Катерина

Спеціаліст з навчання персоналу, 25 000 UAH

Considering positions: Спеціаліст з навчання персоналу, Support manager, Оператор з прийому замовлень, Менеджер чата, Менеджер із замовлень
Employment type: full-time, part-time
Age: 27 years
City of residence: Dnipro
Ready to work: Remote
Considering positions:
Спеціаліст з навчання персоналу, Support manager, Оператор з прийому замовлень, Менеджер чата, Менеджер із замовлень
Employment type:
full-time, part-time
Age:
27 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з навчання персоналу

from 03.2022 to 11.2022 (9 months)
Facebook, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

ГОЛОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

- Онбординг (навчання) співробітників на позицію Facebook Support Manager;
- Співпраця з керівниками для покращення системи навчання співробітників;
- Організація та еффективне введення співробітника в роботу;
- Пріорітезація задач між своєю роботою та навчанням співробітника;
- Презентаційна подача інформації для новачків;
- Систематизація та планування роботи/навчання та дотримання дедлайнів;
- Робота з платіжними та бізнес-платформами: PayPal, Facebook Business Accounts;
- Робота з корпоративними інструментами: Excel, Slack, TeamViewer;
- Обробка та супровід поточних заявок у корпоративному чаті Slack;
- Консультування співробітників щодо відповідності платіжних даних та їх прив’язки до акаунтів;
- Підтримка співробітників з питань роботи з акаунтами.


ДОСЯГНЕННЯ:
- Покращила навчальні матеріали: інструкції, тексти, презентації.
- Запропонувала нові схеми щодо покращення автоматизації робочих процесів компанії.

Support manager

from 12.2021 to 03.2022 (4 months)
Facebook, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

ГОЛОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

- Досвід роботи з платіжними та бізнес-платформами: PayPal, Facebook Business Accounts;
- Робота з корпоративними інструментами: Excel, Slack, TeamViewer;
- Обробка та супровід поточних заявок у корпоративному чаті Slack;
- Прив’язка платіжних карток до відповідних акаунтів на підставі запитів співробітників;
- Пріоритезація заявок відповідно до рівня терміновості та бізнес-потреб;
- Коректне ведення та оформлення даних по картках у Excel;
- Систематизація та планування роботи/навчання та дотримання дедлайнів.
- Самостійне прийняття рішень щодо прив’язки платіжних карток з коректними балансами;
- Консультування співробітників щодо відповідності платіжних даних та їх прив’язки до акаунтів;
- Відповідальність за облік банківських карток і їх своєчасне внесення до системи;
- Підтримка співробітників з питань роботи з акаунтами;
- Навчання (Онбординг) співробітників на позицію Facebook Support Manager.

Менеджер з підтримки клієнтів

from 01.2018 to 10.2019 (1 year 10 months)
Интертелеком, интернет-провайдер, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

ГОЛОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

- Виявлення потреб клієнтів;
- Прийом вхідних повідомлень та оформлення замовлень;
- Обробка поточних повідомлень клієнтів з соц.мереж;
- Консультація клієнтів по послугам компанії в онлайн-чаті або по телефону;
- Допомога у вирішенні запитань;
- Робота з запереченнями;
- Внесення інформації за зверненнями абонентів у базу даних.

Education

"НМетАУ" - Національна металургійна академія України

Облік та оподаткування, Дніпро
Higher, from 2018 to 2020 (2 years)

Магістр з відзнакою

"НМетАУ" - Національна металургійна академія України

Облік і оподаткування, Дніпро
Higher, from 2016 to 2018 (2 years)

Бакалаврат

"ДТЕК" - Дніпропетровський технолого-економічний коледж

Бухгалтерський облік, Дніпро
Specialized secondary, from 2012 to 2016 (4 years)

Knowledge and skills

  • Перфекціонізм
  • Користувач ПК
  • 1С УТП
  • IikoOffice
  • Клієнт-Банк
  • MS Excel
  • MS Word
  • 1С:Бухгалтерія
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Старанність
  • Уміння аналізувати
  • 3D-візуалізація
  • Архітектурна візуалізація
  • Візуальний дизайн
  • Slack

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — average

Additional information

Зосереджена на порядку та системності в роботі.
Отримую задоволення від організації процесів і побудови зрозумілих, логічних систем, які дозволяють глибше занурюватися в суть задач.
Постійно прагну вдосконалювати або створювати власні робочі підходи, що роблять процеси простими, ефективними та прозорими.
Створюю структуровані презентації та матеріали для швидкого й комфортного входу нових співробітників у роботу.
Маю високий рівень стресостійкості та терпіння у навчанні людей, готова детально пояснювати процеси до повного розуміння.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: