• File

Олександр

Керівник господарського відділу-департаменту, комендант

Age: 45 years
City: Kyiv
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
П.І.Б. Коваленко Олександр Вікторович

Очікуваний рівень заробітної плати від 40 000 грн..
Дата народження: 04.12.1980 р.
Місце проживання: м. Київ, вул. Полярна, буд. 6-В, кв.19 тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: одружений, маю трьох дітей.
Освіта: Вища.
2010-2012р. Київська державна академія водного транспорту (менеджмент організацій) спеціаліст.
Досвід:
12.08.2024- по поточний час. Державна установа «головний медичний клінічний центр Міністерства внутрішніх справ України» технік
04.09.2018р-12.08.2024р. ТОВ «ДІЄСА» Комендант головного офісу.
03.01.2017р.- 2018р. ПАТ «Імекс банк» головний менеджер управління продажу активів та управління майном департаменту з організації та забезпечення процедури ліквідації.
16.02.2016р. - 02.01.2017р.– ПАТ «Імекс банк» (заступник керівника з організації забезпечення процедури ліквідації у Центральній регіональній дирекції).
01.11.2013р. – 16.04.2015р. – ПАТ «Комерційний Банк «Даніель» (заступник начальника господарського відділу).
01.11.2012р-01.11.2013р.р.– ПАТ «Комерційний Банк «Даніель» (головний спеціаліст господарського відділу).
2009-2012р.р.– ПАТ «Оболонь» (водій навантажувача).
2004-2009р.р.– ПАТ «Оболонь» (вантажник).
2003-2004р.р.– ТОВ «Укрсоюзторг» (адміністратор комп’ютерного клубу).
2002-2003р.р.– АТЗТ «Софт Сервіс» (робітник побутової інсталяції сервісного центру).
Професійні навички і знання:
Контроль порядку на території установи, та виконання інших доручень керівництва.
Опрацювання, та контроль виконання умов договорів господарської частини.
Робота з первинною бухгалтерською документацією.
Контроль виконання умов договорів аутсорс компаній при обслуговуванні приміщень, та підрозділів компанії (клінінг, постачання канц, та госп товарів, продуктів харчування, та т.і.),
Опрацювання первинної бухгалтерської документації (акти, видаткові накладні та т.д.)
Забезпечення господарського обслуговування і належний стан відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту будинків і приміщень, у яких розташовані підрозділи банку, а також контроль за справністю устаткування (ліфтів, освітлення, систем опалення, вентиляції й ін.).
Забезпечення відкриття та закриття відділень банку. Збір та устаткування основних засобів банку під час ліквідації.
Організація проведення ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт.
Забезпечення підрозділів банку меблями, господарським інвентарем, засобами механізації інженерної й управлінської праці, здійснення спостереження за їх схоронністю у якості матеріально-відповідальної особи, проведення своєчасного ремонту, та контролю збереження підзвітної матеріально-технічної бази.
Проведення щорічних та позапланових інвентаризацій фактично-облікової наявності підзвітного майна матеріально-відповідальної особи.
Організація оформлення необхідних документів для укладення договорів на надання послуг, одержання і збереження канцелярських приладь, необхідних господарських матеріалів, устаткування й інвентарю, забезпечення ними структурних підрозділів банку, а також ведення обліку їх витрати і складання встановленої звітності.
Контроль раціональності витрат матеріалів і коштів, що виділяються для господарських потреб,
Користування, налагодження, облік комп’ютерної, та оргтехніки.
Супроводження, та контроль виконання договірних зобов’язань з послуг постачання комп’ютерної, оргтехніки, витратних матеріалів, супроводження та поточного обслуговування підзвітного майна.
Приймання, та взяття на облік нового та прийнятого згідно актів переміщень майна з метою подальшого зберігання, списання, обслуговування, або передачі новим користувачам.
Організація прийому, реєстрації і необхідного обслуговування делегацій і осіб, що прибули в службові відрядження.
Виконання роботи з організації табельного обліку, складанню графіків відпусток і розпорядку робочого дня.
Забезпечення виконання протипожежних заходів і догляду у справному стані пожежного інвентарю.
Керування працівниками відділу.
Досвід роботи з програмами БІ 2, word, excel, outlook, internet, 1С.
Особисті якості: висока працездатність, пунктуальність, комунікабельність, акуратність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: