• File

Олеся

Фахівець з кадрового обліку

City: Lviv
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

м. Львів
вул. І. Мазепи, 2б, кв. 102
тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
бажана заробітня плата – 40 000
бажаний змішаний графік роботи

Вірста Олеся Петрівна

Особові дані: - Рік і місце народження : 30.01.1983р., м. Стрий, Львівської обл.
• Національність: українка
• Сімейний стан: вдова
• Діти: Корчак Анна Андріївна, 2008 р.н.

Освіта : 2000-2005 роки Львівський національний університет ім. І. Франка, факультет міжнародних відносин, спеціальність – міжнародні економічні відносини, диплом спеціаліста з відзнакою

Знання мов: англійська intermediate

Досвід роботи: - 01.11.2005р. - 07.12.2005р. – провідний спеціаліст відділу торгівельно- економічного співробітництва головного управління економіки Львівської облдержадміністрації;
• 07.12.2005р. -04.01.2007р. - головний спеціаліст відділу торгівельно-економічного співробітництва головного управління економіки Львівської облдержадміністрації;
• 05.02.2007р. -07.03.2009р. – економіст Залізничного, Сихівського відділень ЗРФ АКБ «Трансбанк»;
• 27.03.2009р. -06.06.2011р. – економіст відділу неторгових операцій та пластикових карток ЗРФ АКБ «Трансбанк»
• 13.12.2011-22.05.2022р. - фахівець адміністративно-господарської групи, АТ «Галичфарм»
• 23.05.2022 по даний час фахівець з кадрових питань, служби управління персоналом, АТ «Галичфарм»

Основні обов'язки фахівця з адміністративно-господарської діяльності:
• Оформлення наказів про відрядження.
• Бронювання квитків, готелів.
• Бронювання конференц-залів для проведення конференцій та тренінгів.
• Створення заявок на оплату в 1С:8.2 за проживання в готелях, за квитки, за проведення конференцій та тренінгів.
• Оформлення договорів на постачання послуг по бронюванню квитків, готелів та конференцій.
• Участь у переговорах з представниками готелів щодо надання корпоративних знижок для працівників(на час відряджень чи в особистих цілях).

Основні обов'язки фахівця з кадрових питань:
• Ведення кадрового обліку:
• Оформлення наказів(про відпустки) та простоїв, ведення табелів обліку робочого часу, особових справ, робота з лікарняними та іншої кадрової документації.
• Робота з трудовим законодавством та внутрішніми положеннями компанії.
• Підготовка та подання звітності з кадрових питань.
• Надання консультацій працівникам з питань трудового права.
• Робота в 1С: Підприємство
• Досвід роботи з електронним документообігом.
• Участь у розробці та впровадженні кадрової політики компанії.

Особисті якості:
• Комунікабельність, відповідальність, уважність, вміння працювати в команді та з великим об’ємом інформації, стресостійкість, бажання розвиватися.

Додаткові дані : знання комп’ютерних програм Word, Excel, 1:C бухгалтерія.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: