- File
Анатолій
Керівник відділу маркетингу
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/15933295/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
м. Київ
[
[
Мій досвід
• Моя основа бачення бізнесу це Фармація та Медицина як найкраще впорядковані ринки
• Долученнядо міжнародних компаній допомогло мені сформувати підхід,навчатисьу більш досвідчених.
• Свій накопичений досвід я зміг застосовувати у промислових ринках.
• Роздріб навчив мене помічати всі деталі бізнес-процесу.
• Виробництво навчило бачити планування на багато років.
• Майже всі компанії в резюме –це холдинги,які зайшли у медико-фармацевтичну сферу,але крім цього мені доводилось супроводжувати від 2 до 5 бізнесів, крім основних по різних напрямках.
• Зазвичай мої керівники–це власники бізнесу.
Досвід на ринках (створення та керування проектами)
• Фармація (виробництво,роздріб,гуртова торгівля)
• Медицина (клініки,маркетингові організації)
• Косметика парфумерія (виробництво, просування)
• Сільське господарство (мінеральні добрива) 2 проєкти
• Електроенергія 1 проект
• Ринок природного газу 1 проєкт
• Ринок будівельних матеріалів 1 проєкт
• Ринок нафтопродуктів 1 проєкт
• Ринок алюмінію 1 проєкт
• Ринок житлового будівництва 1 проєкт
• Ринок логістичних послуг 2 проєкти
• Ринок вугілля 1 проєкт
• Інтернет торгівля 5 проєктів
• Продаж товарів через маркетплейси (розетка, пром, амазон)
НАВИЧКИ
• Досвід акціонерної звітності
• Запровадження управлінського обліку
• Виведення компанії на ринок
• Створення з 0 бізнес-проєктів
• Вихід компанії на точку беззбитковості
• Розробка системи KPI для різних відділів компанії
• Проведення ребрендингу
• Участь у доопрацюванні систем управління (1с)
• Впровадження CRM систем (бітрікс, квадрософт)
• Досвід постановки завдань з програмістам
• Дивлюсь на все крізь формування доходів, а не затрат.
ДОСВІД РОБОТИ
Керівник відділу маркетингу промислово фінансової группи
«Ресурсс Групп»
2020 - 2021
Обов'язки:
• Створення анализу ринків вугілля, газу, єлектроєнергіїї, сільгосп виробництва, та мін добрив, сталі, бітуму, нафто продуктів
• Створення стратегії входу на зазначені риноки та розвиток у ньому
• Створення KPI для кожного департамента компанії
• Створення моделі продажу на кожному ринку, формування комерційних пропозицій
• Розробка та впровадження CPM системи
• Трейнінги з продажів для кожного напрямку компанії
• Лидогенирація , створення бази керівників
Досягнення:
• Запуск з 0 двух напрямків з обьемом івестування 10 млн дол.
• 3 напрямки зросли на 20-25% обьем продаж
Керівник відділу маркетингу групи косметичних підприємств Aroma Group
ТМ «Ароматіка»
2018 - 2020
Обов'язки:
• Керував асортиментною політикою підприємства (40 товарних груп, близько 1000 SKU, введення/виведення SKU, оптимізація товарних груп, переформатування товарів, участь у розробці дизайн-макетів);
• Займався просуванням асортименту компанії на 6 товарних ринках, фарм. роздріб, фарм. опт, косметичний роздріб, парфумерний роздріб, ринок електронної комерції (Розетка, Мейк Ап, Мод Каста, ринок маркетів (Епіцентр/Лінія, Мегамаркет, Мегамаркет, Мегамаркет, Мегамаркет, Мегамаркет, Мегамаркет. опт, косметичний роздріб, парфумерний роздріб, ринок електронної комерції (Розетка, Мейк Ап, Модна Каста), ринок маркетів (Епіцентр / Нова Лінія, Мегамаркет, Сільпо);
• Займався просуванням продукції компанії в кожному каналі продажів;
• Проводив переговори з розвитку взаємовідносин на всіх ринках продажів компанії;
• Проводив бізнес-аналітику компанії та її ринків продажів;
• Займався розробкою нового сайту - каталогу компанії,
• Проводив бізнес-аналітику компанії та її ринків продажів;
• Займався розробкою нового сайту - каталогу компанії,
Досягнення:
• Стабілізація і підвищення ефективності роботи підприємства;
• Досягнення історичних максимумів по ряду національних мереж.
Керівник мережі аптек «Лимон» м.Київ
2014-2018
Обов'язки:
• Займався створенням з нуля аптечного роздробу, Бюджетування та адміністрування мережі аптек
• Відкриття нових торгових точок
• Розширення асортименту з 4 тис. до 12 тис. sku
• Навчання персоналу
Досягнення:
• Вивід на точку беззбитковості протягом 6 місяців
• Вивід на окупність проекту 3 роки.
