• File

Анна

Chat manager

Considering positions: Chat manager, Direct-менеджер, Спеціаліст чата, Account manager
Age: 25 years
City of residence: Kherson
Ready to work: Remote
Considering positions:
Chat manager, Direct-менеджер, Спеціаліст чата, Account manager
Age:
25 years
City of residence:
Kherson
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

14.07.2000

[open contact info](look above in the "contact info" section)
Анна Бойко
[open contact info](look above in the "contact info" section) Орієнтована на результат, маю сильні організаційні та комунікативні
Херсон, Україна навички. Завжди прагну отримати нові знання, взяти на себе додаткові
обов’язки та рости професійно.

Досвід роботи
Професійні навички
MS Office
Менеджер з продажу
Знання 1С Обробка звернень у CRM-системі та надання зворотного зв'язку клієнтам.
Досвід роботи з CRM Аналіз потреб клієнтів та підготовка рішень відповідно до їх запитів.
Dolphin, GoLogin, Indigo Консультування клієнтів з питань продукції компанії.
Google Workspace Інформування клієнтів про нові продукти та спеціальні пропозиції.
Trello, Asana, Notion Впровадження ефективних методів комунікації, що сприяло підвищенню
залученості клієнтів.
Мови
Підтримка актуальності даних у CRM для покращення ефективності роботи.
Українська (С2)

Англійська (А2) Оператор колл-центру
Російська (С2) Прийом вхідних та вихідних дзвінків: обслуговування клієнтів у телефонному
режимі.
Верифікація та зворотний зв'язок: збір, аналіз відгуків клієнтів, робота зі
скаргами та побажаннями.
Продаж банківських продуктів: кредитні продукти, тарифні пакети,
інформування про депозитні пропозиції, акції та пільгові програми.
Виявлення потреб клієнта: виконання планових показників продажів та
дотримання стандартів якості обслуговування.
Вирішення конфліктних ситуацій для забезпечення позитивного клієнтського
досвіду.

Бухгалтер
Робота з 1С (введення первинних документів, формування звітів, проведення
облікових операцій).
Контроль наявності первинної документації та перевірка її достовірності на
відповідність внутрішнім регламентам.
Оформлення, обробка, сортування та класифікація первинних документів
для забезпечення належного документообігу.
Аналіз первинних документів для забезпечення відповідності формальним
вимогам та нормам чинного законодавства.
Облік ПММ та контроль витрат для оптимізації фінансових ресурсів компанії.
Впровадження ефективного документообігу та використання
автоматизованих систем бухгалтерського обліку.
Менеджер з управління командами
Аналіз ключових показників ефективності (KPI) та підготовка звітів для
керівництва.
Управління командами та ресурсами проєкту: розподіл завдань, контроль
робочого навантаження та впровадження необхідних змін для оптимізації
процесів і підвищення ефективності роботи команди.
Управління ризиками та оптимізація робочих процесів.
Планування та проведення командних зустрічей для обговорення завдань,
прогресу та блокерів.
Співпраця з іншими відділами для узгодження стратегії та досягнення
спільних цілей.

Освіта

Херсонський національний технічний університет (2017 ‐ 2021)
Облік, аудит та оподаткування

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: