Олена
Заступник директора
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/15724783/
Work experience
Керівник виробництва, менеджер з продажу
from 07.2022 to now
(3 years 6 months)
Енем, ТОВ, Дніпро (Видавництво, поліграфія)
Обов’язки як керівника:
- Організація та контроль повного циклу виробництва упаковки — від підготовки макета до відвантаження готової продукції.
- Планування виробничих процесів, розподіл завдань між дільницями (друк, каширування, висічка, склеювання, пакування).
- Координація роботи технологічного, друкарського та складського відділів.
-Контроль якості друку, відповідності матеріалів і готової продукції технічним вимогам.
-Забезпечення дотримання виробничих норм, технологічних карт і термінів виконання замовлень.
-Взаємодія з відділом продажів і дизайну щодо узгодження технічних завдань клієнтів.
-Аналіз виробничих показників, оптимізація витрат і підвищення ефективності використання обладнання та сировини.
- Підбір, навчання й мотивація персоналу виробництва.
Обов'язки як менеджера:
-Ведення повного циклу продажів — від комерційної пропозиції до підписання договору та контролю відвантаження.
- Проведення переговорів із клієнтами, участь у тендерах, узгодження цінових умов і технічних специфікацій.
-Підготовка технічних завдань для виробництва (тип упаковки, матеріали, каширування, флексо- чи офсетний друк тощо).
-Координація взаємодії між замовником, дизайн -бюро, виробництвом та логістикою.
-Контроль якості готової продукції та дотримання термінів поставки.
-Аналіз ринку поліграфічних послуг, моніторинг конкурентів і розробка пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності.
Приватний підприємець
from 11.2019 to now
(6 years 2 months)
ФОП Матвєєва О.М. (Видавництво, поліграфія)
Заступник директора
from 05.2014 to 08.2019
(5 years 4 months)
КП кафе "Фантазія", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки:
- Організація та контроль операційної діяльності ресторану, магазинів та кондитерського виробництва.
- Координація роботи адміністрації, кухні, залу, виробничих і логістичних підрозділів.
- Управління персоналом: підбір, навчання, мотивація, контроль виконання стандартів обслуговування та виробництва.
- Участь у формуванні бюджету, плануванні закупівель і контролі фінансових показників підприємства.
-Взаємодія з постачальниками, підрядниками та контролюючими органами.
-Контроль за дотриманням технологічних процесів у виробництві кондитерських виробів.
-Участь у розробці нових продуктів, меню та рекламних акцій для підвищення прибутковості.
- Аналіз ефективності роботи закладів, впровадження заходів для оптимізації витрат і збільшення прибутку.
- Забезпечення належного рівня сервісу та задоволеності гостей.
Досягнення:
-Впровадила стандарти якості обслуговування й виробництва, завдяки чому підвищено рівень клієнтської лояльності.
-Забезпечила ефективну командну роботу між рестораном і виробничим підрозділом.
-Організувала успішне відкриття 4 нових закладів з дотриманням усіх нормативних вимог і термінів.
-Оптимізувала роботу з постачальниками, зменшивши витрати на сировину та логістику.
-Розробила систему внутрішньої звітності та контролю, що підвищила прозорість фінансових операцій.
- Розробила KPI для продавців та робітників залу
Юрисконсульт
from 09.2000 to 05.2014
(13 years 9 months)
КП кафе "Фантазія", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки:
-Правове забезпечення діяльності компанії у сфері ресторанного бізнесу та виробництва харчової продукції.
-Розробка, аналіз і супровід господарських, трудових, орендних, постачальних та ліцензійних договорів.
- Заключення договорів оренди землі, відвод землі, отримання кадастрових номерів.
-Юридичний супровід відкриття нових закладів, виробничих цехів, торгових точок.
-Контроль дотримання вимог санітарного, податкового, трудового та споживчого законодавства.
-Представництво інтересів компанії у державних органах, контролюючих структурах і судах.
-Реєстрація торгових марок, перевірка контрагентів, супровід сертифікації продукції.
-Участь у розробці внутрішніх політик і процедур (охорона праці, захист персональних даних, кадрові питання).
- Надання юридичних консультацій керівництву, адміністрації ресторанів і виробництва.
-Контроль дотримання договірної дисципліни та ведення правової документації підприємства.
Досягнення:
-Забезпечила успішне відкриття 1 нового ресторану та 3 магазинів без порушень нормативних вимог.
- Юридичний супровід реконструкції та будівництва будівлі кафе з вводом в експлуатацію.
- Розробила типовий пакет договорів (постачання, оренди, підряду), що оптимізував юридичні процеси компанії.
-Надала юридичну підтримку у впровадженні нових напрямів бізнесу (кейтеринг, сдача в оренду).
-Забезпечила правову безпеку при укладенні угод із постачальниками та орендодавцями, мінімізувавши ризики компанії.
Education
Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Психологія, Дніпро
Higher, from 2021 to 2025 (4 years)
Дніпропетровський національний університет
Правознавство, Дніпро
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)
Knowledge and skills
- Сумлінність
- Лідерські якості
- Швидке навчання
- Хороші комунікативні здібності
- Стресостійкість
- Уміння працювати в команді
- Відповідальність
- Пунктуальність
- Порядність
- Водійські права кат. B
- Авто
- Емпатійність
- Тактовність
- Комунікабельність
- Неупередженість
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
References
Подольська Людмила Анатоліївна
Директор підприємства, КП кафе "Фантазія"
More resumes of this candidate
Dnipro
Higher education · Full-time, part-time
Education: 01.2021 - 01.2025: Психологія (Дніпропетровський національний Університет імені Олеся Гончара, Дніпро).
Similar candidates
-
Керівник виробництва
Dnipro -
Регіональний керівник, керуючий
35000 UAH, Dnipro, Kamianske -
Комерційний директор
200000 UAH, Dnipro, Kyiv , more 4 cities -
Територіальний керуючий
70000 UAH, Dnipro, Kyiv , more 3 cities -
Помічник керівника
Dnipro -
Керівник відділу продажу
42000 UAH, Dnipro