• File

Ольга

Кадровик

Age: 57 years
City: Kharkiv
Age:
57 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 23 вересня 2025
Даниленко Ольга
Фахівець з підбору персоналу та кадрового діловодства
Розглядає посади:Фахівець з підбору персоналу та кадрового діловодства, Помічник керівника, Начальник відділу кадрів
Вид зайнятості:повна
Зарплата:20 000 грн/міс
Вік:56 років
Місто:Харків
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Бажані способи звʼязку
Ольга надає перевагу зв'язку через телефон та ел. пошту.
Додаткова інформація
Ольга Даниленко
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: пошук перспективної роботи з підвищення свого професійного рівня, реалізацією своїх знань і навичок.
-ПІІ «ЛУКОЙЛ-Україна» на посаді спеціаліста з персоналу 2006-2013р.
-ВАТ КБ «Надра» ХРУ - на посаді головний спеціаліст відділу з управління персоналом 2013-2015р.
ТОВ «ТАТНАФТА-Україна» на посаді спеціаліст ОК 2015-2016р.
ТОВ «Електроюжатоммонтаж» - на посаді інженера відділу з управління персоналом. 2016-2018р.
• Організація кадрової роботи з «0»
• Здійснення пошуку, відбору та розміщення кадрів. • планування та організація роботи із залучення та закріплення в компанії працівників необхідних спеціальностей та кваліфікації: визначення методів підбору та засобів пошуку, проведення співбесід, психологічне тестування, вивчення профілю особи претендента, визначення доцільності їх прийому та подальшого затвердження на посаді;
• Проведення співбесід.
• Організація роботи та ведення кадрового діловодства відділу;
• Організація ведення обліку відомостей про роботу з персоналом в інформаційних системах компанії, створення та підтримка системи руху кадрової інформації (централізовано, видання наказів, розпоряджень), контроль за веденням інформаційного забезпечення системи кадрового управління .
• Формування та ведення особових справ співробітників та особистих карток ф.П-2.
• Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП України.
• Оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок.
• Оформлення наказів. Ведення штатного розкладу.
• Облік робочого часу працівників, контроль ведення табелю обліку робочого часу, ведення, консолідація табеля робочого часу компанії.
• Підготовка трудових контрактів, договорів матеріальної відповідальності.
• Складання графіка відпусток, облік надання відпусток.
• Організація роботи з підготовки документів для здачі в архів
• Розробка, впровадження та контроль програми формування корпоративної культури, традицій, підвищення лояльності персоналу;
- Освіта: вища
Харківський Державний Технічний Університет Будівництва та Архітектури. Факультет сантехнічний - теплогазопостачання та вентиляція.
Тренінг: Актуальні питання Трудового законодавства та кадрового обліку 2012р.

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/3590771/?puid=1564445

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: