• PRO

Олексій

Керівник адміністративно-господарського, матеріально-технічного забезпечення, 40 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
45 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Borodianka, Bucha, Irpin, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Технічний директор

from 05.2024 to 12.2024 (7 months)
ТОВ "АЛГОРИТМ ОСВІТИ", Київ (Освіта, наука)

- Організація та контроль технічного та господарського забезпечення адміністративних приміщень;
- закупівля товарів, робіт та послуг відповідно до внутріньо-розпорядчих документів: підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних ремонтів/технічного обслуговування приміщень, мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення, електропостачання, систем вентиляції та кондиціонування;
- організація та контроль роботи автотранспорту: підготовка норм витрат палива, контроль використання, організація ТО та ремонту автотранспорту;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- участь в організації та проведенні корпоративних заходів та тімбілдінгів.
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;

Результати:
1. Розробив технічне завдання по реконструкції приміщення відповідно до вимог інвесторів.

Менеджер з адміністративно - господарської діяльності

from 06.2023 to 05.2024 (11 months)
МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Організація та контроль господарського забезпечення приміщень головного офісу Фонду;
- закупівля товарів, робіт та послуг відповідно до внутріньо-розпорядчих документів: підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних ремонтів/технічного обслуговування приміщень, мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення, електропостачання, систем вентиляції та кондиціонування;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- участь в організації та проведенні корпоративних заходів та тімбілдінгів.
Результати:
1. Відновив роботу теплового господарства головного офісу Фонду.

Начальник господарського відділу

from 06.2022 to 01.2023 (7 months)
Відділ освіти Бородянської селищної ради, Бородянка (Освіта, наука)

- Організація господарського забезпечення закладів відділу освіти Бородянської ОТГ, 21 (двадцять один) об'єкт;
- побудова бюджету;
- закупівля товарів, робіт та послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена система закупівель, відкриті торги): підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних та капітальних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
- організація та контроль роботи шкільного автотранспорту;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації;

Результати:
1. Виконав вимоги КОДА щодо організації підготовки приміщень під укриття в освітніх закладах.

Начальник відділу закупівель

from 11.2021 to 03.2022 (4 months)
ТОВ "Умедо Груп", Макарів (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- Організація та контроль роботи відділу: спеціалісти з закупівель, транспортна служба;
- побудова бюджету;
- закупівля товарів, робіт та послуг для забезпечення виробничого процесу;
- закупівля на міжнародному ринку, супроводження ЗЕД;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації;

Результати:
1. Залучив до співпраці п'ять транспортних компаній з міжнародного перевезення, та залучив шість нових постачальників матеріалів для виробництва на умовах відстрочки платежу.

Начальник відділу матеріально – господарського забезпечення

from 08.2020 to 11.2021 (1 year 3 months)
Тренінговий центр прокурорів Украини, Київ (Державні організації)

• Організація та контроль роботи відділу: уповноважені особи з закупівель, інженерна служба, господарська служба, відділ забезпечення гуртожитків, автопарк;
• побудова бюджету;
• закупівля товарів, робіт та послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена система закупівель, відкриті торги): підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
• планування та контроль виконання поточних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
• організація та контроль роботи гуртожитків, їх забезпечення та функціонування;
• ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
• ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
• участь в комісії по інвентаризації;
Результати:
1. організував процес матеріально – господарського забезпечення з «0».

Керівник проекту: "Організація процесу обліку"

from 06.2019 to 11.2019 (5 months)
ТОВ "Персонал - Розвиток", Київ (Консалтинг, бухгалтерия, аудит)

• організація процесу обліку ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
• участь у комісії по інвентаризації;
Результати:
1. провів інвентаризацію, навчив персонал роботі з базою обліку ТМЦ

Начальник господарського відділу

from 05.2017 to 06.2019 (2 years 1 month)
Державна компанія, Київ (Орган виконавчої влади), Киев (Державні організації)

•Організація та контроль роботи господарського відділу та автотранспортної служби;
•забезпечення компанії усіма необхідними товарами (від канцелярії до автомобілів) і послугами (від кліннінга до ремонтно - відновлювальних робіт);
•побудова бюджету;
•проведення тендерів як внутрішніх, так і в системі "прозорро";
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, видаткові документи тощо);
•ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
•участь в комісії по інвентаризації;
•відповідальний за охорону праці та пожежну безпеку.
Результати:
1. провів процес оновлення системи управлінння охорани праці.

Начальник господарського відділу (Керівник проекту)

from 11.2016 to 05.2017 (6 months)
ТОВ "Аурум Транс", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Організація ремонтно - будівельних робіт приміщення під дитячу студію танців;
•наповнення приміщень всім необхідним: меблі, техніка і т.д.
Результати:
1.Работи виконані на 50%, проект призупинено за рішенням власника.

Начальник відділу адміністративно - господарського забезпечення

from 05.2015 to 11.2016 (1 year 6 months)
СП "Оптіма-Фарм, ЛТД", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Організація та контроль роботи відділу АГВ, технічної служби, служби транспортного забезпечення;
•реалізація заявок орендарів (клієнтів) по усіх напрямках;
•побудова бюджету;
•проведення тендерів;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договору, витратні документи ...);
•ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів, участь в комісії по інвентаризації;
•контроль витрати пакувального матеріалу, оборотної тари;
•організація та контроль ремонтно - будівельних робіт;
•контроль технічного стану транспорту.
Результати:
1. побудував процес забезпечення ТОВ «Юніверсал Лоджистік» з «0»;
2. запустив процес об'єднання господарських служб СП «Оптіма - Фарм., ЛТД», згідно з регламентом підприємства;
3. розробив і впровадив: «Наказ по забезпеченню» «Норми витрат матеріалів», «Про тендерні закупівлі».

Заст. начальника управління справами, начальник відділу закупівель

from 05.2011 to 06.2014 (3 years 1 month)
АТ «Дельта Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Організація та контроль роботи відділу закупівель, транспортного відділу, відділу капремонтів:
•реалізація заявок, по системі АТ «Дельта Банк», від «Бізнесів» за напрямками;
•побудова бюджету відповідно до планів розвитку;
•проведення тендерів за напрямками;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками);
•ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації.
•організація та контроль адміністративно - господарського забезпечення по системі АТ «Дельта Банк»
•організація та контроль ремонтно - будівельних робіт;
•організація роботи транспортного відділу, забезпечення ПММ, ТО.
Результати:
1. реалізував процес централізації закупівель на основі ГО, без залучення регіональних адміністративно - господарських секторів;
2. виконаний план розвитку 2013: відкрито 42 відділення, проведено ребрендінг 96 відділень, відкрито два VIP - відділення, 110 кредитних центрів, 768 точок продажу;

Провідний інженер відділу матеріально - технічного забезпечення

from 04.2009 to 04.2011 (2 years)
АО "УКРЕКСІМБАНК", Київ (Финансы, банки, страхование)

•Організація постачання та обліку матеріально-технічних засобів, витратних матеріалів по мережі Головного Банку та філій;
•побудова бюджету капітальних витрат і операційних витрат;
•проведення тендерів за напрямками;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками);
•ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації.
Результати:
1. створив базу даних обліку ТМЦ (відомість деталізації в програмі Excel);
2. організував облік і контроль над переміщенням ТМЦ по системі АТ «УКРЕКСІМБАНК»;
3. впровадив систему порівняння цін МШП і витратних матеріалів в загальній основі.

Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення

from 10.2006 to 06.2008 (1 year 8 months)
ЗАТ "УВК", Київ (3PL - логістична компанія, група з 5-ти компаній, основний акціонер - ЗАТ «FOZZY»), Київ (Транспорт, логістика)

• Організація і контроль роботи відділу МТО;
• організація матеріально-технічного, адміністративно-господарського забезпечення;
• побудова бюджету.
• організація поставок в регіональні представництва і контроль експлуатації, використання, списання ТМЦ, «малооцінки» і витратних матеріалів, повернення тари;
• ведення бази постачальників;
• підготовка звітності (KPI).
Результати:
1. у встановлений термін організував матеріально-технічне, адміністративно - господарське забезпечення нового логістичного центру (24000кв. м., клас «А», с.Красиловка, Броварський р-н) в умовах недостатнього фінансування;
2. впровадив бюджетне планування;
3. розробив і впровадив «Норми витрат матеріалів», «Про тендерну комісію»;
4. забезпечив ефективне управління закупівлями в компанії, централізував процес забезпечення на основі головного офісу.

Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення

from 10.2003 to 10.2006 (3 years)
ЗАО "ДАТАГРУП", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Обов’язки:
• Організація матеріально - технічного забезпечення системи АТ «ДАТАГРУП» Результаты:
1.У встановлений термін організував матеріально-технічного забезпечення;
2.Організував роботу регіональних представництв відділу матеріально - технічного забезпечення: Захід, Південь, Схід
3.Розробив і впровадив: «Положення забезпечення», «Норми витрат матеріалів», «Про тендерну комісію».
4.Забезпечив ефективне управління закупівлями в компанії.
5.Ввів систему поділу МТЗ за напрямками: «Група обліку», «Група закупівлі», «Група доставки і складів».
6.Розробив і впровадив базу обліку ТМЦ за трьома типами: «Слад МТЗ - РПМТЗ», «Продажі», «Переміщення по клієнтам.»
7.Розробив і впровадив логістичну систему забезпечення РПМТЗ.

Education

Міжгалузевий інститут управління

Правознавство. Спеціаліст, Київ
Higher, from 2010 to 2011 (1 year)

Міжгалузевий інститут управління

Правознавство, Київ
Unfinished higher, from 1998 to 2002 (3 years 9 months)

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Бухгалтерський облік
  • АБС Б2
  • Directum
  • Управління процесом постачання, централізація / децентралізаці
  • Впровадження класифікації закупівель, методів прогнозування
  • Реалізація стратегії закупівель
  • Бюджетне планування, аналіз і оптимізація витрат
  • Досвід впровадження системи звітності
  • Досвід організації МТЗ, АГЗ з "0"
  • Організація ремонтно - будівельних робіт
  • Організація надійної експлуатації і ТО автомобілів
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати

References

  • Ступак Ольга

    Ступак Ольга

    Начальник відділу кадрів, Державна іпотечна установа

    Contact details are hidden
  • Псьота Тетяна

    Псьота Тетяна

    Начальник адміністративного управління, ТЦПУ

    Contact details are hidden
  • Кравчук Тетяна Вікторівна

    Кравчук Тетяна Вікторівна

    Начальник відділу освіти Бородянської ОТГ, Відділ освіти Бородянської ОТГ

    Contact details are hidden
  • Тетяна Голікова

    Тетяна Голікова

    Асистент Національного директора, МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна

    Contact details are hidden

Additional information

Права категорії: А,В,С.

Навички работи з компьютером, ПО: MS Office, 1:С бухгалтерія, БІ-2, FP, Directum...
Знання мов: українська - рідна, англійська - базова.

Хобі:
Фактича історія: Русь, В'єтнам, Афган, 1, 2-а світова...
Інструктор Рукопашногого Боя.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates