• File

Ганна

Менеджер з продажу

Considering positions: Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Помічник керівника, Логіст, Офіс-менеджер, Менеджер з логістики
Age: 27 years
City of residence: Odesa
Ready to work: Odesa, Remote
Considering positions:
Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Помічник керівника, Логіст, Офіс-менеджер, Менеджер з логістики
Age:
27 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Козирєва Ганна Олегівна
Дата народження: 09.04.1998
Місце проживання: м. Одеса



Ціль

Отримати посаду логіста, адміністратора, офіс-менеджера чи помічника керівника з
можливістю застосування організаторських, комунікативних та управлінських навичок
для ефективної роботи компанії.



Освіта
• 2017 — диплом молодшого спеціаліста, ВНКЗ «Одеське педагогічне училище».
• 2019 — диплом бакалавра, Південноукраїнський національний педагогічний
університет ім. К.Д. Ушинського.



Досвід роботи

Менеджер з продажу нерухомості «Юго-Запад»
(2024-2025)

Приватний садочок «Маленький чарівник» (2020–2025)
• Посади: логопед, вихователь.
• Адміністративна підтримка роботи закладу.
• Планування та організація навчального процесу, розподіл завдань у колективі.
• Взаємодія з батьками та вирішення організаційних питань.

Приватний садочок «Аліса» (2017–2019)
• Посади: логопед, викладач англійської мови.
• Організація навчальних занять.
• Робота з батьками та індивідуальна підтримка розвитку дітей.

Індивідуальна практика (2017–2025)
• Організація власної діяльності (репетиторство, консультації).
• Досвід планування робочого часу та ведення клієнтської бази.

Додатковий досвід
• Адміністрування та менеджмент у приватних освітніх закладах: контроль процесів,
організація роботи персоналу, комунікація з клієнтами. Логістика
• Рієлторська діяльність: успішна робота з покупцями й продавцями нерухомості,
проведення переговорів, укладання угод, побудова довірливих відносин із клієнтами.
• Досвід роботи помічником керівника: організація робочого графіку, координація
завдань, ділова переписка.



Професійні навички
• Організація та координація роботи офісу.
• Управління документообігом, ведення звітності.
• Робота з клієнтами та партнерами, переговори.
• Ділове листування та телефонні комунікації.
• Володіння ПК: Microsoft Office, Google Workspace, CRM-системи.
• Ведення баз даних, планування графіків, контроль виконання завдань.



Особисті якості
• Відповідальність та пунктуальність.
• Комунікабельність і дипломатичність.
• Стресостійкість, врівноваженість.
• Організованість та багатозадачність.
• Клієнтоорієнтованість, уміння знаходити підхід до різних людей.
• Готовність до навчання та професійного розвитку.



Додаткова інформація
• Досвід одночасного ведення кількох напрямків роботи.
• Вміння ефективно працювати в команді й самостійно приймати рішення.
• Орієнтація на результат та якість виконання завдань.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: