, консультація

Адміністратор, візажист

from 09.2020 to 05.2021 (8 months)
Idol, Киев (Краса, фітнес, спорт)

Коригування графіку роботи майстрів, поміч директору салона,Спілкування з клієнтами, продаж послуг салону, ведення записів та обліку в програмі Dikidi.
Надання послуг візажиста-стиліста (макіяж, зачіски).

Адміністратор,фахівець зі зв'язків з громадськістю

from 01.2018 to 04.2020 (2 years 3 months)
KSM-Group, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота з громадськістю,контроль відділу продаж,робота в програмі CRM,в Excel, робота на рецепціїї (звіти,прийом дзвінків,робота за ПК і ін.),надалі була переведена в відділ Маркетингу помічником маркетолога
Загалом робота :
-зустріч відвідувачів;
-забезпечення і підтримка порядку в офісі;
-прийом і перерозподіл вхідних дзвінків;
-організація зустрічей, переговорів і заходів;
-допомога співробітникам офісу;
- ведення документообігу (ділове листування, складання відповідей на листи і запити, аналіз кореспонденції).
-вирішення конфліктних ситуацій з відвідувачами.

Адміністратор-керівник

from 12.2016 to 04.2017 (4 months)
Фітнес клуб, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Спілкування з клієнтами, продажі, ведення звітів, прийом і замовлення товарів, керівництво персоналом, видача зарплат, внесення нових ідей до клубу, просування його на сайтах.
А також продажі і приготування спорт. коктейлів, закупки продукції та замовлення і ін.

Education

Університет державної фіскальної служби України

Юрист ( Право), Ирпень
Unfinished higher, from 2012 to 2016 (4 years)

Хотівський НВК

Киев
Secondary, from 2001 to 2012 (10 years 8 months)

Закінчила гімназію гуманітарного напрямку

Additional education and certificates

Комп'ютерні курси INTEL (створення брошур, плакатів,презентацій)

2011(6 месяцев)

Школа зачісок та макіяжу Світлани Медвєдєвой

2020 (пів року навчання)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Email
  • MS Outlook
  • Google Календар
  • Візажист- стиліст зачісок
  • Комунікабельність
  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • Ведення документації
  • Стресостійкість
  • Адміністрування офісу
  • Здатність до навчання
  • Сумлінність
  • Google Drive
  • Організованість
  • Неконфліктність

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Своєю сильною стороною вважаю навичку довгострокового планування — намагаюся завжди виконувати поставлене завдання якісно та у встановлені терміни. Швидко навчаюся.
- Хороший досвід роботи, як офіс-менеджера (адміністратора офісу), помічник керівника, маю гарний досвід в спілкуванні з людьми за будь яких обставин і при будь якій ситуації.
- Вважаю важливою дружню атмосферу в колективі, перевагою для мене є розвинена в компанії корпоративна культура та кар'єрний ріст і звісно дохід!

Додаткові навички: Дипломований Vip-master, візажист-стиліст: - всі види макіяжу, зачісок, корекція брів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: