• File

Єлизавета

Менеджер з продажу, помічник керівника

Age: 16 years
City: Dnipro
Age:
16 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Єлизавета Іванчук
16 років
Дніпро, Україна
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Telegram: @Veersays_p

[open contact info](look above in the "contact info" section)

🎯 ПРО МЕНЕ
Активна та цілеспрямована спеціалістка з досвідом роботи у сфері
онлайн-освіти та клієнтського сервісу. Володію сильними
комунікативними навичками, вмію швидко адаптуватися до нових завдань
і працювати як самостійно, так і в команді. Маю досвід роботи з
CRM-системами, офісними та графічними інструментами, що дозволяє
ефективно виконувати різноманітні завдання — від організації
документообігу до створення контенту.

НАВИЧКИ
●​ Впевнений користувач ПК ( (Windows, MacOS)
●​ Робота з Google Документами та Таблицями
●​ Робота з електронною поштою та Google Диском

✅️
●​ Навички онлайн-комунікації (Telegram, Viber, Zoom тощо)
●​ Google Docs, Sheets, Диск; MS Word, Excel

✅️
●​ Володіння CRM-системами
●​ Дизайн та контент: Canva, Photoshop, Lightroom, CapCut
●​ Англійська - В2
●​ Польска - В2
●​ Німецька - А2
●​ Іспанська - А1

Досвід роботи:
JustSchool (Дистанційно) – Менеджер з роботи з клієнтами
•Консультація клієнтів щодо навчальних програм та продаж послуг
компанії.
•Робота з CRM-системою, ведення клієнтської бази.
•Організація та супровід навчального процесу для учнів.
•Вирішення конфліктних ситуацій, підтримка високого рівня
задоволеності клієнтів.
Call Center (Дистанційно) - Оператор.
•Продзвін клієнтів з бази (холодні та теплі дзвінки).
•Інформування про продукти та послуги компанії.
•Внесення даних у CRM-систему, актуалізація контактної інформації.
•Запис заявок, переадресація звернень до відповідальних менеджерів.
•Виконання планових показників за кількістю дзвінків та якістю
комунікації.

ОСВІТА:
Шевченківський ліцей, Дніпро
Базова середня освіта з відзнакою

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: