Ukraine's #1 job service
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/15741574/
Менеджер з логістики
Considering positions:
Менеджер з логістики, Диспетчер
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Лапановська Анастасія Віталіївна
Вік: 22 роки
Місто проживання: Одеса
Контактний телефон: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Посада: менеджер з продажу логістичних послуг
Період роботи: вер. 2024 — жов. 2025
• Робота з холодною і гарячою базою клієнтів. Напрацювання особистої бази. Презентація компанії. Ведення переговорів з клієнтами як онлайн, так і офлайн на персоналізованих зустрічах, складання пропозицій відповідно потреб. Робота з запереченнями.
• Залучила щонайменше 9 нових великих клієнтів, розширивши клієнтську базу компанії.
• Обробляла заявки з імпорту:
• Морське фрахтування: здійснювала букінг, вела комунікацію з китайськими агентами, готувала договори, FCL та LCL вантажі
• Автоперевезення (контейнеровози, тенти): перевезення, повний супровід процесу – від завантаження до розвантаження; координувала водіїв та контролювала виконання кожного етапу.
• Організовувала митне оформлення вантажів, взаємодіяла з брокерами.
• Вела документацію: CMR, домашні коносаменти, заявки на перевезення, договори.
• Забезпечувала ефективну комунікацію між усіма учасниками процесу: операційні менеджери, диспетчери, митні брокери, бухгалтери, юристи.
• Готувала звітність щодо виконаних послуг та операцій.
• Підтримувала клієнта під час перевезення, надаючи регулярну інформацію про статус контейнеру, вирішувала форс-мажорні ситуації.
Посада: менеджер з продажу
Період роботи: трав 2024 - вер 2024
• Робота з холодною і гарячою базою клієнтів.
• Навички відмінної презентації компанії .
• Вільне ведення переговорів з клієнтами та складання персоналізованих пропозицій відповідно до їхніх потреб.
• Вміння працювати з запереченнями.
• Працювала із CRM-системою для обліку клієнтів, аналізу конверсій та побудови звітності.
• Координація, підтримка та наставництво нових менеджерів .
•
Освіта
Навчальний заклад: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Назва спеціальності: "081 Право".
Здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти бакалавр, галузь знань "Право", спеціальність "Право".
Період навчання: вер 2019 - лип 2024
Перелік ключових вміннь та навичок:
1. Комунікативні навички (вміння ефективно спілкуватися з клієнтами, партнерами, навички ведення переговорів, професійне володіння техніками активного слухання та адаптація стилю спілкування до потреб співрозмовника).
2. Організація та управління процесами (організація роботи з великою кількістю учасників процесу, планування та контроль термінів доставки товарів, забезпечення своєчасності виконання завдань).
3. Продажі та клієнтоорієнтованість (навички активного пошуку клієнтів і створення бази контактів, вміння аналізувати потреби клієнтів та пропонувати індивідуальні рішення, розвиток довгострокових відносин із клієнтами, закриття угод і досягнення фінансових цілей завдяки вмілому переконанню та презентації продуктів/послуг).
4. Технічні навички (робота з 1С, Nitro Pro, CRM системами, впевнене володіння офісними програмами (Excel, PowerPoint, Word).
5. Робота з командою (вміння будувати робочі відносини всередині команди та з партнерами, делегування завдань та координація роботи інших учасників процесу, навички мотивації команди для досягнення спільної мети.
6. Гнучкість (швидке вирішення форс-мажорних ситуацій у логістиці, пошук альтернативних рішень для забезпечення виконання замовлень, гнучка адаптація до змін у запитах клієнтів чи умов ринку.
Вік: 22 роки
Місто проживання: Одеса
Контактний телефон: [
e-mail: [
Досвід роботи
Посада: менеджер з продажу логістичних послуг
Період роботи: вер. 2024 — жов. 2025
• Робота з холодною і гарячою базою клієнтів. Напрацювання особистої бази. Презентація компанії. Ведення переговорів з клієнтами як онлайн, так і офлайн на персоналізованих зустрічах, складання пропозицій відповідно потреб. Робота з запереченнями.
• Залучила щонайменше 9 нових великих клієнтів, розширивши клієнтську базу компанії.
• Обробляла заявки з імпорту:
• Морське фрахтування: здійснювала букінг, вела комунікацію з китайськими агентами, готувала договори, FCL та LCL вантажі
• Автоперевезення (контейнеровози, тенти): перевезення, повний супровід процесу – від завантаження до розвантаження; координувала водіїв та контролювала виконання кожного етапу.
• Організовувала митне оформлення вантажів, взаємодіяла з брокерами.
• Вела документацію: CMR, домашні коносаменти, заявки на перевезення, договори.
• Забезпечувала ефективну комунікацію між усіма учасниками процесу: операційні менеджери, диспетчери, митні брокери, бухгалтери, юристи.
• Готувала звітність щодо виконаних послуг та операцій.
• Підтримувала клієнта під час перевезення, надаючи регулярну інформацію про статус контейнеру, вирішувала форс-мажорні ситуації.
Посада: менеджер з продажу
Період роботи: трав 2024 - вер 2024
• Робота з холодною і гарячою базою клієнтів.
• Навички відмінної презентації компанії .
• Вільне ведення переговорів з клієнтами та складання персоналізованих пропозицій відповідно до їхніх потреб.
• Вміння працювати з запереченнями.
• Працювала із CRM-системою для обліку клієнтів, аналізу конверсій та побудови звітності.
• Координація, підтримка та наставництво нових менеджерів .
•
Освіта
Навчальний заклад: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Назва спеціальності: "081 Право".
Здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти бакалавр, галузь знань "Право", спеціальність "Право".
Період навчання: вер 2019 - лип 2024
Перелік ключових вміннь та навичок:
1. Комунікативні навички (вміння ефективно спілкуватися з клієнтами, партнерами, навички ведення переговорів, професійне володіння техніками активного слухання та адаптація стилю спілкування до потреб співрозмовника).
2. Організація та управління процесами (організація роботи з великою кількістю учасників процесу, планування та контроль термінів доставки товарів, забезпечення своєчасності виконання завдань).
3. Продажі та клієнтоорієнтованість (навички активного пошуку клієнтів і створення бази контактів, вміння аналізувати потреби клієнтів та пропонувати індивідуальні рішення, розвиток довгострокових відносин із клієнтами, закриття угод і досягнення фінансових цілей завдяки вмілому переконанню та презентації продуктів/послуг).
4. Технічні навички (робота з 1С, Nitro Pro, CRM системами, впевнене володіння офісними програмами (Excel, PowerPoint, Word).
5. Робота з командою (вміння будувати робочі відносини всередині команди та з партнерами, делегування завдань та координація роботи інших учасників процесу, навички мотивації команди для досягнення спільної мети.
6. Гнучкість (швидке вирішення форс-мажорних ситуацій у логістиці, пошук альтернативних рішень для забезпечення виконання замовлень, гнучка адаптація до змін у запитах клієнтів чи умов ринку.
Similar candidates
-
Логіст
Lviv, Remote -
Менеджер з логістики
Remote -
Logistics coordinator
40000 UAH, Remote -
Логіст (Україна)
35000 UAH, Remote -
Спеціаліст з ШІ, логіст, експедитор
19000 UAH, Ivano-Frankivsk, Remote -
Спеціаліст логістичного відділу
Remote