Олена

Керівник відділу, 30 000 UAH

Employment type: full-time
Age: 48 years
City: Rivne
Employment type:
full-time
Age:
48 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу операційного супроводу

from 04.2022 to 09.2025 (3 years 6 months)
ТОВ "РЕНОМЕ-СМАРТ", Рівне (IT)

Побудова структури відділу, формування та розподіл функціональних обов’язків працівників.
Організація процесів: обліку розрахунків з покупцями та постачальниками компанії, обліку типів обладнання, ліцензій та програмних продуктів та принципів нарахувань, обліку нових видів продуктів, підготовки проектів договорів, архіву договорів; роботи складського господарства, транспортної логістики та процесу закупки. Підбір команди, розподіл обов’язків між працівниками, розвиток працівників, забезпечення кадрового резерву, контроль роботи відділу. Контроль взаєморозрахунків із покупцями/постачальниками, уникнення боргів, забезпечення первинної документації. Участь в проектній діяльності. Контроль за виконанням показників відділу. Постановка звітності та наповнення операційного дашборду.

Керівник групи транспортної логістики

from 02.2020 to 04.2022 (2 years 3 months)
ТОВ "РЕНОМЕ-СМАРТ", Рівне (IT)

Аналіз, планування, організація, координація і управління логістичними процесами підприємства. Організація та контроль безперервної та продуктивної щоденної роботи групи. Розподіл обов’язків між працівниками. Організація доставки обладнання та забезпечення виконання супутніх послуг з демонтажу, монтажу та переміщення обладнання на підставі замовлення від покупців. Організація отримання обладнання у постачальників та доставки на склад. Підготовка первинних бухгалтерських документів для покупців та постачальників.

Менеджер з логістики

from 03.2010 to 04.2020 (10 years 2 months)
ТОВ "РЕНОМЕ-СМАРТ", Рівне (IT)

Забезпечення доставки обладнання в обумовлені терміни з мінімізацією транспортних і супутніх витрат. Забезпечення якісного виконання послуг з демонтажу, монтажу та переміщення обладнання. Проведення інформаційно-довідкової роботи з клієнтами про правила виконання вантажно-розвантажувальних, транспортно-експедиційних та інших додаткових послуг. Вибір найбільш ефективних видів транспорту, контроль за їх наявністю, організація оптимальної транспортування обладнання, організація і контроль за здійсненням вантажно-розвантажувальних операцій. Відстеження маршруту пересування транспортних засобів, задіяних у вантажоперевезеннях, контроль за виконанням додаткових послуг підрядниками. Прийняття необхідних заходів у разі виникнення форс-мажорних обставин на шляху перевезення, переміщення обладнання. Організація і контроль заходів, спрямованих на обробку, відправку супровідної документації.

Економіст з фінансової роботи

from 06.2007 to 03.2010 (2 years 10 months)
ТОВ «РЕНОМЕ-СМАРТ», Рівне (IT)

Підготовка первинних бухгалтерських документів продажу та відображення доходів в обліковій фінансовій системі. Комунікація з клієнтами, погодження документів, відповідальність за відсутність дебіторської заборгованості. Організація відправки оригіналів документів контрагентам та контроль за поверненням примірників підприємства і передачу в архів.

Начальник виробничого відділу

from 03.2003 to 06.2007 (4 years 4 months)
Завод "Лелека-Колор", Рівне (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Прийом замовлень на виробництво від філій компанії, консолідація замовлень та планування виробництва. Контроль за терміном виготовленням продукції та терміном доставки замовлень. Підготовка документації на виробництво (заявки, план фасування, план відвантаження), підготовка супровідної документації для доставки продукції на філії (видаткові накладні, сертифікати якості, інше).

Начальник відділу збуту

from 08.1999 to 03.2003 (3 years 8 months)
Завод "Лелека-Колор", Рівне (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Формування та розподіл функціональних обов’язків працівників, контроль за виконанням плану продажу відділу. Робота з постійними клієнтами та пошук нових. Формування заявки на виробництво згідно замовлень покупців. Підготовка супровідної документації для доставки продукції покупцям (видаткові накладні, сертифікати якості, інше). Контроль за дебіторською заборгованістю. Підготовка звітів.

Менеджер зі збуту

from 04.1997 to 08.1999 (2 years 5 months)
Завод «Лелека-Колор», Рівне (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Робота з постійними клієнтами та активний пошук потенційних покупців, розширення клієнтської бази. Надання консультацій покупцям щодо продуктів компанії, можливості виготовлення партії на замовлення. Супровід покупця від підписання угоди до поставки замовлення. Контроль взаєморозрахунків із покупцями, уникнення боргів.

Education

Державний навчальний заклад «Рівненське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі»

Рівне
Specialized secondary, from 1994 to 1995 (1 year)

Additional education and certificates

«Код менеджменту», «Development Training & Consulting».

2022-2023, 6 місяців

Knowledge and skills

  • Дисциплінованість
  • Управління персоналом
  • Ведення переговорів
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Стратегічне планування
  • Ведення CRM
  • Самостійне прийняття рішень
  • Користувач 1С
  • Ведення бухгалтерського обліку

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

hard skills
Знання операційних процесів у відділі продажу, закупки, складського господарства, транспортної логістики. Аналіз і впорядкування облікових процесів. Знання первинного бухгалтерського обліку (різних систем оподаткування) – підготовка та проведення ( рахунки, видаткові накладні, акти, податкові накладні, ТТН, акти звірки та ін.). Знання складського обліку – оприбуткування, комплектація, переміщення, реалізація, списання, інвентаризація. Знання документообігу та робота в ЕДО: Вчасно, FREDO/ (M.E.Doc- 1С), Signy, Deals, Paperless. Навики роботи в 1С (8.3), з офісними пакетами (Microsoft Office, OpenOffice), електронною поштою. Знання процесу підготовки та підписання договорів. Вміння працювати з проектами.
soft skills
Управління персоналом: постановка цілей, задач; делегування; контроль за виконанням поставлених задач. Комунікації та ефективна взаємодія по вертикалі, горизонталі. Створення конструктивного діалогу як в своєму колективі, так і поміж колег, навички впливу через приклади та аргументи. Планування діяльності: навик планування поточних та перспективних робіт, вміння розставляти пріоритети та розподіляти ресурси. Орієнтація на результат: здатність поєднати загальні цілі компанії з мотивацією своїх працівників та забезпечити їх досягнення.
Особисті якості
Відповідальність: здатність відповідати за рішення/дії та зустрітися з будь-яким результатом. Комунікабельність, навички конструктивного діалогу. Уважність до деталей, систематизація інформації. Стійкість до монотонної роботи. Швидке навчання новому. Самоорганізованість. Критичне мислення.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: