- File
Анна
Диспетчер
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/15698314/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
• Особиста інформація:
Дата народження: 31 травня 1982 року
Адреса: м. Запоріжжя\Харків
Телефон: [
E-mail: [
• Освіта:
1999 – 2004 рр. Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, факультет геолого-географічний, спеціальність — еколог широкого профілю.
Жовтень 2020 – грудень 2020 рр. Академія IMT (Академія Інтернет Технологій) м. Дніпро, курс QA Engineer (Тестувальник ПЗ).
Досвід роботи:
Травень 2021 – Листопад 2025 | Фахівець з онлайн-сервісів у сфері пасажирських перевезень.
• Обслуговування клієнтів через онлайн-канали, листування (сайт, чат, email, соціальні мережі).
• Консультування пасажирів щодо маршрутів, розкладів, тарифів та акцій.
• Допомога у оформленні та поверненні квитків через інтернет-сервіси.
• Вирішення проблемних ситуацій, пов'язаних з онлайн-бронюванням та оплатою.
• Координація роботи з іншими підрозділами для усунення технічних збоїв.
• Аналіз звернень клієнтів та формування пропозицій щодо покращення сервісу.
• Робота з внутрішньою системою управління перевезеннями та CRM.
• Робота з реєстром скарг.
• Робота з програмами перевізників, з внутрішніми інструментами, програмами сайту.
• Передача проданих квитків.
• Обслуговування GDS-сервісу.
• Інформування пасажирів про зміни в розкладі або умовах перевезень.
Травень 2018 – Лютий 2021 | Адміністратор складу, торговий представник ТМ «Реформа» (матеріали для салонів краси)
• Організація роботи складу.
• Контроль збуту та контроль залишків асортименту.
• Проведення інвентаризації.
• Ведення документації в 1С8.
• Робота з прибутково-видатковими накладними.
• Здійснення касових операцій.
• Консультація клієнтів з асортименту.
• Відвідування існуючих клієнтів за маршрутом, пошук нових.
• Збір замовлень, контроль доставки товару «Новою Поштою».
• Забезпечення виконання плану з обсягу продаж.
• Збір дебіторської заборгованості.
Січень – Травень 2018 | Оператор Call-центру, мережа ресторанів «Суші Мастер» (віддалено)
• Прийом вхідних дзвінків (оформлення замовлень на доставку/самовивіз, оформлення звернень, прохань або скарг у програмі 1С).
• Оформлення та прийом замовлень (переоформлення замовлень).
• Опрацювання інтернет-замовлень (перевірка позицій та їх кількості, інформування гостей при неможливості прийняти та опрацювати заявку, робота з Яндекс/Google картами для прорахунку вартості та зони доставки замовлення).
• Додаткові продажі (акції, промокоди, флаєри тощо).
• Здійснення вихідних дзвінків.
2015 – 2017 | Старший касир АТ «НК БАНК»
• Організація роботи операційної каси.
• Здійснення касових операцій.
• Прийом та видача грошових коштів.
• Перевірка грошових купюр.
• Касове обслуговування фізичних осіб.
• Робота з пластиковими картками (робота з Post-терміналом).
• Формування документів операційного дня з касових операцій.
• Відображення касових операцій у книгах обліку та в операційно-облікових системах.
• Прийом платежів.
• Прийом та перерахунок інкасації, інкасування коштів.
• Ведення контрольного журналу з закриття та відкриття сховища.
2013 – 2015 | Касир, оператор-консультант Call-центру (інтернет-провайдер «Тріолан»)
• Прийом платежів.
• Дотримання касової дисципліни.
• Облік документації та касових операцій.
• Прийом дзвінків.
• Консультування та підтримка клієнтів, допомога у вирішенні проблемних ситуацій.
• Оформлення заявок на надання послуг, відновлення послуг, підключення та обслуговування, консультації з технічних питань.
• Внесення до бази даних отриманої інформації.
• Здійснення вихідних дзвінків.
2011 – 2014 | Адміністратор готелю «Злата Прага»
• Прийом вхідних дзвінків.
• Бронювання номерів (робота з сайтом Booking.com).
• Поселення, оформлення документів на проживання іногородніх та іноземних громадян.
• Консультації з питань, що виникають (інформування з усіх питань номерного фонду та послуг, про способи оплати).
• Робота з документацією за встановленою формою готелю (ведення звітної документації).
• Проведення готівкових та безготівкових розрахунків (розрахунок та виселення гостей).
• Координація та контроль обслуговуючого персоналу.
2009 – 2011 | Помічник керівника компанії «Астра-Д»
• Прийом та розподіл телефонних дзвінків.
• Реєстрація вихідної/вхідної документації.
• Реєстрація та відправлення листів, посилок.
• Робота з оргтехнікою (факс, сканер, ксерокс).
• Замовлення авіа- та залізничних квитків.
• Виконання доручень керівника.
• Ведення обліку сертифікації та стандартизації документів (сертифікація продукції).
• Звіти по продукції.
2004 – 2009 | Продавець-консультант непродовольчих товарів (аудіо, відео продукція)
• Проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями (прийом грошових коштів від покупців, робота з касовим апаратом).
• Дотримання правил розрахунку з покупцями, збереження грошових коштів, правил експлуатації контрольно-касових апаратів.
• Дотримання правил обслуговування покупців (консультація покупців у виборі товару; передпродажна підготовка товару; викладка товару).
Мови:
Українська, російська – рідні.
Англійська – базовий рівень (в процесі вивчення).
Навички роботи з комп'ютером:
Впевнений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Power Point), соціальні мережі, сайти, швидка робота в Інтернет (Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, Яндекс), електронна пошта (Gmail тощо), Punto Switcher, Skype, Simple Chat, софтфони ЦОВ-Манго, PhonerLite, 1С, Бітрікс24, Jivochat, Zoom, GDS.
Особисті якості:
Аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в складній (конфліктній) ситуації та самостійно приймати рішення, швидка навчальність, відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, пунктуальність.
Similar candidates
-
Диспетчер (по Україні)
19000 UAH, Remote -
Dispatcher
Remote -
Диспетчер
25000 UAH, Remote, Uzhhorod -
Dispatcher, Logistics Coordinator (Operations, Customer Support)
Remote -
Диспетчер
Remote -
Диспетчер
Remote