- PRO
Євген Veteran
Управляючий компанією, 50 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 55 years
- City of residence:
- Zaporizhzhia
- Ready to work:
- Dnipro, Kyiv, Odesa, Zaporizhzhia
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/160828/
Work experience
Військовослужбовець
from 04.2022 to 05.2025
(3 years 1 month)
Військова частина, Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Директор
from 08.2013 to now
(12 years)
Український центр експертної оцінки майна, Запоріжжя (Нерухомість)
«Український центр експертної оцінки майна» - група компаній, основною сферою діяльності яких є незалежна оцінка всіх видів майна і майнових прав. Основне підприємство в групі - ТОВ "Український центр експертної оцінки майна", що надає повний спектр послуг з експертної оцінки в містах Запоріжжя, Львів, Одеса.
Ми надаємо послуги з експертної оцінки всіх типів майна і майнових прав: земельних ділянок, офісних, торгових і складських приміщень, квартир, індивідуальних житлових будинків, виробничих комплексів і т.п.
Створення компанії з "нуля". Створив і організував роботу компанії, що спеціалізується на оцінці нерухомості та земельних ділянок.Організував навчання нових співробітників і залучення в штат досвідчених фахівців ринку нерухомості. Створив умови для професійного росту співробітників компанії. Особиста участь і контроль складання звітів експертної оцінки з різних напрямків.Організація контролю виконавської дисципліни, управління діяльністю компанії, контроль термінів і фінансових показників. Формування та забезпечення уніфікованих вимог створення, порядку реєстрації, обліку, проходження та виконання документів. Оперативне реагування на кризові та нестандартні ситуації. Розвиток відносин з партнерами.
Директор філії
from 01.2013 to 07.2013
(6 months)
Финансова компанія, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)
Створення філії з "нуля"
Відкриття відділень по місту
аналіз клієнтської бази та показників роздрібних продажів;
підтримка і розвиток показників продажів, збереження і розвиток кредитного портфеля;
при взаємодії планування діяльності роздрібної мережі;
підготовка та проектування інструментів для якісного обслуговування і розвитку продуктів і клієнтської бази;
аудит маркетингу в продажах; розвиток та створення нового методичного забезпечення діяльності роздрібної мережі (правила, інструкції, стандарти, положення і т.п.);
доробка та впровадження організаційних, управлінських і звітних документів - елементів бізнес-процесингу, менеджменту продажів;
розробка алгоритмів, що регламентують бізнес-процеси продажів.
Підбір та навчання персоналу.
За період роботи відкрито 9 відділень.
Директор філії
from 10.2010 to 01.2013
(2 years 3 months)
ТОВ "Надія", Запоріжжя (Юриспруденція)
Відкриття філії з "нуля".
Вихід до ринку регіону і утримання лідируючих позицій.
Відкриття відділень по області
Залучення нових клієнтів.
Представлення інтересів Компанії у місцевих органах влади, податкових органах, судах та інших державних органах.
Здійснення моніторингу змін законодавства у регіоні присутності, що безпосередньо стосуються діяльності Компанії.
Робота з аналітичними звітами щодо виконання бізнес-плану філії, аналіз динаміки продажів.
Забезпечення виконання плану прибутку.
Виконання планових показників
Бюджетування та фінансовий контроль
Розробка рекламної політики.
Директор Бизнес Центру
from 04.2009 to 01.2010
(9 months)
ТОВ "Ріел істейт", Запоріжжя (Нерухомість)
Оперативне і стратегічне управління компанією;
управління фінансово-економічною діяльністю підприємства, бізнес планування.
Розробка оптимальних схем комерційної діяльності компанії;
контроль бізнес-процесів;
ведення переговорів з ключовими клієнтами;
контроль підбору персоналу, розробка та реалізація мотиваційної політики;
звітність засновникам про результати діяльності підприємства;
аналіз ринку і моніторинг конкурентів.
Комерційна діяльність та управління підприємством.
Маркетингові дослідження
У підпорядкуванні 25 співробітників.
Директор філії
from 08.2007 to 08.2008
(1 year)
Фінансова компанія "БТА - Експрес", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)
Відкриття філії з нуля.
Відкриття точок продажів з нуля,
побудова мережі пунктів видачі споживчих кредитів для фізичних осіб в регіоні.
Загальне керівництво діяльністю Філії.
Підготовка проектів договорів оренди, проведення тендерів
Продаж на ринку: фінансових, кредитних продуктів компанії
Планування та реалізація заходів щодо діяльності Філії
Організація відкриттів нових підрозділів Філії.
Здійснення контролю над рівнем дефолтних і розробка програм по підтримці його в рамках встановлених значень. Здійснення контролю над організацією роботи з простроченою заборгованістю
Створення високоефективної системи верифікації потенційних клієнтів
Рішення конфліктних ситуацій
Контроль над процесом управління ризиками в поточній діяльності Філії
Забезпечення правильного та чіткого виконання всіма співробітниками Філії своїх обов'язків, покладених на них трудовими договорами і посадовими інструкціями
Представлення інтересів Компанії в місцевих органах влади, податкових органах, судах та інших державних органах. Здійснення моніторингу змін законодавства в регіоні присутності, які безпосередньо стосуються діяльності Компанії
Контроль над відповідністю дій співробітників Філії вимогам законодавства, нормативним актам і вказівкам ДФП та інших наглядових і контрольних органів
Забезпечення якісного комплектування штату відповідно до діючих норм завантаження
Участь в підборі керівників відділів і ключових фахівців регіонального Філії
Прийняття рішення про преміювання / депреміювання, мотивації персоналу працівників Філії
Організація, підтримка та розвиток бази торгових організацій-партнерів. Проведення переговорів з потенційними партнерами
Підготовка пропозицій з проведення спільних акцій
Розробка, впровадження, якісна віддача бізнес-плану
Робота з аналітичними звітами з виконання бізнес-плану Філії, аналіз динаміки продажів кредитних продуктів Компанії
Забезпечення виконання плану по прибутку.
В підпорядкуванні (Служба безпеки, Відділ розвитку мережі, Бухгалтерія, Відділ розвитку та навчання персоналу, кредитні експерти) Всього 70 співробітників.
Досягнення та результати:
За час роботи вдалость в максимально короткі терміни розвинути високорентабельну інфраструктуру, створити з філії лідера продажів всієї мережі фінансової компанії. Вибудувана бездоганна вертикаль системи роботи, створений і вихований високопрофесійний згуртований, дружний колектив.
Директор філії
from 09.2003 to 04.2007
(3 years 7 months)
ПВТФ "ЮСІ" (FMCG), Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Розвиток системи оптової та роздрібної торгівлі
складання стратегічних і поточних планів продажів і маркетингової активності
забезпечення зростання продажів для досягнення лідируючого положення на ринку
аналіз фінансової діяльності філії для досягнення запланованого рівня прибутковості
складання бюджету за типами діяльності, спрямованої на просування товарів на ринку
аналіз діяльності конкурентів, ін.
Підбір і навчання персоналу, управління командою (30 осіб)
сновні обов'язки:
Формування планів продажів на філію
Контроль за виконанням планових показників
Контроль дебіторської заборгованості
Робота з персоналом
Формування команди.
Організація навчання нових співробітників
Організація і забезпечення взаємодії між підрозділами
мотивація
Логістика
Забезпечення філії товаром, формування оптимального товарного залишку
Контроль термінів придатності отриманої продукції.
Контроль роботи складу
адміністративна
Координація роботи з підрозділами
Аналіз документів менеджерів
Затвердження звітів по паливу
Відповідальність за охорону праці, пожежну безпеку.
Організація роботи бухгалтерії
Робота з первинними документами
Контроль своєчасної звірки з центральним офісом
Робота з державними та контролюючими органами
Отримання дозвільної документації на роботу філії
Підписання договорів, актів, протоколів
Керівник відділу маркетинга
from 06.1999 to 01.2001
(1 year 7 months)
ТВП "АЙС", Запоріжжя (Харчова промисловість)
Загальне керівництво напрямком маркетингу компанії.
Аналіз динаміки розвитку товарного портфеля компанії.
Розробка та узгодження маркетингових і фінансових цілей компанії.
Формування та затвердження короткостроковій і довгостроковій стратегії компанії.
Затвердження маркетингової стратегії по торговим маркам.
Погодження та затвердження маркетингового плану.
Довгострокове і середньострокове планування, прогнозування, бюджетування по торговим маркам;
Контроль виконання бюджетних показників відділу.
Затвердження постачальників товарів і послуг, узгодження договірних відносин.
Погодження та затвердження етапів розробки нових продуктів.
Погодження та затвердження маркетингових заходів по ТМ напрямки на місяць.
Ціноутворення.
Загальне керівництво відділом маркетингу (команда 10 співробітників).
