• File

Аліна

HR-менеджер

Considering positions: HR-менеджер, Координатор проєктів, Бізнес-асистент, HRG
Age: 35 years
City of residence: Boiarka
Ready to work: Kyiv
Considering positions:
HR-менеджер, Координатор проєктів, Бізнес-асистент, HRG
Age:
35 years
City of residence:
Boiarka
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Талдикіна Аліна Юріївна

Вид зайнятості:повна, гібридна
Вік:35 років
Місто:Київ (Правий берег), Боярка, Вишневе, Софіївська Борщагівка

Контактна інформація
Адреса:м. Боярка
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Соціальні мережі:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Емпатична, комунікабельна та тактовна спеціаліст, яка щиро любить працювати з людьми й створювати довірливу атмосферу в колективі.
Відповідальна та цілеспрямована, не боюся помилок і сприймаю їх як шлях до вдосконалення. Орієнтована на результат, проявляю ініціативу у складних ситуаціях і здатна ефективно працювати як самостійно, так і в команді.
Маю щире бажання не лише застосовувати свій досвід у сфері HR, а й постійно розвиватися, вдосконалювати навички та вивчати нове в суміжних бізнес-напрямках.
Готова до нових викликів і відкрито приймаю зміни як можливість для професійного росту.
Досвід роботи
Спеціаліст відділу підбору та адаптації персоналу
з 10.2019 по 11.2025
ТОВ «Вентиляційні системи» , Боярка (Машинобудування)
• Веду повний цикл підбору персоналу від отримання заявки до офферу (офіс, інженерно - технічний персонал, виробництво, фахівці роздрібної мережі по Україні);
• Займаюсь активним пошуком кандидатів на різних майданчиках (сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, месенджери і т.д.)
• Активно взаємодію з кандидатами, проводжу відбіркові інтерв'ю та організовую підсумкові співбесіди з замовниками
• Тестую та впроваджую нові канали пошуку - для розширення воронки та залучення ще більшої кількості крутих спеців у команду
• Проводжу аналітику вакансій та оформлення звітності у рамках посадових обов'язків
• Активно співпрацюю з державними центрами зайнятості для залучення кваліфікованих кадрів
• Організовую та проводжу презентації компанії в університетах і професійно - технічних навчальних закладах з метою підвищення впізнаваності бренду та залучення кандидатів
• Беру участь в hr процесах оформлення та онбордингу
• Створюю вакансії - пишу зрозумілі та привабливі описи
• Проводжу первинні співбесіди - оцінюю досвід, мотивацію кандидатів.
• Розміщую вакансії - публікую на джоб - порталах, у соціальних мережах та професійних спільнотах
• Працюю у внутрішній сrm - системі
• Допомогаю іншим рекрутерам
Касир пункту надання фінансових послуг
з 2016 по 2019
ТОВ ПОСТФІНАНС , Боярка
• групування та сортування товару клієнтів;
• розміщення посилок згідно зі стандартами компанії;
• сканування посилок та створення електронних накладних;
• надання фінансових послуг, оформлення та видача вантажу;
• вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
Освіта
Харківський національний університет внутрішніх справ, отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки «Правознавство» та здобула кваліфікацію бакалавра права.
2011-2013

АКУП ПДАА за спеціальністю «Правознавство» і здобула кваліфікацію юриста.
2008-2011

ДПТНЗ «Рокитнянський професійний ліцей», здобула професію обліковця /реєстрація бухгалтерських даних/; оператора комп’ютерного набору; секретаря керівника /організації, підприємства, установи.»
2005-2008
Додаткова освіта та сертифікати
PULSE , Тренінг «Домедична підготовка», 2025 рік.
Майстер-клас «Все буде HR», 2023 рік і ін.
Активно інвестую в свій професійний розвиток: постійно розширюю знання про новітні методи та інструменти в HR, читаю статті та дослідження, беру участь у вебінарах.

Знання мов
• Англійська - Pre-Intermediate
• Українська - вільно
Hard skills:
• Повний цикл рекрутингу
• Робота в Excel, 1С, Datex, Outlook, Canva і ін.
• Створення вакансій, аналітика
• Наставництво
• Робота з job-порталами, соцмережами
Soft skills:
• Комунікабельність
• Висока мотивація
• Ініціативність
• Орієнтація на результат

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: