Resume from October 2, 2019 PRO

Шемчук Александр Сергеевич

Менеджер по продажам (инвалид 3 гр.)

Part-time, remote.

Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Бухгалтер

from 05.2013 to now (6 years 5 months)
Ресторан "Кордон", Киев (ресторанный бизнес)


Education

Киевский Славестический университет

Економика и финансы, Киев
Higher, from 09.2002 to 06.2006 (3 years 9 months)


Additional information

Шемчук Олександр Сергійович
(інвалід 3 гр. , інвалідність дана довічно, захворювання астма)

Відомості про себе:
•Рік і місце народження: 08.04.1983р., м. Київ
•Сімейний стан: одружений
•Адреса: м. Київ 02232, бул. Висоцького, 8а, кв.4
•Контактний телефон, факс: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
•E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
•1998-2001рр. Київський радіомеханічний технікум, за спеціальністю «Бухгалтерський облік», денної форми навчання
•1998-2000рр. Навчально-виховний комплекс «Престиж» при комп’ютерному центрі (поглиблене вивчення всіх компонентів Windows та Word, Excel, Access)
•2002-2006рр. Київський Славістичний університет, факультет «Економіки і фінансів» за напрямом підготовки «Економіка і підприємство» за спеціальністю «Бухгалтерський облік і аудит» денної форми навчання (Магістр)
•2005р. Курси водія - отримав категорію «Б»

Досвід роботи:
•2006 - 2013 рр. Бухгалтер в приватного нотаріуса
•2013 - по теп. час працюю по трудовому договору бухгалтером в ресторані (не основне місце роботи можу працювати там по сумісництву, трудова на руках – можу працювати з нею по основному місцю роботи)


Ділові якості:
Знання первинної документації, робота з приходними та розхідними накладними. Організація проведення переучьотів та інвентаризації, ревізій, аналізу причин недостач, пересорту, контроль та перевірка облікової бази та первинної документації, а також інших бухгалтерських звітностей, повний аналіз баз даних виявлення похибок та недоліків, а також перевірка сертифікатів якості. Володіння комп’ютером на рівні продвинутого користувача – адміністратора. Знання таких операційних систем та програм як: Windows XP, 7, 2000 Serwer, повним пакетом MS Office , Photoshop, Dremweiwer, 1С:Бухгалтерія, Rubicon, Traider, мережею Internet. Базове адміністрування Oracle. Розробка програмного забезпечення для ведення складського обліку. Досвід в проектуванні та проведенні сітьової мережі, та настройка основних протоколів TCP/IPX. Налагодження мережі Internet. . Комунікабельність, ініціативність, відповідальність, порядність, самостійність, є організаційні навички, чітка мотивація своїх дій та вчинків, досягнення цілей, без шкідливих звичок.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Resumes in categories
Resumes by city

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: