- File
Олена
Постачальник
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/15690040/?puid=25073
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
[
[
Сумарні навички:
- володіння спеціалізованими бухгалтерськими програмами 1С 7.7, 1С 8.0 (тестовий навчальний режим), M.E.Doc, пакетом Microsoft Office, хороше володіння ПК;
- ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до ПСБО, МСФЗ;
- робота з електронним кабінетом платника податків;
- робота з клієнт банком.
Досвід роботи:
АТ "Коростенський кар’єр"
(Добування та реалізація будівельного каменю).
Бухгалтер
Червень 2012р. – січень 2025р.
- облік ТМЦ (оприбуткування товару на склад, контроль списання тмц зі складу в підзвіт керівника цеху, списання тмц з підзвіту на виробництво, перевірка правильності оформлення первинних документів);
- облік виконаних робіт та послуг (перевірка правильності оформлення актів виконаних робіт, відображення операцій на рахунках бухгалтерського обліку);
- проведення щорічної інвентаризації основних засобів, ТМЦ;
- облік розрахунків з постачальниками та підрядниками;
- облік ПДВ;
- облік акцизного податку ПММ;
- реалізація продукції та наданих послуг (формування видаткових накладних, рахунків фактур, актів виконаних робіт, видаткових та придуткових касових ордерів);
- робота з електронним кабінетом платника податків, M.E.Doc, клієнт банком;
- складання та подання статистичної звітності (щомісячна, річна);
- участь в складанні фінансової та податкової звітності;
- управлінські звіти керівництву.
Українське товариство сліпих Коростенське УВП УТОС
(Виробництво елестророзподільчої та контрольної апаратури).
Бухгалтер
Лютий 2011р. – червень 2012р.
- нарахування заробітної плати з урахуванням відпрацьованого часу, лікарняних, відпусток, премій, інших доплат та утримань;
- розрахунок відпускних, лікарняних, відряджень;
- прийом, перевірка та обробка первинних документів, що стосуються нарахування заробітної плати, таких як табелі обліку робочого часу, лікарняні листи, накази про прийняття на роботу та звільнення;
- прийом, реєстрація, розподіл та відправка вхідної та вихідної кореспонденції, включаючи листи, факси, електронні листи.
СТОВ «УКРАЇНА»
(Спеціалізується на закупівлі маленьких свиней, вирощуванні та продажу).
Менеджер з постачання
Вересень 2009р. – березень 2010р.
- визначення потреби у кормах, ветеринарних препаратах, обладнанні та інших необхідних матеріалах, виходячи з виробничого плану та потреб ферми;
-пошук нових постачальників, ведення переговорів щодо цін, умов оплати, термінів та обсягів поставки;
- укладання договорів та котроль їх виконання;
- ведення обліку наявних запасів, контроль їх рівня та запобігання нестачі або надлишку;
- аналіз цін на корм та інші товари, відстеження змін на ринку;
- оформлення та перевірка первинних документів, пов'язаних з закупівлями, такі як видаткові накладні, рахунки-фактури;
- підготовка митної документації (перевірка митних декларацій, комерційних інвойсів, пакувальних листів, сертифікатів походження, ветеринарних сертифікатів та інших необхідних документів);
- подання документів до митниці та супровід вантажів на митних постах;
- представництво інтересів компанії під час митних оглядів та перевірок;
- забезпечення своєчасного та правильного виконання митних формальностей;
- робата з програмою 1С та клієнт банк;
- робота та аніліз з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- забезпечення життєдіяльності офісу (закупівля канцтоварів, води, господарчих товарів, офісної техніки).
КБ «ПриватБанк»
Спеціаліст по експрес кредитуванню, касир операціоніст, старший фінансовий менеджер з продажу послуг клієнтам малого та середнього бізнесу.
Серпень 2008р. – вересень 2009р.
- пошук клієнтів на кредити;
- проведення фінансово-економічного аналізу діяльності на оцінка кредитоспроможності клієнта;
- підготовка документів для кредитного комітету, захист;
- заведення кредитної угоди в програмних комплексах, видача кредиту та повне його документальне оформлення;
- моніторинг виданих кредитів;
- організація погашення взносів по кредиту;
- поповнення та зняття готівкових коштів з карт;
- обмін валют, погашення кредитів;
- прийом платежів від населення (комунальні послуги, штрафи, податки, платежі на рахунки інших банків), відправка/виплата переказів;
- виплата відсотків за вкладами;
- відкриття рахунків комерційним підприємствам та бюджетним організаціям;
- відкриття корпоративних карт;
- відкриття та заведення в програмних комплексах банка зарплатних проектів;
- розрахунково-касове обслуговування клієнтів;
- оформлення депозитів комерційним підприємствам та бюджетним організаціям;
Освіта:
- Спеціаліст з обліку та аудиту, 2008 - Державний Агроекологічний Університет м. Житомир.
Особисті якості:
- відповідальність;
- уважність;
- самоорганізованість;
- аналітичний склад розуму;
- вміння працювати з великим об’ємом інформації.
Similar candidates
-
Фахівець з державних закупівель
15000 UAH, Remote, Zhytomyr -
Менеджер з закупівель
Remote -
Менеджер з закупівель
Remote -
Менеджер з закупівель
16000 UAH, Remote -
Керівник відділу закупівель (нафтогаз, будівництво, АПК)
Remote, Dnipro, Kyiv -
Руководитель по маркетингу, снабжению и закупкам (логистика и склад), управляющий проектами
Remote, Kyiv