• File

Роман

Оператор ПК

City: Remote
City:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Вініченко Роман Сергійович
● тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) ● e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

● досвід роботи менеджером зі збуту та постачання 5 років;

● досвід роботи інженером кошторисником в нафтогазовій компанії 5
років;

● досвід роботи бухгалтером (в бюджетній організації) 1 рік;

● досвід роботи у комунальному підприємстві більше 3 років;

● досвід роботи у системі Державних закупівель Prozorro 6 років.

Професійні  Ефективне планування діяльності та розстановка пріоритетів
навички  Пошук нових надійних постачальників та покупців, робота із старими та
перевіреними контрагентами
 Вміння спілкуватися з людьми та роботі у команді
 Навички оформлення договорів постачання / надання послуг
 Вільне мовлення українською та російською
 Комунікабельний та швидко навчаємий

Особисті дані  Д.Н. 25 червня 1987 р.
 Одружений
 Маю доньку

Професійний 2007-2011 рр.
досвід ТОВ НВП «Конекс» м. Костянтинівка
Менеджер з продаж, менеджер з постачання, інженер-кошторисник
Функціональні обов’язки:
 Приймання вихідної та вхідної кореспонденції
 Пошук та спілкування з покупцями та постачальниками
 Пошук оголошень про державні закупівлі товарів, робіт чи послуг
 Підготовка кошторису на ремонтно-будівельні роботи
 Підготовка пропозиції відповідно до тендерної документації.

2011-2016 рр.
Костянтинівське управління по газопостачанню та газифікації м. Костянтинівка
Інженер проектно-кошторисних робіт ВТВ, в.о. начальника служби
газифікації та врізок
Функціональні обов’язки:
 Складання кошторисів
 Робота з проектами
 Робота з абонентами
 Планування робочого часу для 8 співробітників, отримання ТМЦ для роботи
та його списання

2016-2019 рр.
Головне управління Держгеокадастру у Донецькій області м. Костянтинівка
Головний спеціаліст взаємодії зі ЗМІ та громадськістю, головний спеціаліст
відділу планування та закупівель
Функціональні обов’язки:
 Публікація договорів, накладних та актів виконаних робіт на електронному
майданчику уповноваженого органу відповідно вимог закону України «Про
публічні закупівлі»
 Планування потреб у придбанні товарів, робіт чи послуг, складання річного
плану закупівель відповідно до потреб, або внесення змін до нього
 Пошук постачальників та спілкування з ними при укладанні Договорів та при
замовленні товарів
 Підготовка тендерної документації та публікація оголошень про закупівлю

2019-2020 рр.
ПрАТ "Костянтинівський завод обважнювачів" м. Костянтинівка
Менеджер з продаж
Функціональні обов’язки:
 Пошук ймовірних покупців, пропонування товарів виробництва заводу
 Укладання договорів з покупцями. Відвантаження продукції заводу
 Документальний супровід товару (робота у програмі 1С: оформлення ТТН,
накладних, відстеження руху матеріалів по складу заводу, контроль
дебіторської заборгованості)..

2020-2021 рр.
Головний бухгалтер Новодмитрівської сільської ради.с. Новодмитрівка
Функціональні обов'язки:
 Складання бюджету Сільської ради, підготування паспортів до бюджетних
програм
 Нарахування заробітної плати працівникам, придбання та пошук необхідних
товарів, матеріалів, обладнання, тощо
 Введення до експлуатації основних засобів, їх амортизація та списання.
Підготовка договорів, реєстрація та оплата їх у державній казначейській
службі України
 Подання звітів до податкової служби, служби статистики та до державної
казначейської служби України

2021-2025 рр.
Комунальне підприємство "Комунсервіс" Костянтинівської міської ради м.
Костянтинівка
Менеджер зі зв'язків з громадськістю, уповноважена особа, відповідальна за
організацію та проведення процедур закупівель КП «Комунсервіс»
Функціональні обов’язки:
 Приймання вхідної кореспонденції та підготування відповідей на них
 Публікація договорів, накладних та актів виконаних робіт на електронному
майданчику уповноваженого органу відповідно вимог закону України «Про
публічні закупівлі»
 Планування потреб у придбанні товарів, робіт чи послуг, складання річного
плану закупівель відповідно до потреб, або внесення змін до нього
 Пошук постачальників й спілкування з ними при укладанні Договорів та при
замовленні товарів
 Підготовка тендерної документації та публікація оголошень про закупівлю
 Підготовка та складання Актів виконаних робіт підприємством у програмному
комплексі АВК, згідно вимог бюджетної Програми «Благоустрій» та Програми
сприяння обороноздатності громади

Освіта 2005-2008 рр.
Донецькій національний університет (заочно) – м. Донецьк.
Факультет: Менеджмент
Спеціальність: Менеджмент організації, менеджер-економіст

Додаткова освіта:
2017 р. Донецькій національний університет ім. В. Стуса – м. Вінниця.
Атестація на вільне володіння державною мовою

2018 р. ТОВ «Інститут економічних досліджень» – м. Київ.
Курс підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель

Додаткові  Досвідчений користувач ПК: MS Office, Internet, АВК, ТК-ІСС, 1С, IS-Pro –
відомості український аналог 1С, M.e.Doc, PМ «Програма Payments (фіндокументи)»
та ППЗ "Фіндокументи" (Merega)
 Проводив неодноразово допорогові, тендерні закупівлі, запити цінових
пропозицій та переговорні процедури через систему Державних закупівель
Prozorro в якості замовника
 Маю 15 ранг VII категорії посадової особи місцевого самоврядування.

Цілеспрямована людина, яка має різносторонній досвід роботи у бізнесі, в
комунальному підприємстві та у бюджетній сфері Нажаль маю ІІ групу інвалідності

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: