• File

Олександра

Помічник керівника

Considering positions: Помічник керівника, Офіс-менеджер, Адміністратор
City: Kyiv
Considering positions:
Помічник керівника, Офіс-менеджер, Адміністратор
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

П.І.Б.Співак Олександра Олександрівна
Вік:39 років
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Трудовий досвід:

Червень 2017 –травень 2024
Приватна підприємницька діяльність.
Проведення індивідуальних та групових корекційно-розвивальних занять для дітей з аутизмом.
Жовтень 2011 –січень 2021
Педагог, розвиваючий дитячий садок для дітей з особливостями
«Дитина з майбутнім».
Оцінка стану дитини. Розробка індивідуальної програми реабілітації.
Проведення корекційно-розвивальних занять. Співпраця з іншими фахівцями. Робота з батьками. Оцінка динаміки розвитку. Створення адаптованого та безпечного середовища. Профілактика емоційного та фізичного виснаження дитини.
Вересень 2010 –жовтень 2011
Педагог, школа танців «Evoclub».
Планування та проведення занять з хореографії для учнів молодшого шкільного віку та дошкільного віку. Розробка навчальних програм та творчіх постановок. Участь у підготовці та проведенні шкільних заходів, концертів і фестивалів. Співпраця з педагогічним колективом для інтеграції творчих підходів у навчальний процес.
Травень 2008 –червень 2008
Офіс-менеджер, компанія Дальнобій «ТіДіСі».
Забезпечення життєдіяльності офісу.
Ведення обліку витрат та контроль бюджету на забезпечення офісу. Координація взаємодії з підрядниками та постачальниками. Систематизація та ведення внутрішньої документації.
Вересень 2007 – квітень 2008
Менеджер з продажу, ООО «TOPTEX».
Активний пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази.
Супровід та розвиток існуючої клієнтської бази.
Проведення переговорів, укладання та супровід угод з клієнтами.
Консультування клієнтів щодо продукції та послуг компанії.
Підготовка комерційних пропозицій, договорів та контрактів.
Участь у розвитку компанії та збільшенні обсягів продажів.
Освіта:
2005 – 2010 рр. Київський національний університет культури і мистецтв.
Спеціальність «Балетмейстр-хореограф сучасної хореографії ».
Диплом фахівця.

Додаткова освіта:
2020- 2021 рр. Курси за програмою:
«Нейропсихологічна діагностика та корекція у дитячому віці».

Додаткові відомості: впевнений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Google Workspace, Outlook, досвід роботи з офісною технікою (принтери, сканери, міні-АТС тощо), володіння діловим етикетом, грамотне усне та письмове мовлення, досвід організації корпоративних заходів, зустрічей та переговорів, розвинені організаторські здібності, вміння працювати з аудиторією.

Особисті якості: високий рівень відповідальності та самоорганізації, уміння працювати
в багатозадачному режимі, увага до деталей, комунікабельність та вміння ефективно взаємодіяти з людьми, стресостійкість, ініціативність, гнучкість та адаптивність, уміння працювати в команді та підтримувати робочу атмосферу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: