• File

Ольга

Заступник директора

Age: 39 years
City: Dnipro
Age:
39 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Гончарова Ольга Анатоліївна
Освіта: вища
Дата нарождення: 24.05.1986 р.
Місто проживання: Дніпро, Україна
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА
• Спеціальність – Зберігання і переробка зерна, кваліфікація - Диплом молодшого спеціаліста, (Технологічний коледж Дніпровського державного аграрного університета, диплом з відзнакою НР №28416780, виданий 2006р.)
• Спеціальність – Бухгалтерський облік, кваліфікація - Диплом молодшого спеціаліста, (Державний заклад “Дніпропетровський інститут професфйного розвитку і освіти”, диплом з відзнакою НР №37372471, виданий 2009р.)
• Спеціальність – Агрономія, кваліфікація - Диплом бакалавра, (Дніпровський державний аграрний університет, диплом з відзнакою НР №37913379, виданий 2010р.)
• Спеціальність – Агрономія, кваліфікація - Диплом магістра, (Дніпровський державний аграрний університет, диплом з відзнакою НР №41893371, виданий 2011р.)
• Спеціальність – Менеджмент організацій і адміністрування, кваліфікація - Диплом спеціаліста, (Інстітут післядипломної освіти Дніпровського державного аграрно-економічного університету, диплом 12 ДСК №279448, виданий 2014р.)
ДОСВІД РОБОТИ
• Діловод, ТОВ ІК «БІЗНЕС-ІНВЕСТ», 2007-2014рр.
• Фахівець-організатор торгівлі на ринку цінних паперів, ТОВ ІК “БІЗНЕС-ІНВЕСТ”, 2014-2015рр.
• Фахівець-організатор торгівлі на ринку цінних паперів відділу Торговця цінними паперами, ТОВ "КАПІТАЛ СТАНДАРТ", 2015-2017рр.
• Заступник директора, ТОВ "ІНВЕСТ-ПАРТНЕР КАПІТАЛ", 2017- 2020рр.
• Директор, ТОВ “Сінтек-Х”, 2017р.- по теперишній час;
• Керівник напряму кадрового адміністрування, ТОВ ІК «БІЗНЕС-ІНВЕСТ", 2020-2025рр.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ
• Досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Exсel, Power Point);
• Володіння інтернет-ресурсами та пошуковими системами для роботи з інформацією;
• Впевнене користування електронною поштою так орпоративними месенджерами;
• Базові навички роботи з офісною технікою(сканер, прінтер та ін.);
• Досвід роботи на фондовому ринку (торгівля цінними паперами);
• Підготовка та оформлення документів, первинна ідентифікація клієнтів;
• Ведення справ всіх співробітників компанії, записи в трудові книжки;
• Ведення всієї документації компанії, вхідної/вихідної кореспонденції;
• Ведення кадрової документації:підготовка та оформлення наказів(прийом, переведення, звільнення, відпустки тощо);
• Розробка та актуалізація штатного розкладу підприємства;
• Складання та ведення табелів обліку робочого часу, передання до бухгалтерії для нарахування заробітної праці;
• Взаємодія з банківськими установами:підготовка та подання документів для відкриття/закриття рахунків;
• Організація документообігу та зберігання кадрових і фінансових документів вдповідно до вимог законодавства;
• Досвід роботи з державними органами, аудиторами та внутрішніми перевірками;
• Володіння основами трудового та фінансового законодавства;
• досвід проведеня ділових переговорів із клієнтами та партнерами;
• Навички встановлення та підтримки довгострокових відносин із клієнтами;
• Успішне врегулювання спірних ситуацій та досягнення взаємовигідних домовленостей;
• Розуміння основ психології, що допомагає встановлювати ефективну комунікацію та знаходити підхід до різних людей.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
• Високий рівень комунекабельності, вміння легко знаходити спільну мову з колегами та клієнтами;
• ВвІчливість та тактовність у діловому спілкуванні;
• Відповідальність та уважність до деталей;
• Вміння працювати як самостійно, так і у команді;
• Орієнтація на результат і здатність ефективно вирішувати конфліктні ситуації;
• Стресостійкість та здатність швидко адаптуватися до змін;
• Швидко навчаюся новим навичкам та технологіям, відкрита до професфйного розвитку;
• Постійно прагну самовдосконалення та розширення компетенцій;
• Легко адаптуюся до нових умов роботи та вимог;
• Розвинені організаційні та керівні здібності.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates