Артур
Директор з персоналу
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/16033906/
Work experience
Запрошений експерт
from 01.2025 to now
(1 year)
Проєктна діяльність Retail, Development. HoReCa, виробництво, Київ (Пошук персоналу, HR)
- Розробка антикризового плану для групи компаній (організаційна структура, централізація функцій бек-офісу,
система мотивації, отримання статусу критичності)
- Архітектура організаційної структури в процесі злиття двох бізнесів
- Автоматизація процесу рекрутингу (телефонія + HR CRM)
- HR аудити (ефективність організаційної структури, кадровий та війстьковий документообіг, процес рекрутингу)
Директор департаменту персоналу та трансформації бізнесу
from 12.2023 to 01.2025
(1 year 2 months)
ТАС Агро, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Функціонал
- Розробка HR-стратегії (2024-2026)
- Трансформація організаційної структури: вирівнювання та уніфікація всіх бізнес-підрозділів, назв, редизайн ієрархії тавстановлення зв?язків між підрозділами. Впровадження рівнів та грейдів посад для забезпечення повноважень тавідповідальності, а також мотиваційної сітки
- Встановлення річних KPI та інструментів вимірювання для всієї компаніїБюджетування фонду оплати праці та перегляд системи мотивації
- Розробка та впровадження комплексної системи HR-звітності Power BI
- Впровадження та проведення центру оцінки персоналу та карти навчання для розвитку персоналу
- Приведення у відповідність кадрового та військового обліку
Отримання статусу критичності підприємства та бронювання
- Посилення корпоративної культури: розробка комунікаційного плану та запуск нових каналів комунікації, проведення розважальних та професійних заходів для співробітників, розробка та впровадження Кодексу корпоративноїкультури, гаряча лінія довіри
- Впровадження опитування задоволеності правників роботою в компанії (e-NPS) та подальші плани дій зарезультатами
- Вирівнювання та автоматизація щоденної рутини HR та крос-функціональних процесів
- Розробка та затвердження концепції трансформаційного офісу, як центру змін та розвитку бізнесу
- Розробка стратегії трансформації компанії (2025-2026): HR, IT, управління проектами, аудит та моделювання бізнес-процесів
Здобутки
- Глобальна реорганізація всередині компанії була завершена за 5 місяців: визначено всі ролі, рівні, грейди, діапазон заробітних плат приведено у відповідність до грейдів та ринкових орієнтирів; кількість працівників скорочено на 25% FTE,(економію перенаправлено на підвищення заробітних плат)
- Консолідовані KPI 2025 (4 цілі на особу), затверджено систему винагороди
- Завершений та погоджений бюджет на 2024 та 2025 роки
- Укомплектованість штату персоналу становила 97%
- Завершено 1-шу хвилю центру оцінки персоналу (рівні посад 1-2, грудень 2025 року), підготовлено індивідуальні плани розвитку в синхронізації цілей, дій та підвищенні залученості
- Розроблений та впроваджений Кодекс корпоративної культури, розроблена комунікаційна підтримка (листопад 2024)
- Побудований та запущений e-NPS
HRD
from 08.2021 to 09.2023
(2 years 2 months)
Епіцентр К, Київ (Роздрібна торгівля)
Функціонал
- Розробка стратегій найму, оцінки та розвитку персоналу, розгортання структурованої системи HR-процесів, узгодження функцій
- Забезпечення дотримання організацією трудового та адміністративного законодавства, мінімізація юридичних ризиків. - Вирішення конфліктів, робота зі скаргами, формування позитивної корпоративної культури
- Інтеграція в стратегічне планування, консультування керівництва компанії з питань, пов'язаних з персоналом
- Управління HR-командами в головному офісі та бізнес-підрозділах компанії (DIY рітейл, логістика, виробництво тощо)
- Організація навчальних програм, тренінгів та ініціатив з розвитку для підвищення професійних навичок та компетенцій співробітників. Виявлення потенціалу співробітників та створення планів і програм для підготовки їх до вищих посад
- Постановка, актуалізація та аналіз ключових HR-показників (стан, динаміка, інші KPI), створення звітів для ТОП-менеджменту
- Автоматизація та діджиталізація HR-процесів
Здобутки
- Розгорнуто стратегію розвитку департаменту по роботі з персоналом. Створено матричну систему взаємодії між головним офісом та бізнес-підрозділами
- Реорганізовано функцію управління персоналом на основі центрів HR-експертизи (ключовий підхід до роботи за запитами та потребами)
Впроваджено стандартизацію та уніфікацію організаційної стурктури - функцій та назв посад усіх бізнес-підрозділів компанії по всій компанії
- Стандартизовано кадровий документообіг, процеси підбору, навчання, оцінки та кар'єрного зростання співробітників
- Впроваджено в реалізацію CRM-модуль для пошукачів та кандидатів
- Розроблено модуль HR підтримки CRM: обробка запитів (запити на підбір персоналу, всілякі заяви, довідки, рекомендації тощо) та HR звіти по бізнес-підрозділах
- Успішний підбір та закриття позицій усіх рівнів та специфічних професій у стислі терміни у сферах продажів, виробництва, будівництва, ритейлу, логістики, юриспруденції
- Комапнія перемогла у 2 номінаціях на премії HR Brand Ukraine 2022.
HRD
from 10.2018 to 06.2021
(2 years 9 months)
Церсаніт Інвест, ТОВ, Звягель (Будівельна промисловість, деревообробка)
Функціонал
- Організація та управління роботою HR-відділу
- Розвиток корпоративної культури, розробка бренду роботодавця
- Управління системою компенсацій та пільг, бюджетування
- Організація та контроль процесу підбору персоналу - масовий рекрутинг та ТОП-позиції
- Відповідність документообігу персоналу
- Управління автопарком, доставка та організація харчування співробітників
Здобутки
- Збільшено штатну чисельність персоналу на 12%.
- Знижено рівень плинності кадрів на 19%, що дозволило досягти найкращих виробничих і торгових показників по групікомпаній у 2019 році
- Перероблено систему надання/розрахунку/виплати додаткових бонусів співробітникам, що дозволило заощадити відповідну статтю бюджету на 14%, за результатами 2019 року
- Організовано оцінку компетенцій керівництва компанії (1-3 лінії) у форматі Ассессмент-центру (виробництво, продажі, маркетинг), що посприяло професійному розвитку менеджерів та прийняттю ефективних управлінських рішень що до організаційної структури
- Реалізовано проект з організації сезонних робіт для співробітників компанії на польських заводах компанії. Булопереведено понад 100 осіб. Проект підвищив імідж бренду роботодавця, позитивно вплинув на рівень ротації тазбільшення штату співробітників
- Закрито вакансії національного менеджера з продажу, директора з виробництва, технічного директора, директора зякості, керівника служби безпеки, керівника відділу охорони праці та навколишнього середовища без залученнярекрутингових агентств
- Автоматизовано процес обліку робочого часу, в результаті чого кількість понаднормових скоротилася на 70%порівняно з 2018 роком
- Успішно пройдено перевірку Державної служби з питань праці
HRD
from 09.2017 to 09.2018
(1 year)
Агропродсервіс, ПАП, Тернопіль (Сільське господарство, агробізнес)
Бізнес-тренер
from 01.2014 to 03.2017
(3 years 3 months)
МХП, ПрАТ, Київ (Харчова промисловість)
Регіональний менеджер з продажу
from 03.2011 to 08.2013
(2 years 6 months)
АВК, Київ (Харчова промисловість)
Керівник відділу продажу
from 01.2006 to 01.2010
(4 years)
B&G group, Сімферополь (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Education
Харківська академія внутрішніх справ
Право, Харків
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)
Knowledge and skills
- MS Office
- 1С
- 1C
- Пользователь ПК
- PC User
- 1С:Предприятие
- Управління персоналом
- Підбір керівного персоналу
- Побудова HR-бренду
- Підбір персоналу для рітейлу
- Проведення тренінгів
- Онбординг персоналу
- Ведення кадрового обліку
- Лідерство
Language proficiencies
English — above average
Additional information
Маю досвід роботи понад 17 років у великих українських та іноземних компаніях, що працюють у сфері виробництва харчових та нехарчових продуктів, сільського господарства, дистрибуції, рітейлу та
девелопменту. Ролі в компаніях: директор з продажів, HRD, бізнес тренер, консультант.
Останні 2 роки мій фокус був направлений на нове бачення та ефективність HR-функції, впроваджуючи
нові підходи, технології, інструменти та проєкти. Я працював не лише над залученням, залученістю та добробутом людей, але й над зростанням компанії за рахунок підвищення ефективності в управлінні людьми,
ІТ-рішеннями, бізнес-процесами та проєктами.
Моя основна експертиза: управління ексклюзивною командою продажів (команда 104 людини) 4 дистрибутора, 2 субдистрибутора. Управління HR департаментом. Трансформація бізнесу через ефективну оргструктуру, чисельність персоналу, підбір сильної управлінської команди та успішне впровадження технологій. В досвіді управління командою з 192 підлеглих та 38 000 працівників загалом.
Сфери компетенцій:
- Глибоке розуміння різних бізнес-моделей, операційної діяльності та викликів бізнесу сьогодення
- Розвинені навички ведення перемовин з партнерами та відстоювання інтересів компанії
- Розробка комплексної стратегії управління персоналом та трансформації бізнесу
- Формування позитивного іміджу бренду роботодавця
- Розвиток корпоративної культури, заснованої на цінностях, етиці та диференційованій комунікації
- Створення та перехід на відповідну організаційну структуру всіх бізнес-підрозділів (посади, рівні, грейди)
- Автоматизація рекрутингу (ефективність та якість воронки найму)
- Навчання персоналу, в т.ч програми для С-level, розвиток та оцінка персоналу (360, центр оцінки)
- Впровадження індивідуальних KPI співробітників: методологія постановки цілей та моніторинг виконання
- Забезпечення отримання статусу критичності підприємства та бронювання відповідно до державних вимог
- Приведення у відповідність кадрового та військового обліку, проходження державних перевірок
- Цілеорієнтоване бюджетування фонду оплати праці та Comp&Ben
Автоматизація HR та крос-функціональних процесів
- Розробка цифрових платформ: CRM, чат-бот, інтранет-сайти та Business Intelligence звітність
Similar candidates
-
Керівник, фінансовий директор
Lviv, Remote -
Керівник рекрутингу
70000 UAH, Kyiv -
Спеціаліст з персоналу
Kyiv -
HR-керівник
Lviv -
Керівник відділу франшизи
Kyiv -
HR-керівник
48000 UAH, Lviv