- File
Юлія
Помічник керівника
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/15707059/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Бакалавр, Магістратура вер 2011 - жовт 2016
ДНУЗТ, Дніпро
Maгістратура лют 2016 - лют 2019
POLITECHNIKA LUBELSKA, Технічний Університет, Люблін, Польща
Досвід роботи
Помічник директора, менеджер відділу лист 2024 - вер 2025
Особисті дані закупівель
ТОВ "Івамакс", Дніпро
• Ведення ділового листування з партнерами та клієнтами.
Юлія Місько
• Комунікація з командою та координація їхньої роботи.
• Підготовка проектів документів та звітів за дорученням керівника.
[
• Збір та аналіз інформації для керівника.
• Контроль виконання доручень.
[
• Планування закупівель
Дніпро • Пошук та вибір постачальників
• Проведення переговорної процедури закупівлі
27 червня 1994 р. • Робота з ланцюгом постачання і контрактних умов
Заступник керівника бухгалтерського лип 2021 - жовт 2024
Кат. B
обліку європейського напрямку
ТОВ "КЛЄВЄР", Дніпро
• Контроль, облік, звіт по первинним фінансовим документам.
Навички • Ведення щомісячної звітності для податкової служби в Польщі та Німеччині.
• Управління товарними, рекламними та іншими ресурсами.
Ділове листування • Контроль за злагодженістю роботи колективу.
• Аналіз ринку і контроль за виконанням плану реалізації замовлень.
Підготовка документації • Проведення перемовин по звітності, контролю і правильності виконання
обліку документів з банками, контролюючими органами за дотриманням
Координація команди вимог податкового законодавства. Співпраця з комерційними і державними
установами в Польщі.
Контроль виконання
• Планування графіків робочих днів для співробітників.
задач
• Ведення ділового листування (e-mail, Outlook), документації.
Закупівлі та постачання • Складання комерційних пропозицій та інформаційних листів.
Планування та Заступник Директора (Власника) по бер 2016 - черв 2021
організація комерційним питанням (адміністратор
мережі піцерій)
Переговори та "SMARTPIZZA" S.C., Люблін, Польща
комунікація • Робота з персоналом – 12 людей по забезпеченню виконання замовлень
клієнтів в регламентний термін.
• Виконання обов’язків по забезпеченню торгової сітки товарами і
Мова матеріалами, для якісної роботи торгових залів.
• Управління складськими ресурсами (комп'ютерна програма «GASTRO
Українська SZEF»,), логістика.
• Контроль за злагодженістю роботи колективу.
Англійська • Ведення щомісячної звітності для податкової служби.
• Аналіз ринку і контроль за виконанням плану реалізації замовлень.
Польська • Проведення переговорів по асортименту і якості з постачальниками
продукції. • Питання рекламної підтримки і інформаційна програма.
• Підбір персоналу, графіки робочих днів для співробітників.
• Ведення ділового листування (e-mail, Outlook), документації. соцмереж.
• Складання комерційних пропозицій та інформаційних листів.
Курси
Курс бухгалтерського обліку лют 2023
Бухгалтерській облік, первинна документація, вимоги чинного законодавства
в Польщі.
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
30000 UAH, Dnipro, Remote -
Помічник керівника
Dnipro -
Діловод, секретар
20000 UAH, Dnipro -
Помічник керівника, секретар
Dnipro, Kyiv , more 2 cities -
Офіс-менеджер, діловод, помічник керівника, логіст
20000 UAH, Dnipro -
Офіс-менеджер
Dnipro