Керівник відділу маркетингу та представництва, Хіміко-фармацевтична компанія Schülke&Mayr,
Підрозділ групи медпромінвест
2012 - 2013
Обов'язки:
• Розробляв стратегії позиціонування продуктів і вибору стратегічних напрямків розвитку;
• Провів перепозиціонування продукт «Оригінальна молекула»;
• Проводив дослідження на ринках попиту та пропозиції (MDM, Бізнес кредит);
• Займався прорахунком потенціалів ринків;
• Займався розробкою тактики просування за обраними напрямами;
• Проводив впровадження CRM-системи в управління продажами та службою просування;
• Працював із базою даних; Проводив додаткові клінічні дослідження в середовищі опініон лідерів; Проводив додаткові клінічні дослідження.
• Проводив просування в середовищі опініон лідерів;
• Проводив додаткові клінічні дослідження.
Досягнення:
• Збільшення продажів у 6 разів;
• Стабілізація та підвищення ефективності роботи;
• Скорочення щомісячних витрат на 36 %;
• Виведення бренду на інший рівень.
Причина звільнення: Призупинення контракту компанії.
Комерційний директор
Мережа «Аптека Максимум»
Мережа аптек Приват Банку
2013 - 2014
Обов'язки:
• Займався антикризовим управлінням;
• Впровадження систем Приват Банку в систему управління аптечною мережею;
• Впровадження політики ціноутворення компанії;
• Займався розробкою інтернет-проєкту та супровід роботи інтернет-аптеки;
• Займався куруванням процесу закупівель;
• Курування процесу продажів усередині групи Приват;
• Проводив маркетингові акції в мережі за рахунок банківських інструментів;
• Брав участь у відкритті нових аптек; Вивел бізнес з беззбиткового рівня.
Досягнення:
• Вивів на беззбитковість аптечний бізнес;
• Зростання продажів в інтернет-напрямку збільшив у 7 разів;
• Скоротив щомісячні витрати на 43 %;
• Створив і навчив сильну команду.
Причина звільнення: Не виплата бонусів
Керівник напрямку розвитку
Аптека «Аптека Мірра»
2011 - 2012
Обов'язки:
• Робота з бюджетом доходів і витрат;
• Контроль дохідної та витратної частини компанії;
• Створення та впровадження цінової політики;
• Впровадження просування аптеки за рахунок інструментів інтернет-маркетингу;
• Робота з KPI та впровадження систем мотивації по всіх відділах мережі;
• Створення системи управління асортиментом;
• Курування процесу закупівель;
• Курування процесу ребрендингу;
• Займався впровадженням постійних технічних змін; Курування процесу ребрендингу.
Досягнення:
• Масштабне зростання мережі та низки аптек, що зросли в 10-12 разів;
• Збільшення в 2-2,5 раза середнього чека.
Причина звільнення: Продаж компанії, під іншу франшизу.
Начальник відділу маркетингу
Компанія «Інтерфарм»
(Напрямок оптові, роздрібні продажі, ТЛС, логістичні послуги, послуги з реєстрації препаратів)
2010 - 2011
Обов'язки:
• Провів повний цикл по впровадженню нових продуктів компанії; Підготовка моделі продажів старих і нових продуктів компанії за оптовим напрямком;
• Переформатування і ребрендинг аптек;
• Розробка і впровадження асортиментної політики в роздрібному і оптовому напрямку;
• Робота по стандартизації та впровадженню бізнес-процесів за стандартом ISO 9001;
• Стандартизація і впровадження бізнес-процесів за стандартом GDP.
• Досягнення:
• Забезпечив зростання продажів в оптовому підрозділі.
• Вивів на лідируючу позицію з продажу на ринку в сегменті вакцин і гіалуронової кислоти;
• Вивів роздріб в зону прибутку;
• У підпорядкуванні - 2 продакт-менеджера, 3 маркетолога, 1 аналітик.
Мотив звільнення: Рейдерське захоплення компанії.
Начальник відділу маркетингу, Мережа аптек «ТАС-фарма», Група «ТАС»
2008 - 2009
Обов'язки:
• Управління маркетинговими процесами, планування, координація та контроль роботи підлеглих;
• Участь у створенні стратегії розвитку підприємства за участю міжнародної компанії зі стратегічного планування «Roland Berger Strategy Consultants»;
• Розробка маркетингової стратегії компанії;
• Просування компанії на ринку засобами ATL- BTL;
• Відкриття нових аптек;
• Проведення ребрендингу аптечної мережі;
• Управління системою мерчендайзингу;
Досягнення:
• Розробка і впровадження нового формату аптек- міні фармамаркети;
• Відкриття 38 нових фармамаркетів;
• Збільшення прибутковості компанії за рахунок продажу нематеріальних активів.
Причина звільнення: Закінчення навчання та отримання диплома в IME.
Начальник відділу маркетингу,
ТОВ «Астрафарм»
2004 - 2008
Обов'язки:
• Організація системи маркетингу на підприємстві з «нуля»;
• Розробка ринкової та продуктової стратегії;
• Аналіз зовнішніх і внутрішніх чинників для розробки продуктової стратегії компанії;
• Формування системи просування продукції;
• Координаційна діяльність з дистриб'юторами;
• Розробка та впровадження аукціонних пакетів і програм лояльності для всього ланцюжка поставок товару;
• Проведення робіт з ребрендингу;
• Організація.
• Досягнення:
• Зростання в 2005-2006 роках удвічі вище за зростання ринку;
• У 2007 році зростання компанії вдвічі вище за зростання вітчизняних підприємств галузі;
• Виведення на ринок 46 препаратів.
Причина звільнення: Конфлікт між акціонерами компанії
Маркетинговий директор,
ВАТ Вітаміни,
Уманський вітамінний завод
2003 - 2004
Досягнення:
• Створення системи просування продукції ВАТ Вітаміни;
• Розробка та впровадження маркетинг-планів для OTS і RX препаратів;
• Проведення внутрішніх тренінгів для співробітників як з бізнес тренером компанії, так і залученням компанії Training Force;
• За перші півроку роботи промо-препарат (антибіотик) з продажів 250 шт. піднявся до 4000 шт. і посів 6-7% ринку в діючій речовині, 6-7 місце в даній групі за 29 аналогів;
• Інший промо-препарат збільшив продажі на 40%;
• У підпорядкуванні 25 осіб (1 медичний директор, 1 бізнес-тренер, 5 регіональних менеджерів, 18 медичних представників).
Мотив звільнення: Продаж заводу європейському інвестору.
Менеджер по роботі з клієнтами
Компанія «Sagmel» (Bayer HealthCare) (по Центральному регіону Представництва)
2002-2003
Досягнення:
• Забезпечення поставок за валютними контрактами Оптима-Фарм, Альба Україна, Елегант Фарм, Фалбі (укладення валютних контрактів, проведення переговорів з менеджерами вищої та середньої ланки, відстеження платежів, управління товарними запасами);
• Забезпечення ефективної збутової політики в Центральному регіоні (Київ, Житомир, Чернігів, Черкаси, Вінниця);
• Вивід на ринок і збільшення продажів препаратів Терафлекс (Theraflex), Назол (Nazol), Кальцемін (Calcemin), Теравіт (Theravit).
• Відстаючі регіони по Україні за період 2000-2002 фінансовий рік виходять в лідери продажів;
• Виконання річного плану в березні, постійне перевиконання плану продажів 130-190%;
• Дистриб'ютори вийшли в лідери продажів по Сагмел;
• У підпорядкуванні 17человек, (1 менеджер, 4 старших регіональних представника, 8 регіональних представників, 4 мед консультаната);
Мотив звільнення: Перехід в компанію ВАТ Вітаміни, на більш високу оплату праці.
Начальник відділу продажів
ТОВ «СБС-Фармація» (оптовий продаж медикаментів)
1998 - 2002
Досягнення:
• Робота з VIP-клієнтами;
• З 1998 по 2002 рік, компанія піднялася в рейтингу українських оптових підприємств, з 124 місця на 10;
• Товарообіг збільшився в 7 разів;
• Номенклатура 2500 найменувань;
• У підпорядкуванні 12 осіб;
• Збільшення кількості клієнтів з 120 до 1500;
• Відкрито 5 філій.
Мотив звільнення: Зміна місця проживання.
ОСВІТА
International Management Education. IME-LINK акредитований в Association of MBAs.
Навчання за програмами The Open University Business School (акредитований в Association of MBAs).
Спеціальність: стратегічний маркетинг.
European Diploma in Marketing № 27257.
ТРЕНИНГИ
1995
1999
2000
2002
2002
2002
2003
2004
2013
2019
Техніка подолання заперечень.
Техніка телефонних переговорів. Тренер Маркевич Ірина.
Управління продажами Тренер Індіра Гамісонія.
Техніка подолання заперечень. Тренер А. Деревицький.
Управління регіональним ринком. Компанія Training Force. Тренер Савченко Костянтин та Ульянова Ірина.
Етапи медичного торгового візиту. Компанія Training Force Тренер Ульянова І.
Управління брендом: маркетингове позиціонування, просування торгових марок фармпрепаратів. Компанія Training Force Тренер Савченко К.
Системний менеджмент управління продажами. Компанія Training Force Тренер Савченко К.
Система управління стандартами якості за ISO-13485.
Курси підвищення кваліфікації для користувачів MS Excel.
• Дбаю про своє здоров'я і підтримую дуже активний спосіб життя (20 тис кроків і не відчуваю втоми ))
• Зараз доглядаю за батьками інвалідами
• Маю належним чином оформелену отсрочку та довідку
Similar candidates
-
Керівник відділу маркетингу
Dnipro, Remote -
Директор департаменту, начальник управління (Collection), керівник компанії СЕО, СОО
80000 UAH, Kyiv -
Керівник відділу маркетингу
Remote -
Комерційний директор, керівник відділу продажів, менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Kyiv -
Заступник керівника департаменту персоналу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Керівник підрозділу
Kyiv, Dnipro , more 5 cities