- PRO
Роман
Фінансовий директор, головний економіст, керівник департаменту
- Considering positions:
- Фінансовий директор, головний економіст, керівник департаменту, Керівник планово-економічного відділу
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 45 years
- City of residence:
- Korosten
- Ready to work:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1648140/
Work experience
Заступник фінансового директора
from 08.2024 to now
(1 year)
Житомирський м'ясокомбінат, ТОВ, Житомир (Харчова промисловість)
Директор департаменту фінансового контролю
from 07.2022 to 07.2024
(2 years)
ПП "Укрпалетсистем", Коростень (Енергетика)
Укрпалетсистем це управляюча компанія мережі АЗК UPG, яка динамічно розвиває свою мережу в Україні, займається оптовою реалізацією ПММ та входить в ТОП5 в Україні!
На займаній посаді ініціював та створив наступні кейси:
1. Тендерну процедуру (регламент) зі створенням тендерного комітету та чітким алгоритмом його роботи, використовуючи відкриті тендерні майданчики ставши учасником тендерного комітету компанії. Вдалося створити дієву систему, завдяки якій:
- було значно знижено ризик корупції у результаті чого знизились витрати компанії на операційну діяльність та зменшено договірні ціни на інвестиційну діяльність;
- компанія почала отримувати кращі умови та ціни завдяки конкуренції учасників;
- було підвищено рівень довіри до компанії через рівні умови та прозорість системи.
2. Затвердив сучасне положення про заключення договорів із затвердженням шаблонних договірних рішень та порядку їх узгодження, також було створено електронний реєстр договорів, завдяки чому:
- скорочено час на підготовку та підписання договорів на 40%, за рахунок чого знижено навантаження на персонал та мінімізований ризик помилок при роботі з договорами;
- забезпечено прозорість та контроль – електронні реєстри надали можливість легкого доступу до укладених договорів, що покращило контроль та аудит.
3. Вдосконалив процес проведення ревізій АЗК, без зупинки торгового процесу:
- безперервна торгівля дозволила уникнути втрат доходу на період проведення ревізій;
- підвищено точність обліку – новий процес зменшив ймовірність помилок та нестач;
- безперебійна робота АЗК підтримала високий рівень обслуговування клієнтів.
4. Розробив та затвердив прогресивну систему преміювання для департаменту постачання із урахуванням результатів проведення торгів. Завдяки чому:
- вдалося підвищити ефективність торгів на 3-10%;
- покращити фінансовий стан співробітників департаменту постачання 10-30%.
5. Налагодив чітку систему фінансового контролю за рухом коштів і заявок на фінансування, посилив контроль за актами виконаних робіт, після підписання договірних цін (перевірка стану виконаних робіт, послуг).
Основні обовʼязки:
- управління департаментом, в який входить два відділи;
- фінансовий контроль операційних витрат мережі АЗС та нафтобаз;
- контроль, планування фінансування та складання реєстру платежів по інвестиційній діяльності;
- узгодження платежів по інвестиційній діяльності;
- комунікація та контроль виконання погоджених умов з підрядниками по інвестиційній діяльності та частково операційній діяльності (ефективно комунікую з 15-20 постачальниками одночасно).
Начальник фінансово-економічного відділу
from 07.2011 to now
(14 years 1 month)
ПрАТ "Коростенський завод МДФ", Коростень (виробництво, переробка деревини)
Запровадження з нуля розрахунку собівартості продукцію, що дало можливість запровадити ефективне та рентабельне ціноутворення різних видів продукції за умови конкурентності. Запровадження управлінського обліку (рух грошових коштів, звітність). Аналітичні розрахунки для інвестиційних проектів.
Функціональні обов"язки:
- ціноутворення, узгодження із управляючою компанією;
- формування річного фінансового плану та контроль його виконання;
- формування оперативного фінансового плану;
- планування виплат по операційній діяльності та ведення реєстру платежів;
- розрахунок фактичної та планової собівартості продукції;
- аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства;
- підготовка аналітичних звітів для прийняття управлінських рішень;
- ведення управлінського обліку на підприємстві;
- складання звіту руху грошових коштів;
- робота з банком: забезпечення роботи клієнт-банку, валютний контроль;
- оформлення кредиту/акредитиву (в т.ч. валютного), ведення кредиту;
- підготовка місячного та річного звіту.
Головний економіст (2004-2011 рр.), економіст (2003 рік)
from 11.2003 to 06.2011
(7 years 7 months)
Коростенський шляхзалізобетон, Коростень (виробництво залізобетонних виробів)
Функціональні обов"язки:
- планування та аналіз господарської діяльності підприємства;
- розрахунок собівартості продукції;
- формування цін;
- формування системи оплати праці (нормування, тарифна сітка, преміювання);
- отримання та реструктуризація кредиту.
Вчитель трудового навчання та креслення
from 08.1999 to 09.2003
(4 years 1 month)
Новинська загальноосвітня школа, с. Новина (Освіта, наука)
Education
Європейський університет (Житомир)
Економіка підприємства, спеціаліст, Житомир
Higher, from 2000 to 2005 (4 years 11 months)
Коростишівське педагогічне училище
Вчитель трудового навчання та креслення, Коростышев
Specialized secondary, from 1995 to 1999 (3 years 10 months)
Additional education and certificates
диплом: "IPFM. №FM112912 Financial Manager (29.10. 2018)"
червень - жовтень 2018 г.
Курси водія, категорії "В"
2007 рік
Knowledge and skills
- MS Power BI
- Уміння аналізувати
- Ведення переговорів
- Управлінські навички
- Планування бюджету
- Контролінг
- Користувач BAS ERP
- 1С:Підприємство
- MS Excel
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Ключова інформація:
1) маю більше 20 років досвіду роботи у галузі економіки та фінансів на керівних посадах, робота у групі компаній (консолідація звітності та ін.), досвід роботи по зовнішньо-економічній діяльність (імпорт/експорт), оформлення кредитів/акредитивів (в т.ч. валютного), формування звітів PL, Cf, собівартість, презентації по основним показниками господарської діяльності. Впевнений користувач BAS ERP, 1 С 8 УПП, ексель, Power BI, великі масиви інформації;
2) вмію керувати та організувати роботу відділів та департаментів компанії;
3) готовий забезпечити результат роботи направлений на отримання максимального прибутку за рахунок наступних чинників:
- пошук внутрішніх резервів (фін.екон. аналіз, вдосконалення/зміна існуючої фінансово-економічної системи, упорядкування документооббігу, формування центрів відповідальності витрат);
- контроль витрат коштів та забезпечення прозорості оплат (контроль запасів, робота із дебіторкою/кредиторкою, тендерні закупівлі);
- стратегія по результату - постановка завдання, формування фінансового плану в т.ч. стратегія по ціноутворенню із формування оптимального виробництва, податкове планування, аналіз та пошуки резервів по реалізації продукції. Побудова економічної моделі підприємства;
- в сфері своєї відповідальності готовий забезпечити відсутність корупції!
Якщо Ви шукаєте професіонала, який має в короткі терміни забезпечити налагодження прозорих процедур ефективного використання коштів компанії, в такому випадку телефонуйте мені!
Особисті якості:
Ініціативний, не конфліктний, але маю власну чітку професійну позицію, яку буду відстоювати для покращення результатів роботи, поважаю точку зору інших, відкритий до нового, підвищую свій професійний рівень
Сімейний стан:
Одружений, 2 дітей: 21 та 12 років.
Власне авто.
Similar candidates
-
Заступник керівника відділу
80000 UAH, Kyiv, Kropyvnytskyi -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Керівник підрозділу
Kyiv, Dnipro , more 3 cities -
Фінансовий директор
Kyiv -
Заступник керівника відділу
Kyiv -
Фінансовий директор
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities