- File
Лиса
Начальник відділу, адміністратор, головний спеціаліст
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/16536757/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження:
11 березня 1988 р.
Чернівецька обл., Чернівецький р-н
Телефон:
[
E-mail:
[
Інформація
Знання мов: Українська – рідна, Російська - вільне володіння, Англійська - вище середнього
Навики: вільне володіння програмним забезпеченням Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Visio), 1С УПП, 1С Документооборот, Cropix, Education 2.2.9.12, Profeed; ведення ділових переговорів; ДОК ПРОФ3, ЕДО
Стаж роботи
Заступник начальника загального відділу управління документального забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, м.Чернівці
Центральний орган виконавчої влади
липень 2025 – грудень 2025
Контроль (централізований, у підрозділі), моніторинг та аналіз виконавської дисципліни – вчасного закриття контрольних карток працівниками Головного управління. Підготовка проектів наказів з основної діяльності, листів-відповідей на запити (адвокатські, територіальних та ін. державних органів, фізичних та юридичних осіб), службових записок відповідно до протокольних доручень керівництва (оформлення даних документів в ЕДО від погодження до підпису). Організація та контроль за своєчасною реєстрацією вхідної (СЕВ ОВВ, Веб-порталу, електронної пошти, територіальної відправки, пенсійної документації, запитів на публічну інформацію, звернень громадян, документів ДСК) та вихідної документації, заведення циклічних контрольних карток. Проведення онлайн-навчань, участь у семінарах, нарадах. Надання методичної допомоги працівникам Головного управління з питань роботи з документами в паперовому вигляді та в ЕДО. Створення делегувань та блокування/розблокування працівників у разі відсутності їх на роботі. Підготовка протоколів внутрішніх нарад, подання на преміювання, положення про управління, інформації (довідка, презентація, доповідь) на колегії, звітів щодо навчань працівників-держслужбовців та вхідної/вихідної кореспонденції, графіку особистого прийому громадян, узагальнення зведеної номенклатури справ.
Головний спеціаліст департаменту транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м.Чернівці
Органи місцевого самоврядування, шоста категорія
серпень 2024 – липень 2025
Попередній розгляд та реєстрація вхідної документації, звернень громадян, запитів та передача для розгляду керівнику. Розсилка службової кореспонденції та звернень громадян згідно резолюції керівництва департаменту. Надання працівникам структурних підрозділів департаменту організаційно-правової методичної допомоги у питаннях ведення та дотримання вимог діловодства. Співпраця з різними органами виконавчої влади та місцевого самоврядування при виконанні покладених службових завдань в межах наданих повноважень. Прийняття участі в організації особистого прийому громадян директором департаменту транспорту та окремих питань комунального господарства міської ради; в організаціях своєчасного розгляду службової кореспонденції, координації роботи працівників департаменту з даних питань. Здійснення контролю за дотриманням термінів розгляду звернень та розпорядчих документів з використанням програмного забезпечення ДОК ПРОФ3; вчасної та чіткої реєстрації вихідної документації, перевірка порядку її оформлення; відправлення листів-відповідей відповідно до запитів та звернень. Забезпечення культури діловодства та сприяння удосконаленню форм і методів роботи зі службовою кореспонденцією; конфіденційності інформації. Забезпечення упорядкування і формування архівних справ згідно з номенклатурою справ. Виконання доручень, завдань директора департаменту. Ведення обліку, підготовка листів-відповідей та інформаційних даних по роботі зі зверненнями установ, підприємств, організацій, службовими документами, зверненнями громадян, запитами на доступ до публічної інформації. Участь у семінарах, навчаннях щодо підвищення кваліфікації.
Обліковець ТОВ «АПФ «Родник плюс», с.Оршівці
Промисловість та Виробництво
серпень 2023 – квітень 2024
Облік витрат та виходу продукції (молока, руху поголів’я, оприбуткування приплоду та приростів), ведення реєстру ВРХ, управління процесом годівлі Profeed, проведення аналізу молока на аналізаторі якості молока «Екомілк», формування щоденного звіту по підприємству
Головний спеціаліст відділу освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чернівецької РДА (https://chernivecka-rda.gov.ua)
Освіта та наука, державний службовець категорії «В»
березень 2021 – серпень 2023
Декретна відпустка
Головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Заставнівської РДА (https://zvo.gov.ua/)
Освіта та наука, державний службовець категорії «В»
жовтень 2019 – березень 2021
Декретна відпустка
Головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Заставнівської РДА (https://zvo.gov.ua/)
Освіта та наука, державний службовець категорії «В»
серпень 2019 – жовтень 2019
Забезпечення реалізації державної політики у галузі освіти з урахуванням особливостей соціально-культурного середовища району, сприяння у створенні умов для реалізації конституційного права громадян на отримання повної загальної середньої освіти. Здійснення планування роботи відділу освіти. Організація виховного процесу, оздоровлення та літнього відпочинку дітей. Своєчасна підготовка та здача статистичної звітності щодо оздоровлення. Оновлення списку дітей пільгових категорій. Контроль за організацією екстернатної, дистанційної форми навчання. Забезпечення випускників закладів загальної середньої освіти району документами про освіту державного зразка – робота в програмі Education 2.2.9.12. Висвітлення роботи закладів освіти на сайті відділу освіти. Контроль за роботою закладів загальної середньої освіти. Підготовка у межах своєї компетенції вхідної та вихідної документації, відповідних проектів наказів, протоколів, розпоряджень РДА, організація та контроль їх виконання. Здійснення моніторингів відвідування дітьми дошкільних навчальних закладів та захворюваності вихованців на ГРВІ/грип/КІР, збір та надання інформації про стан щеплення учасників освітнього процесу. Участь у атестації педагогічних працівників навчальних закладів району (член атестаційної комісії) та захисту прав дітей (член комісії з питань захисту прав дитини Заставнівської РДА).
В.о.начальника відділу освіти, молоді та спорту Заставнівської РДА (https://zvo.gov.ua/)
Освіта та наука, державний службовець категорії «В»
травень 2019 – серпень 2019
Забезпечення виконання покладених на відділ завдань, визначення посадових обов’язків і ступеня відповідальності працівників відділу. Розподіл обов’язків між працівниками та контроль їх роботи. Сприяння створенню належних умов праці та підвищення ефективності роботи відділу. Видання в межах своєї компетентності наказів, організація та контроль їх виконання. Забезпечення прозорості розподілу освітньої субвенції: збір та аналіз інформації щодо стану інтернету та комп’ютерних класів в навчальних закладах, а також комп’ютерного обладнання керівника з подальшим узгодженням проведення державних закупівель. Контроль за організацією харчування в навчальних закладах, проведення аналізу ефективності обладнання їдалень з метою оновлення (узгодження проведення державних закупівель). Вирішення проблемних питань щодо готовності навчальних закладів до нового навчального року та осінньо-зимового періоду. Контроль за підготовкою Нової української школи до початку навчання. Проведення нарад з керівниками навчальних закладів району, участь у науково-методичних семінарах.
Головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Заставнівської РДА (https://zvo.gov.ua/)
Освіта та наука, державний службовець категорії «В»
січень 2019 – травень 2019
Забезпечення реалізації державної політики у галузі освіти з урахуванням особливостей соціально-культурного середовища району, сприяння у створенні умов для реалізації конституційного права громадян на отримання повної загальної середньої освіти. Здійснення планування роботи відділу освіти. Організація виховного процесу, оздоровлення та літнього відпочинку дітей. Своєчасна підготовка та здача статистичної звітності щодо оздоровлення. Оновлення списку дітей пільгових категорій. Контроль за організацією екстернатної, дистанційної форми навчання. Забезпечення випускників закладів загальної середньої освіти району документами про освіту державного зразка – робота в програмі Education 2.2.9.12. Висвітлення роботи закладів освіти на сайті відділу освіти. Контроль за роботою закладів загальної середньої освіти. Підготовка у межах своєї компетенції вхідної та вихідної документації, відповідних проектів наказів, протоколів, розпоряджень РДА, організація та контроль їх виконання. Здійснення моніторингів відвідування дітьми дошкільних навчальних закладів та захворюваності вихованців на ГРВІ/грип/КІР, збір та надання інформації про стан щеплення учасників освітнього процесу. Участь у атестації педагогічних працівників навчальних закладів району (член атестаційної комісії) та захисту прав дітей (член комісії з питань захисту прав дитини Заставнівської РДА).
Вчитель англійської мови Брусницького ЗНЗ I-III ст. ім. І.В. Миколайчука, Чернівецька область (http://brznz.klasna.com/)
Освіта та наука
вересень 2017 – червень 2018
Навчання дітей початкової та середньої шкіл
Товарознавець роздрібної торгівлі ПАТ «Чернівецький хлібокомбінат», Чернівці (http://hlib.cv.ua/)
Промисловість та Виробництво
грудень 2016 - лютий 2017
Організація поставок і контроль наявності супутніх товарів в кіосках підприємства, проведення операцій в програмі 1С УПП, пов’язаних з оборотом товарів (прихід, переміщення, розподіл, повернення, списання), контроль підписання накладних продавцями, щотижневе планування платежів. Внесення штрих-кодів на товари та забезпечення сканування їх на касових апаратах, встановлення цін на супутні товари, контроль за додержанням дисципліни установлених відпускних цін продавцями кіосків. Вирішення спірних питань з Контрагентами відповідно до умов Договору поставки.
Спеціаліст управління супроводження корпоративних процедур корпоративно-правового управління ПАТ «Група Черкізово», Москва (http://cherkizovo.com/)
Промисловість та Виробництво
липень 2015 - квітень 2016
Організація зустрічей, конференц-колів, підготовка Протоколів, планування нарад, вебінарів, семінарів, участь у складі робочої групи по проектам і контроль виконання затверджених керівником планів-графіків, проведення угод (купля-продажа акцій/оренда земельної ділянки та ін.), організація оплат рахунків в програмі 1С УПП, ведення обліку публікацій, складання номенклатури документів, ведення структури володіння організаціями в програмі Visio, складання зведеної і аналітичної інформації по корпоративним процедурам, підготовка/підписання Договорів про надання послуг з Контрагентами (вебінари/семінари, незалежна оцінка майна та ін.) і заведення карточок Контрагентів в SAP, підготовка Довіреностей на передачу права підпису (відповідно до узгоджених шаблонів), приведення форм документів у відповідності до нових вимог законодавства, технічна підтримка сторінки відділу в інтранеті (в Alfresco), внесення інформації в програми Cropix і 1С Документооборот (інформація про компанії, дані про об'єкти нерухомості, угоди та ін.), складання презентацій в програмі PowerPoint
Спеціаліст відділу правового супроводження проектів Дирекції по правовому забезпеченню і роботі з нерухомістю ПАТ «Група Черкізово», Москва (http://cherkizovo.com/)
Промисловість та Виробництво
січень 2015 - липень 2015
Організація зустрічей, конференц-колів, підготовка Протоколів, планування нарад, вебінарів, семінарів, контроль виконання затверджених керівником планів-графіків
Спеціаліст відділу цінних паперів Дирекції по правовому забезпеченню і роботі з нерухомістю ПАТ «Група Черкізово», Москва (http://cherkizovo.com/)
Промисловість та Виробництво
березень 2013 - січень 2015
Співробітництво з регістраторами, акціонерами, ведення обліку прав на цінні папери і облік заставних операцій, розкриття інформації емітентами
Спеціаліст юридичного відділу ПАТ «Група Черкізово», Москва (http://cherkizovo.com/)
Промисловість та Виробництво
квітень 2012 - березень 2013
Виконання доручень керівників: організаційна робота, підготовка документів, розроблення схем, структур, презентацій, обробка інформації
Інженер першої категорії ДП «Неполоковецький КХП», Чернівецька область (https://food-processing-company.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral)
Промисловість та Виробництво
серпень 2011 - березень 2012
Підготовка звітів (квартальних, річних) по екології, відбір проб і отримання результатів хімічного аналізу стічних вод, вирішення питань інженерної служби
Менеджер з постачання комерційного відділу ДП «Неполоковецький КХП», Чернівецька область
(https://food-processing-company.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral)
Промисловість та Виробництво
вересень 2010 - серпень 2011
Організація закупок зерна та тендерних торгів
Освіта
Московська державна юридична академія ім. О.Є. Кутафіна (Москва, Росія)
2012-2014
юриспруденція, юридичний заочний інститут - незакінчена вища освіта (бакалавр), академічна довідка
Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича (Чернівці, Україна)
Рік закінчення 2010
екологія та охорона навколишнього середовища, хімічний факультет - диплом магістра без відзнаки
Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича (Чернівці, Україна)
Рік закінчення 2009
екологія та охорона навколишнього середовища, хімічний факультет - диплом бакалавра з відзнакою
Курси
Американа-англійський мовний центр (Чернівці, Україна)
2017
Англійська для дорослих, групові заняття
Московська державна юридична академія ім. О.Є. Кутафіна (Росія, Москва)
2013-2015
Відділ іноземних мов – англійська мова, очна форма, програма підготовки – додаткова професіональна програма перепідготовки «Перекладач в сфері професійної комунікації», незакінчена вища освіта, академічна довідка
Додаткова інформація
Навички управління готельним бізнесом (програми В52, Едельвейс), навички в логістиці
Про мене
Відповідальна, активна, пунктуальна, врівноважена, доброзичлива, справедлива, без шкідливих звичок
Ціль
Знайти гідну роботу
Similar candidates
-
Заступник керівника департаменту персоналу
Chernivtsi, Vinnytsia , more 7 cities -
Заступник начальника транспортного відділу
65000 UAH, Chernivtsi, Vinnytsia , more 4 cities -
Начальник планово-економічного відділу
Chernivtsi -
Головний інженер, керівник
50000 UAH, Chernivtsi, Vinnytsia , more 6 cities -
Начальник транспортного відділу
Chernivtsi, Vinnytsia , more 8 cities -
Керівник транспортного відділу
Chernivtsi, Vinnytsia , more 8 cities