Керівник служби збуту, керівник відділу маркетингу
from 06.1997 to 07.1999
(2 years 1 month)
АТ «ТАКО» (FMCG), Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Управління департаментом продажу
керівництво і розвиток відділу (алкоголь, бакалія, кондитерські вироби, м'ясо-молочна група, риба, побутова хімія)
рганізація, управління, контроль і планування роботи відділу продажів
розробка стратегії розвитку продажу, управління продажами і заходи щодо підвищення ефективності продажу
формування цінової політики і її контроль, аналіз продажів
розробка заходів і робота по збільшенню прибутковості
збір і аналіз ринкової інформації
досвід управління людьми, організація їх роботи і формування відділу
досвід в проведенні і організації акцій
складання та забезпечення заходів щодо виконання плану продажів.
управління адміністративно-господарською діяльністю відділу, фінансова дисципліна
знання логістики, первинної бухгалтерії (програма 1С), документообігу, процесів адміністрування
навички ведення переговорів різного рівня, укладення договорів на довгострокову співпрацю і розробка комерційних пропозицій
контроль дотримання договірних умов і взаєморозрахунків з клієнтами
складання бюджету за видатковими статтями, контроль використання грошових коштів
контроль результатів роботи співробітників відділу і організація звітності.
підготовка та участь у виставках.
Затвердження маркетингової стратегії по торговим маркам.
Погодження та затвердження маркетингового плану.
У підпорядкуванні 35 працівників.
Навчання, підбір та атестація персоналу.
Education
ПрАТ "ВНЗ" Київський міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації"
Підвищення кваліфікації керівників фінансових компаній", Київ
Higher, from 2013 to 2013 (меньше 1 года)
Свідотцтво пропідвищеня кваліфікації керівників фінансових компаній, які надають фінансові послуги з надання коштів у позику, у т.ч. на умовах фінансового кредиту за власні кошти, фінансового лізінгу, факторінгу, гарантій, поручительств, обміну валют, а також інших кредитних установ.
Свідоцтво від 04.04.2013.
Національний технічний університет
Фінанси, Запоріжжя
Higher, from 2001 to 2002 (1 year)
Диплом з відзнакою
Торговельно- економічний університет
Товарознавство продовольчих товарів товарознавець, Львів
Higher, from 1995 to 2000 (5 years)
Additional education and certificates
«Стратегічний менеджмент та делегування повноважень» - авторський тренінг Л. Богуш (Інформенеджер). Тренінг для дистриб'юторів
2004
Модуль 1. "НАТХНЕННЯ. ОСНОВНІ ІНСТРУМЕНТИ КОУЧИНГУ."
2011, 4 дні Міжнародний Еріксонівський Університет
Модуль 2. "ВПРОВАДЖЕННЯ. ТВОРЧІСТЬ ПРИ ПОШУКУ РІШЕНЬ."
2011, 4 дні Міжнародний Еріксонівський Університет
Модуль 3 "Прихильність. Коучінг глибинних цінностей."
2011, 4 дні Міжнародний Еріксонівський Університет
Впевненість у продажах. Планування продажів, Акцент Профі
2012
1.1 Оцінка нерухомих речей (нерухомого майна, нерухомості у т. ч. земельних ділянок та майнових прав на них
2015
«Експертна грошова оцінка земельних ділянок»
2017
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- MS Outlook
- Windows
- 1С:Предприятие
- Менеджмент: планування, організація, контроль, постановка цілей
References
Верповская Елена
Президент, ООО БТА Экспресс (предоставлю при необходимости)
Additional information
Аналитический склад ума, инициативность, коммуникабельность, стратегическое мышление, здоровое чувство юмора, легкая обучаемость
Менеджмент: планирование, организация, контроль, постановка целей, навыки коучинга и наставничества, межличностные навыки управления, мотивация, проведение интервью,подбор персонала, обучение сотрудников, создание команды.
Продажи и мерчендайзинг: развитие продаж, создание системы дистрибуции, категориальный менеджмент.
Финансирование в продажах
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Директор, Регіональний директор, Керуючий мережею закладів харчування, 7 more positions
50 000 UAH
Dnipro, Zaporizhzhia, 2 more cities
Higher education · Full-time
- Військовослужбовець, військова частина, 3 years 1 month
- Директор, Український центр експертної оцінки майна, 12 years
Similar candidates
-
Керуючий житловим комплексом, будинком, компанією, ОСББ
Kyiv, Odesa -
Управляючий компанією
40000 UAH, Kyiv -
Операційний директор, керуючий компанією, керівник клієнтського сервісу
Kyiv -
Управляючий компанією
70000 UAH, Odesa -
Управляючий компанією
Kyiv