• File

Марина

Продавець-консультант

City: Brovary
City:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)



Посада:
Менеджер по роботі з клієнтами
Місце розташування:
Бровари
Освіта:
Вища освіта (Бухгалтерський облік та аудит)
Досвід роботи:
19 років

[open contact info](look above in the "contact info" section)
Марина Швець
Дата народження: 26.04.1987
Мета: працювати в цікавій компанії, що розвивається, мати можливість розвиватися і застосовувати свої професійні навички та досвід.
Особисті якості: комунікабельність, висока працездатність, аналітичні здібності, відповідальність, старанність, швидко навченість, стресостійкість, цілеспрямованість.
===================================================
Досвід роботи:
2019-2023 ПП «Санта-Україна» «Дистриб’ютор» ТМ «Савушкін продукт»
Організатор із збуту
- Забезпечення виконання плану продажів в каналі «Дистриб’ютори» ТМ «Савушкін продукт»;
- Організація підготовки договорів (поставки, просування, послуг), додаткових угод для погодження та підписання та збір і належне зберігання супутньої документації;
- Оформлення звітів за підсумком місяця (додаткові мотивації, план, факт);
- Оформлення заявки на створення контрагентів в системах обліку відповідно до внутрішньої процедури (заповнення карточки компаній для внесення в базу 1С нових клієнтів);
- Оформлення дегустації продукції;
- Розрахунок бонусів дистриб’юторам (повернення, ретро, ​​додаткова мотивація);
- Перевірка та контроль правильності заповнення актів і рахунків;
- Реєстрація рахунків та перевірка оплати по рахунках;
- Оформлення документів щодо компенсації маркетингових заходів та внесення їх в базу 1С;
- Оформлення в базі 1С акції для дистриб’юторів;
- Контроль виконання плану продажів по дистриб’юторам;
- Контроль виконання плану промо-активностей;
- Формування звітності по:
виконанню плану продажу продукції та її повернення.
виконанню плану промо-активностей.
бізнес плану (план на місяць, регулярні продажі, промо план, факт за підсумками місяця, промо факт);
- Заповнення таблиці по нових клієнтах для заводу виробника;
- Здійснення роботи за допомогою сервісу електронного документообігу «Вчасно»;

2010-2015 ООО «Віст Груп»
Менеджер з логістики
- Контроль наявності дорожніх листів водіїв;
- Контроль наявності дорожніх листів менеджерів;
- Перевірка дорожніх листів менеджерів та водіїв на списання палива, згідно з картою між торговими точками та населеними пунктами (1300-1400 шт. в місяць);
- Щоденне формування маршрутів для доставки товару по м.Київ і Україні;
- Контроль та аналіз транспортних витрат;
- Формування пакет документів для водіїв на доставку товара;
- Оформлення товарно-транспортних накладних для клієнтів;
- Оперативне вирішення питань у водія на маршруті;
- Щоденне формування звіту про гроші згідно маршруту водія;
- Щоденний контроль надходження коштів від водія до каси підприємства;
- Щомісячне формування звіту по ТТН на списання палива;
- Додавання нових контрагентів до бази 1С;
- Реєстрація в базі 1С договорів на постачання товару;
- Планування бюджету з палива.
---
2006-2009 ПП «Санта-Україна»
Бухгалтер с 19.05.2006-08.05.2008
- Работа з первинною документацією;
- Робота з банківськими операціями;
- Робота з філіями компанії (контроль залишків на складах, переміщення товару між складами компанії, контроль автотранспорту);
- Проведення інвентаризації на філіях компанії;
Спеціаліст по логістиці с 08.05.2008-17.12.2009
- Формування маршрутних листів по м.Київ та Київської області;
- Аналіз рентабельності маршрутів;
- Формування рахунків-фактури найманого автотранспорту;
- Контроль рентабельності маршрутів на філіях підприємства;
- Формування карти довжини маршруту;
- Аналіз шкали витрат на утримання та доставку власним автотранспортом;
- Контроль правильності формування маршрутних листів на філіях компанії;
- Контроль власного автотранспорту за допомогою GPS навігатора;
- Укладання договорів оренди офісних та складських приміщень, найманого автотранспорту, ветеринарної допомоги.
---
2005-2006 Olkom Group (ПрАТ Київський Маргариновий Завод)
Бухгалтер
- Работа з первинною документацією;
- Проведення авансових звітів;
- Проведення банківських платежів;
- Робота з тарними матеріалами.
---
2004-2005
ТОВ «Фінанс Холдінг» (аудиторська компанія)
Помічник бухгалтера
- Робота з первинною документацією;
- складання звітних документів до податкової інспекції.
---==================================================
Образование
Міжрегіональна Академія управлінням персоналом Спеціальність «Бухгалтерський облік та аудит»
===================================================
Навыки работы с компьютером, ПО:
ПК на рівні впевненого користувача (пакет MS Office, Internet, 1С 7.7 Підприємство, 1C 8.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: