- PRO
Дмитро
Керівник відділу продажу, постачання (операційний менеджер), 60 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 49 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1618860/
Work experience
Керівник відділу збуту
from 08.2022 to 12.2024
(2 years 4 months)
ТОВ "НЕОЕЛЕКТРО", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
На посаді керівника відділу збуту – 09.08.2022 – 13.12.2024 (2 роки 4 міс.)
ТОВ «НЕОЕЛЕКТРО» – імпортер комутаційного електрообладнання під напругу 0,4-110кV. Офіційний представник в Україні ТМ CNC electric, NEO electric.
Посадові обов'язки:
Створення і впровадження:
•Створення/оновлення та розвиток торгового відділу (Підбір персоналу);
•Задач та функцій представників відділу;
•Принципу стимулювання підвищення технічної компетенції;
•Мотивації відділу;
•Інструментів для продажу;
•Умови для формування структури внутрішнього і зовнішнього технічного коучінгу;
•Заходів по актуалізації та котегоризації АКБ;
•Заходів по юридичній та фінансовій безпеці;
•Додатковий механізм зменшення % дефіциту;
•Формування плану продажу;
•Забезпечення умов виконання плану продажів;
•Забезпечення якісного зворотного зв'язку між структурними підрозділами;
•Єдиного, національного індикативу в інтернет-мережі.
Результати виконання посадових обов'язків:
•Створена торгова команда.
•Збільшена АКБ – на 17% до 2021р.
•Збільшено середній чек – на 31% до 2021р.
•Збільшено товарообіг – на 42%, в у.о. до 2021р.
Начальника сектора непрямих продаж
from 10.2020 to 08.2022
(1 year 10 months)
Житомирський м'ясокомбінат, ТОВ, Запоріжжя (Харчова промисловість)
23.10.2020 – 09.08.2022 – ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» національний виробник ковбасних, сиромасленних виробів, а також імпортер молочної продукції. Національний виробник/імпортер.
Посада: начальника сектора непрямих продаж.
Посадові обов'язки:
•Забезпечення кількісної та якісної дистриб'юції;
•Навчання торгової команди Дистриб'ютора;
•Постановка планів;
•Контроль виконання планів;
•Забезпечення якісного зворотного зв'язку між структурними підрозділами;
•Нарахування заробітної плати торговій команді Дистриб'ютора;
•Введення новинок підприємства у прайс-лист Дистриб'ютора;
•Укладання Договорів із новими Дистриб'юторами;
•Контроль та скорочення компенсаційних витрат торгової команди Дистриб'ютора;
Керівник відділу продажу
from 12.2019 to 07.2020
(7 months)
ТОВ "ЛАКШМІ", Краматорськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
01.12.2019 – 15.07.2020 – ТОВ ЛАКШМІ, м.Краматорськ, регіональна дистрибуція.
Посада: заступник директора з комерційних питань.
Посадові обов'язки:
•Створення та розвиток торгового відділу;
•Формування плану продажу;
•Забезпечення умов виконання плану продажів;
•Забезпечення якісного зворотного зв'язку між структурними підрозділами;
•Розширення асортиментного портфеля (визначення пріоритетного спрямування, відбір асортименту, укладання Договору, формування ціноутворення, постановка плану продажу);
•Визначення стратегії розвитку підприємства на найближчі 3 роки.
•Створення та реєстрація власних торгових марок;
•Створення конкурентних переваг власних торгових марок;
Результати:
1. Укомплектував відділ продажу;
на момент початку роботи: торгова команда намагалася самоусунутися.
2. Розширив асортимент, залучивши нових виробників та наявних (приблизно на 1,5 млн.грн/міс.)
3. В два рази збільшив АКБ, зокрема, розширив територію покриття.
4. Розробив принципи повернення товару з ТТ за рахунок виробників і покупців.
5. Вжив своєчасних заходів, на початку карантину, що дозволило зберегти товарообіг.
6. Сприяв новому стратегічному розвитку підприємства: відмова від фейків, створення та розвитку власних ТМ. Торгові марки реєстровані.
Директор з логістики, Керівник відділу збуту
from 10.2014 to 07.2019
(4 years 9 months)
ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТИК», Маріуполь (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
01.10.2014 – 01.07.2019. ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТИК», м. Маріуполь. Дистриб'ютор продуктів харчування (ковбасні вироби, сири, олії, с/м м'ясо, с/м риба, бакалія, майонез, напівфабрикати, маргарин тощо) (www.daniil-logistic.com.ua). Штат понад 150 людей.
З 01.01.2019 – 01.07.2019.
Посада: директор департаменту логістики (штат 82 особи).
Ціль: «Оптимально закупити – ідеально зберігати – вчасно доставити»
Посадові обов'язки:
•контроль за своєчасним оформленням профільних дозвільних документів, необхідних для діяльності підприємства;
•створення мотиваційних карт для відділу закупівлі, відділу доставки, співробітників складу та відділу операторів;
•Підбір персоналу;
•Пошук, проведення переговорів та укладання Договорів із постачальниками;
•Контроль та оптимізація товарних запасів;
•Проведення тендерів між операторами ринку ПММ. Пошук та укладання Договорів з постачальниками ПММ;
•Оптимізація маршрутів доставки;
•Розробка та впровадження технологічних процесів, що впливають на швидкість та якість роботи складу та доставки;
•Організація ремонту-профілактичних робіт ТЗ та складського обладнання;
З 01.10.2014 до 31.12.2018р.
Посада: керівник відділу продажу (штат 30 осіб).
Посадові обов'язки:
Продажі
•Забезпечення виконання плану продажу;
•Забезпечення кількісної та якісної дистриб'юції на території покриття http://www.daniil-logistic.com.ua/karta-1.html;
•Організація промозаходів;
•Забезпечення якісного зворотного зв'язку відділу продажу з іншими відділами підприємства (відділом закупівлі, доставки, складу, бухгалтерії);
•Аналіз та систематизування клієнтської бази (проведення заходів щодо утримання та залучення клієнтів компанії);
•Контроль стану дебіторської заборгованості клієнтів;
•Проведення переговорів із ключовими клієнтами;
•Розробка та впровадження системи мотивації для клієнтів компанії (бонуси, акції);
•Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
•Розробка та впровадження мотивацій для торгових представників відділу продажу;
•Організація навчання, тренінгів для торгових представників;
•Контроль зовнішнього вигляду, стану робочих місць та дисципліни;
•Підбір співробітників відділу та їх адаптація на підприємстві;
•Удосконалення інструментів продажу (мобільного додатка для оформлення заявок).
Маркетинг
•Дослідження ємності ринку та визначення пріоритетних напрямків для підприємства.
•Організація рекламних заходів, спрямованих на просування та формування лояльності до бренду «Даниил-Логістик» серед активних/потенційних клієнтів/постачальників компанії:
•проведення локальних рекламних кампаній;
•організація виробництва P.O.S. матеріалів;
•брендування вантажних транспортних засобів підприємства;
•створення та підтримання сайту компанії http://www.daniil-logistic.com.ua;
•організація привітання клієнтів компанії зі святами.
Закупівля
•Проведення перших переговорів із потенційними постачальниками;
•Укладання Договорів;
•Формування асортиментного портфеля;
•Формування ціноутворення;
•Формування систематичних заяво
Менеджер з продажу, маркетингу, закупівель
from 04.1998 to 10.2014
(16 years 6 months)
ТОВ «Торгівельний дім АКС-опт», Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
12.11.2006 до 01.10.2014. ТОВ «Торгівельний дім АКС-опт». Оптова та роздрібна торгівля канцелярськими товарами, аксесуарами та сувенірами. Штат понад 150 людей. Причина звільнення – війна.
Посада: керівник відділу розвитку продажів.
Посадові обов'язки:
•Розвиток продажів у неохоплених регіонах. Розвиток продажів через мережі (маркети).
•Моделювання розвитку продажу у регіонах – підготовка списку потенційних каналів та його статусу (дистриб'ютор, дилер); залучення нових клієнтів (вивчення цінностей, потенціалів, підготовка аргументів, переговори, отримання першого замовлення); просування імпортованих товарів через мережі (визначення потенційних каналів, визначення їх цінностей, підготовка базової пропозиції, проведення перших переговорів, формування ціноутворення, укладання договору, контроль відвантаження першого та другого замовлень); розподіл торговельного обладнання, P.O.S.-матеріалів та фірмових каталогів – контроль застосування та розрахунок ефективності інвестицій.
Уклав Договори з АШАН, АТБ, Експансія, Таврія.
•Проведення заходів щодо збільшення обсягів продажу:
•Організація проведення щорічної спеціалізованої виставки (визначення доцільності, планування, договірна робота, підготовка проекту завдань, організація проведення, підбиття підсумків та розрахунок ефективності інвестицій).
•Проведення презентацій.
•Ведення клієнтської бази покупців та вільних операторів.
•Сприяння у формуванні "товарних портфелів" клієнтів (аналіз їх прайс-листів, формування аргументації зміни асортименту).
•Сприяння придбання дистриб'юторами нових клієнтів (пошук клієнтів, виявлення їх цінностей, підготовка аргументів, переговори).
•Розміщення імпортованих товарів у каталогах сервісних служб (визначення доцільності, ведення договірних відносин, розрахунок ефективності інвестицій).
•Аналіз розвитку торгівлі клієнтів за персоналіями та регіонами.
•Організація привітань з днем народження та святами ОВЗів та ОПРів.
•Підготовка річного бюджету відділу.
• 01.01.2003–12.11.2006. ТОВ «Торгівельний дім АКС-опт». Оптова та роздрібна торгівля канцелярськими товарами, аксесуарами та сувенірами.
Посада: менеджер відділу маркетингу (бренд-менеджер).
Посадові обов'язки:
Організація та проведення рекламних заходів на оптовому ринку: планування рекламних заходів для компанії та торгових марок (ТМ); розробка креативів та текстів для рекламних звернень та організація їх виробництва;
Брендинг: планування просування ТМ; розробка та організація виробництва інструментів просування товарів ТМ;
Розвиток ТМ: вивчення споживчих знань та переваг; визначення позиціонування; виділення товарів у місцях продажу; аналіз кількості та якості каналів збуту; формування асортименту; визначення виробника; формування першого та другого замовлень.
• 05.10.2001–29.12.2002. ТОВ «Торгівельний дім АКС». Оптова та роздрібна торгівля канцелярськими товарами, аксесуарами та сувенірами.
Посада: менеджер відділу закупівлі.
Посадові обов'язки:
Робота з вітчизняними та іноземними виробниками: провед
Education
Донецкая государственная академия управления
Менеджмент в производственной сфере, Донецьк
Higher, from 1995 to 2000 (4 years 10 months)
Knowledge and skills
- Побудова національної дистрибуції (18 років)
- Виведення торгових марок на ринок України (10 років)
- Досвід у регіональній дистрибуції (8 років)
- Управління логістикою (закупівля
- Склад
- Доставка)
- • Досвід продажу FMCG
- Non-food (18 років)
- • Досвід у співпраці з ДС на умовах розподілених фондів
- • Досвід створення фокусних та ексклюзивних команд
- • Досвід у складанні річного бюджету компанії
- • Досвід організації/проведення національних виставок
- Продаж електрообладнання
- Управлінські навички
- Комунікабельність
- Уміння аналізувати
- Планування продажу
- Побудова відділу продажу
- Продаж B2B
- Впровадження системи KPI
- Ведення переговорів
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
Additional information
Військово-Обліковий документ оновлений в червні 2024р.
Професійні навички:
•Досвід побудови національної дистрибуції (18 років);
•Досвід виведення торгових марок на ринок України (10 років);
•Досвід роботи у регіональній дистрибуції (8 років);
•Досвід управління логістикою (закупівля, склад, доставка) дистрибуційної компанії (3,6 року);
•Досвід продажу FMCG, Non-food (18 років):
електрообладнання 0,4-110kV: модульні/силові/повітряні/вакуумні автоматичні вимикачі, контактори, група АВР, ОПН, комплектуючі до КРП, електромонтажні аксесуари …
канцелярські товари.
•Досвід продажу FMCG, food (8 років):
м'ясо та м'ясні вироби: свіжоморожене м'ясо, риба та морепродукти (крабові палички, креветка), напівфабрикати, ковбасні вироби;
молочні вироби: сири, сирні продукти, масло вершкове, спред, паста, маргарин, цільномолочна продукція;
бакалія: майонез, соуси, крупи, макаронні вироби, рослинні олії, консерви, цукор, сіль;
курячі яйця;
хлібобулочні вироби: заморожені вироби з хліба.
•Досвід роботи у сфері закупівлі. Non-food - Китай, Європа - 3 роки; Food - українські виробники - 9 років).
•Досвід у співпраці з Дистриб'юторами на умовах розподілених фондів.
•Досвід створення фокусних та ексклюзивних команд (підбір, адаптація персоналу).
•Досвід у складанні річного бюджету компанії.
•Досвід організації/проведення національних виставок та корпоративних розваг.
Знання мов: українська/рос. – вільно; англійська – зі словником (за можливості, готовий за свій рахунок утримувати перекладача).
Знання комп'ютера: - рівень просунутий користувач; програми: операційні системи Windows 95/98/2010/NT/ME/XP, офісні програми: Microsoft Word 95/97/2000/2010, Excel 95/97/2000/2010, PowerPoint, Outlook.; 1C: Підприємство 7.5/7.7; CorelDraw; QuarkXpress; Pinnacle Studio та ін.
Є автомобіль. Посвідчення водія категорії «В». Офіційний досвід водіння з 1999р.
Особисті якості:
Здатність до швидкого навчання, креативність, висока адаптивність, здатність швидко та самостійно знаходити рішення, аналітичний склад розуму, гарна логіка, грамотна мова, ораторські здібності, гарна пам'ять.
Захоплення/хобі:
Виробництво відеофільмів.
Спорт – баскетбол, футбол.
Соціальний статус:
Одружений. Двоє дітей 2007 та 2012рр. років – учні київських коледжу та школи-інтелекту.
More resumes of this candidate
Considering positions: Керівник відділу збуту, закупівель (операційний менеджмент), Менеджер з продажу, Керівник відділу закупівель, 1 more position
Kyiv
РЕЗЮМЕ Дзюбенко Дмитро, Тел., моб.: (месенджери) Дата народження: 23.06.76 Місце проживання: м. Київ Посада, що претендується: операційний менеджмент, керівник відділу продаж; керівник відділу...
Similar candidates
-
Керівник відділу ЗЕД
Kyiv -
Менеджер з продажу, збуту металоконструкцiй, виробiв з металу
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер з імпорту
Kyiv -
Керівник відділу постачання
Kyiv -
Начальник відділу постачання та збуту
50000 UAH, Kyiv -
Директор автосервісу, керівник відділу продажу
Kyiv