• File

Вікторія

Менеджер з персоналу

City: Kharkiv
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Терещенко Вікторія
м.Харків вул. Салтівске шосе, 147, кв.156
Т. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета пошуку роботы: Шукаю роботу, де знадобляться мої комунікативні
навички і здатність брати на себе рівень відповідальності.
Дата народження- 02.08.1983
Сімейне положення : заміжня.
Діти:двое.

Освіта:
2002-2008г
Харківський торговельно-економічний інститут.
Спеціальність- Фінанси
Кваліфікація-спеціаліст з фінансів.
Ступінь -спеціаліст.

Додаткова освіта:
2004г. Курси з підвищення кваліфікаціі при НТУ «ХПІ» «Менеджмент організацій»
2010г. Курси з підвищення кваліфікаціі «Харків-Онлайн» «Комп’ютерна графіка та дизайн»
Досвід роботи:
1. 2012-2022г «Харківська медична академія післядипломної освіти»
.Посада-паспортист.
Посадові обов’язки:
1: Підготовка документації по оформленню реєстрації та зняття з реєстрації місця
проживання громадян україни та іноземних громадян.
2: Здійснення роботи по оформленню документів для отримання і обміну паспортів в
установленому порядку.
3: Паспортний облік за допомогою картотеки, електронної картотеки.
4: Облік іноземних громадян зареєстрованих у гуртожитку академії та подальший облік
посвідок.
5: Робота з архівною картотекою.
6:Персонально-первинний облік військовозобов’язаних і призовників, які підлягають
приписці до призовної дільниці.
2. 2022-2024г Державна Міграційна Служба України.
Головний спеціаліст.
Посадові обов’язки:
Робота з громадянами. Знання міграційного законодавства. Досвід роботи з системами
видачі паспортів. Вміння працювати с персоналізованими документами. Навички аналізу
даних. Робота з електронними реєстрами. Консультування громадян.

Професійні навички:
Володію комп’ютером( Word,Exel,Internet) офісна техніка, навички ведення договірної
роботи, досвід представлення інтересів організації. Маю водійське посвідчення.
Знання мов: Українська-володію, російська-вільно володію, англійська- середній рівень.

Особисті якості: Чесність, відповідальність, спрямованість на результат, тактовність,
комунікабельність, порядність, здатність швидко навчатися.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: