Nazar

Customer support manager

Considering positions: Customer support manager, Оператор чата, Фахівець з документообігу, Customer service manager, Менеджер технічної підтримки
Employment type: full-time
Age: 18 years
City of residence: Rivne
Ready to work: Remote
Considering positions:
Customer support manager, Оператор чата, Фахівець з документообігу, Customer service manager, Менеджер технічної підтримки
Employment type:
full-time
Age:
18 years
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер тех. підтримки

from 06.2024 to 07.2025 (1 year 2 months)
Crypto Legens, Рівне (IT)

Керування спільнотою Discord, що налічувала понад 1000 користувачів,
забезпечуючи позитивну комунікацію та швидке вирішення проблем.
Координування комунікації в команді та оптимізував робочі процеси як керівник команди.
Створював освітній контент про блокчейн та безпеку за допомогою інструментів GPT та Canva, Figma, Freepik
Обробка запитів клієнтів через чат, забезпечення своєчасної та точної допомоги.
Аналіз повторюваних проблем, розробка простих гайдів для легкого розуміння та їх вирішення
Проводження різноманітних івентів, для привертання уваги користувачів, та чітка комунікація з ними
Ведення CRM-системи (Notion), та її оптимізація.

Education

Secondary

Knowledge and skills

  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Швидкий набір тексту
  • Адаптивність
  • Доброзичливість
  • Робота в команді
  • Володіння комп. програмами

Language proficiencies

English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: