Ольга

Менеджер з продажу

Considering positions: Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Лідогенератор, Оператор call-центру
Age: 20 years
City: Lviv
Considering positions:
Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Лідогенератор, Оператор call-центру
Age:
20 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами

from 03.2023 to 07.2025 (2 years 5 months)
Daytona Capital (Фінанси, банки, страхування)

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Пунктуальність
  • Здатність до навчання
  • Доброзичливість
  • Неконфліктність
  • Адаптивність
  • Клієнтоорієнтованість
  • Ведення соціальних мереж
  • Ведення CRM
  • Чесність
  • Організаторські здібності
  • Дисциплінованість
  • Сумлінність
  • Уважність
  • Прямий продаж
  • Робота із запереченнями
  • Активний продаж
  • Продаж продовольчих товарів

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Початкова посада: менеджер по роботі з клієнтами ( фахівець з продажу)
Основні обов'язки:
• Активна комунікація з клієнтами (перший контакт, консультації, супровід).
• Презентація продуктів та послуг компанії, робота з запереченнями.
• Реєстрація нових клієнтів у внутрішніх системах, супровід перших кроків.
• Підтримка довготривалих відносин з клієнтами, надання консультаційної допомоги.
• Робота з базою даних та CRM, передача клієнтів у подальший супровід.
• Підвищення кваліфікації до рівня спеціаліста з аналізу ринку.
• Навчання клієнтів базовим принципам користування платформою та орієнтації на фінансовому ринку.
Ключові навички:
• Продажі та переговори
• Робота з запереченнями
• CRM-системи та ведення клієнтських баз
• Супровід клієнтів на всіх етапах
• Основи фінансової грамотності та ринкового аналізу
• Навчання та менторство
На посаді менеджера по роботі з клієнтами виконував такі обов'язки: активна комунікація з клієнтами, презентація продуктів та послуг компанії, реєстрація нових клієнтів у системах, підтримка довгострокових відносин, робота з базою даних та CRM, підвищення кваліфікації і навчання клієнтів. Маю досвід у продажах, роботі з запереченнями, CRM-системах, супроводженні клієнтів на всіх етапах, фінансовій грамотності та ринковому аналізі, а також у навчанні та менторстві.

Якщо говорити про себе, вмію гарно домоввлятися з людьми якщо виникають якісь недорозуміння, завдяки досвіду роботи у продажах, можу правильно підібрати слова для кожної людини щоб розташувалась до мене і комфортно себе почувала, Првильна організація роботи моє основне правило в рооті, я частково перфекионіст, і не люблю хаосу як і в голові, так і на робочому місці, швидко навчаюсь, виконую роботу якісно.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: