• File

Юлія

Менеджер з персоналу

Age: 37 years
City of residence: Slavuta
Ready to work: Iziaslav, Slavuta
Age:
37 years
City of residence:
Slavuta
Ready to work:
Iziaslav, Slavuta

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Панченко Юлія Сергіївна

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mai: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 02.09.1988р.
Ціль: отримати гідну та перспективну роботу,стати цінним працівником і працювати в команді,щоб досягати спільних цілей.
Освіта:
Навчальний заклад: Державний інститут підготовки кадрів Міністерства промислової політики України (м. Київ).
Факультет: економічний
Спеціальність: менеджмент організацій
Володіння мовами:
Українська-рідна,російська вільно,англійська-початкова
Досвід роботи:
З 01.06.2011 по 24.09.2019 в ТОВ «Світ кормів» (виробництво та продаж добавок для тваринництва), м. Київ
Посада: адміністратор,помічник бухгалтера.
Обов’язки:
- вхідні дзвінки та переадресація вхідних дзвінків ;
- реєстрація та розподіл вхідної кореспонденції;
- оформлення листів на фірмовому бланку (різного змісту)
- переписка з контрагентами
- оформлення стандартних договорів,
- робота в програмі 1С (Управління виробничим підприємством для України 8.3),
• створення замовлень,рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт, т-тн, довіреностей, актів звірок),
• прихід сировини для виробництва,
• переміщення сировини по складах,
• робота з довідниками (внесення контрагентів, номенклатури, номенклатурних груп,
договорів)
- збір та контроль наявності бухгалтерських документів, перевірка оформлення згідно до вимог законодавства)
- комплектування та зберігання первинних документів
- щомісчне складання і підписання актів звірки,
- робота з податковими накладними реєстрацію яких зупинено:
• збір, підготовка документів
• подання в електронному вигляді у програмі М.Е.DOC повідомлення з поясненнями
• подання в програмі М.Е.DOC всіх копій документів.
Березень - вересень 2020р. (6 місяців) ФОП Смашна О.В
Посада: менеджер з логістики.
Обов’язки:
-пошук вантажів для власного транспорту (Lardi-trans, Della)
- ведення переговорів, укладання договорів, заявок;
- контроль перевезення ( від завантаження до вивантаження товару);
- контроль комлектності та оформлення супровідної документації;
- організація документообігу в 1С ( внесення контрагентів, договорів, виписка рахунків, актів виконаних робіт, актів звірок);
- контроль своєчасної оплати послуг замовниками;
- контроль наявності та архівація пакету документів по кожному перевезенню.
Травень 2022 – Червень 2024р. ТОВ «Зелений парк»
Посада: менеджер з персоналу
Обовязки:
- підбір персоналу;
- прийняття, переміщення, звільнення (штат 300 осіб).
-облік щорічних та додаткових відпусток співробітників (своєчасна подача для нарахування бухгалтерією).
- формування особистих справ;
- внесення змін штатного розпису;
- табелювання працівників.
- підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги;
-військовий облік;
- ведення кадрового обліку в інформаційній системі 1С.

ПК: Internet, e-mail, Microsoft Office ( Word, Excel), The Bat та інше.
Оргтехніка: ксерокс, сканер, факс, принтер
Додатково:
Пунктуальна,наполеглива,цілеспрямована,комунікабельна,швидко вчуся.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: