- Business card
Надія
Інспектор відділу кадрів
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/15491569/
Knowledge and skills
- MS Excel
- M.E.Doc
- Клієнт-Банк
- Дебет Плюс
- Клієнт Казначейства – Казначейство
- Хепі-бух
- Користувач 1С
- Знання ПКУ
- Ведення первинної бухгалтерської документації
- Кадрове діловодство
Additional information
Серед моїх ключових компетенцій:
- Оформлення та управління кадровою документацією відповідно до чинного законодавства.
- Комплексний супровід процесу прийняття співробітників на позицію.
- Робота з програмним забезпеченням, включаючи введення даних про співробітників, створення наказів стосовно змін у персоналі (прийняття, переведення, звільнення).
- Заповнення й ведення трудових книжок, створення особових справ працівників.
- Формування та впровадження штатного розкладу, розробка посадових інструкцій, контроль виконання вимог компанії.
- Організація графіка відпусток, а також табелів обліку часу.
Окрім того, я маю досвід у складанні звітів і забезпеченні їх своєчасного надання до відповідних державних установ. Ефективність і дотримання строків під час роботи з кадровими документами завжди були моїми пріоритетами.
Буду рада особистій розмові, під час якої зможу розповісти більше про свої професійні кваліфікації.
З повагою,
Надія Колтун
More resumes of this candidate
- PRO
Бухгалтер
Considering positions: Бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Економіст, 5 more positions
Zolochiv (Lviv Region), Lviv, Vynnyky
Higher education · Full-time, part-time
- Бухгалтер, КЗ Центр надання соціальних послуг Глинянської міської ради, 3 years 8 months
- Бухгалтер, КНП "Глинянська міська лікарня", 1 year 3 months