- File
Вікторія
Менеджер з персоналу
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/15698425/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
м.Харків вул. Салтівске шосе, 147, кв.156
Т. [
E mail: [
Мета пошуку роботы: Шукаю роботу, де знадобляться мої комунікативні
навички і здатність брати на себе рівень відповідальності.
Дата народження- 02.08.1983
Сімейне положення : заміжня.
Діти:двое.
Освіта:
2002-2008г
Харківський торговельно-економічний інститут.
Спеціальність- Фінанси
Кваліфікація-спеціаліст з фінансів.
Ступінь -спеціаліст.
Додаткова освіта:
2004г. Курси з підвищення кваліфікаціі при НТУ «ХПІ» «Менеджмент організацій»
2010г. Курси з підвищення кваліфікаціі «Харків-Онлайн» «Комп’ютерна графіка та дизайн»
Досвід роботи:
1. 2012-2022г «Харківська медична академія післядипломної освіти»
.Посада-паспортист.
Посадові обов’язки:
1: Підготовка документації по оформленню реєстрації та зняття з реєстрації місця
проживання громадян україни та іноземних громадян.
2: Здійснення роботи по оформленню документів для отримання і обміну паспортів в
установленому порядку.
3: Паспортний облік за допомогою картотеки, електронної картотеки.
4: Облік іноземних громадян зареєстрованих у гуртожитку академії та подальший облік
посвідок.
5: Робота з архівною картотекою.
6:Персонально-первинний облік військовозобов’язаних і призовників, які підлягають
приписці до призовної дільниці.
2. 2022-2024г Державна Міграційна Служба України.
Головний спеціаліст.
Посадові обов’язки:
Робота з громадянами. Знання міграційного законодавства. Досвід роботи з системами
видачі паспортів. Вміння працювати с персоналізованими документами. Навички аналізу
даних. Робота з електронними реєстрами. Консультування громадян.
Професійні навички:
Володію комп’ютером( Word,Exel,Internet) офісна техніка, навички ведення договірної
роботи, досвід представлення інтересів організації. Маю водійське посвідчення.
Знання мов: Українська-володію, російська-вільно володію, англійська- середній рівень.
Особисті якості: Чесність, відповідальність, спрямованість на результат, тактовність,
комунікабельність, порядність, здатність швидко навчатися.
Similar candidates
-
HR-менеджер
40000 UAH, Kharkiv, Kyiv -
Менеджер з персоналу
Kharkiv -
Інспектор відділу кадрів
Kharkiv -
Менеджер з персоналу
35000 UAH, Kharkiv -
Інспектор відділу кадрів
Kharkiv -
Рекрутер, Team Lead of Recruitment
30000 UAH, Kharkiv, Remote